Stránka 68 z 194

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 17.10.2014 2:43
od Petrpes
To máme na Hojsovce taky :D

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 17.10.2014 1:00
od willyjeff
von Špilberk píše:Info. panel ve vozovně hlásí, že od 13.10. se zvyšuje rychlost na R1 z 30 na 40 km/h do obou směrů. =D> @3646
A je to pěknej hukot jet do odbočky proti hrotům 40 :twisted:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 10.10.2014 15:53
od von Špilberk
Info. panel ve vozovně hlásí, že od 13.10. se zvyšuje rychlost na R1 z 30 na 40 km/h do obou směrů. =D> @3646

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 08.10.2014 19:27
od jeffer
Ako obvykle: pri prechádzaní na červenú alebo mimo prechod som ochotný dať 100 Kč za každého ďalšieho účastníka premávky, ktorého obmedzím a 1000 Kč za každého ďalšieho, ktorého ohrozím.

A už som si vylial srdce inde, ale skopírujem to aj sem: Akurát včera sa veziem tadiaľto http://mapy.cz/s/dnlB smerom na Radotín a za mnou auto, a to akurát tak, že by ma predbiehalo na priecestí. Čo na tom, že je to zakázané, čo na tom, že sám idem (skoro) 30 a cez kríže aj tak viac nesmie… Ale tu sa nebrzdí, veď tu vlak nešiel snáď nikdy…

No inu, nabehnem si do stredu pruhu, aby ma na priecestí nevytlačil na kraj a ja som prípadne neskončil kolesom v žliabku. 10 metrov pred priecestím je za mnou a trúbi. Cez priecestie vlna (stred–kraj–koľaje–stred) aby som prechádzal cez koľaje pod aspoň trochu väčším uhlom a nezapadol. Potom už na kraj.

Vodičovi za mnou to možno pripadá ako prasácke chovanie, ale je určite bezpečnejšie, ako keby som sa nechal predbiehať na priecestí a nemal priestor pre väčší uhol prejazdu.

Dnes zas autobusák: krátka výstraha, zavrieť dvere a štart akurát v momente, keď je cyklista v polovici dĺžky autobusu. Ktovie, či vôbec blinker vyhodil, resp. kedy. No nemal na to, chudák, čas, okrem stanicovania ešte riešil noty a mobil. Našťastie si ho všimol tak, že ho nezložil.

Z pohľadu cyklistu (a mám aj pohľad motoristický) sú normálni vodiči, a sú tí, čo sa vždy niekam ponáhľajú a tak hrajú hru na čo najmenšiu vzdialenosť medzi spätným zrkadol (kolesami v prípade kamiónov) a riadilami, a to niekedy aj tí z protismeru, ktorí občas cyklistu neberú za prekážku pri predbiehaní.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 08.10.2014 16:37
od 9001
Marek B. píše:
gabuliatko píše:Je to dobrý, taky do nás mohl nabourat nebo udělat myšku a předjet nás a natlačit do pangejtu.
Tohle se mi nedávno málem stalo s podnikovým autem a zapnutými oranžovými majáky. Ten magor byl schopen se do nás nabourat, jenom aby dokázal, že má na vrch.

Petrpes: Město je tu pro lidi, ne pro auta. V Norsku nebo podle praxe třeba v Londýně je červená pro chodce pouze doporučující. Což by se mělo zavést i u nás. Nic nejede - jdu.
Ale pak při nehodě půjde plná odpovědnost za chodcem. Nemám problém. Jinak jsem tvrdě proti, protože to by byla další justiční past na řidiče IAD...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 08.10.2014 16:17
od Marek B.
gabuliatko píše:Je to dobrý, taky do nás mohl nabourat nebo udělat myšku a předjet nás a natlačit do pangejtu.
Tohle se mi nedávno málem stalo s podnikovým autem a zapnutými oranžovými majáky. Ten magor byl schopen se do nás nabourat, jenom aby dokázal, že má na vrch.

Petrpes: Město je tu pro lidi, ne pro auta. V Norsku nebo podle praxe třeba v Londýně je červená pro chodce pouze doporučující. Což by se mělo zavést i u nás. Nic nejede - jdu.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 08.10.2014 9:57
od Petrpes
Bordel je na silnicích celkově ale nemohu si pomoci, páchání přestupků proti PSP vidím takto:

1) kolisti a chodci (červená pro ně takřka nic neznamená+spoustu dalšího)
2) automobilisti
3) kamiony (možná 2 místo)
4) autobusy (cizí)
5) autobusy (DPP)
6) TRAM

Nebo to snad někdo vidíte jinak :D

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 08.10.2014 9:37
od 9001
Láda: To bych nechal na posouzení správního orgánu. Víc se k tomu vyjadřovat nebudu.

thriller2: Zlobu ani ne. Jsem doma klidas, ale když mám tři takového kokoty za 5 km cesty, tak už to je na pováženou.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 08.10.2014 8:12
od thriller2
Teda 9001, ty máš v sobě víc zloby než deset normálních lidí dohromady. To musíš mít doma peklo.
Přesně jak říká gab.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 08.10.2014 6:51
od Láďa
sebi píše:Stejnětak na silnici jsou pro mne jako cyklistu mnohem příjemnější společníci auta, protože od těch je jasné, co čekat.
Předjíždění s minimálním odstupem ve vysoké rychlosti a zapnuté ostřikovače jako bonus.

Kdybych to měl nějak zhodnotit, tak z cyklistického hlediska na silnici nejraději potkávám kamiony, pak autobusy a motorky a vzadu za tím vším jsou auta... Kamiony na 1. místě mohou být pro někoho záhadou, ale řidiči kamionů pří řízení používají mozek a předjíždějí zpravidla s bezpečným odstupem, protože si uvědomují, že musí brát ohled i na ostatní a jsou si vědomi možných následků svého jednání. U řidičů aut je toto celkem výjimkou. 9001 je jasným a typickým příkladem.

9001: Nějak jsi se zapomněl (nebo nechtěl?) vyjádřít k mému dotazu ohledně cyklisty, který by kvůli tvému bezohlednému jednání mohl skončit pod tvým autem...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 07.10.2014 16:21
od 9001
Sebi: Myslím, že si to vystihl nejlépe jak to šlo. =D>

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 07.10.2014 15:46
od thriller2
Mimochodem, k tomu setrvání cyklisty na místě v koloně aut zmíněném Sebim, onehdá mě policistka řídící křižovatku jebala za to, že jsem zůstával vzadu v řadě aut a nepředjel je a nepostavil se na křižovatce na první místo. Takže tolik asi k tomu, co vás řidiče gumokolů nejvíc se-re na cyklistech.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 07.10.2014 14:41
od gabuliatko
thriller2 píše:Já se zase setkávám s arogantními řidiči aut.
O tom není nejmenšího sporu, zrovna na mne včera jeden zazadu blikal (já seděl též v gumokolu) že jsem si dovolil zastavit na STOPce. Ale piše se zde o cyklistech. Když se mne žena zeptala co že to ten vůl dělá, tak jsem s úsměvem odvětil Je to dobrý, taky do nás mohl nabourat nebo udělat myšku a předjet nás a natlačit do pangejtu.
Já si vždy řeknu že když se nemůže realizovat doma v posteli tak to dělá na silnici. A je jedno, zda je to řidič tramvaje, autobusu, auta nebo pumpičkář. A snažím se ze všech sil neoplácet.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 07.10.2014 13:48
od sebi
thriller2 píše:Já se zase setkávám s arogantními řidiči aut. Takže buď si vymýšlíš nebo nejsi objektivní.
Já mám po městě na kole dost slušný nájezd a musím říct, že 90% "procyklistických" opatření vede jen ke zhoršení situace - cyklisté se chovají jako větší a větší prasata.

Stejnětak na silnici jsou pro mne jako cyklistu mnohem příjemnější společníci auta, protože od těch je jasné, co čekat. Od cyklistů ale? Kteří z nich budou dodržovat předpisy a kteří ne? Většina není ani schopna počkat na svém místě v koloně aut, nebo se na semaforu nepřejet podívat na chodeckou zebru vedle... Na zabití!

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 07.10.2014 12:50
od thriller2
9001 píše:... Bohužel se spíš setkávám, že cyklisté jsou arogantní zato motorkáři jsou většinou v pohodě...
Já se zase setkávám s arogantními řidiči aut. Takže buď si vymýšlíš nebo nejsi objektivní.