Stránka 2 z 194

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 10.7.2023 9:49
od pawel
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/praha ... pravy_misl

Česká koordinace je fakt neuvěřitelná. :roll: Nicméně: Když už se tedy budou instalovat jakési panely, znamená to také, že v čekárně bude info o odjezdech? Protože když vidím, jak na Hradčanské, Náměstí Republiky, Floře a podobných uzlech instalují nové čekárny, ale panel s odjezdy dále absentuje, je mi dost smutno.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 10.7.2023 6:50
od Bobik
Musí. Protože konečně doběhla ta "supervýhodná" (a nevypověditelná) smlouva s JCD. Že se to sešlo, jak se to sešlo, je zkrátka osud. A není to záležitost DPP, nýbrž města.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 09.7.2023 22:33
od fricoolinek2
Ony se opravdu musí likvidovat přístřešky JCD a nahrazovat těmi novými? Když má DPP tak strašně peněz, tak by třeba mohl doplnit klimačku do původních 15T....

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 15.6.2023 18:21
od jeffer
Zaujali ma mazníky montované na vznikajúcu trať vo Vlastině. Kúsok od samotných mazníkov je v zemi krabica, v ktorej, ako predpokladám, bude zásobník maziva, čerpadlo a riadiaca elektronika. A z tejto krabice vedie prípojka k najbližšej koľajnici (chránička s káblom už je schovaná v betóne). Tušíte, čo je v malej krabici pricapnutej na koľajnicu?

Obrázek

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 03.2.2023 17:56
od 9001
Podle mě 6 :-))

Dva úplně původní, pak dva z Pražské strojírny a pak se na prt.cz uvádí i druhá generace z Pražské strojírny :-).

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 02.2.2023 19:47
od fricoolinek2
Jenom pro zajímavost - kolik se v Praze celkem historicky vystřídalo sad povrchových Kaliforňanů? Tak 4-5?

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 07.11.2022 17:10
od fricoolinek2
JJ, fakt, že jo.

Dlouhé roky jsem tuhle zastávku pravidelně používal, do února 2015. Pak se na jaře stala malá osobně-sportovní tragédie.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 07.11.2022 15:10
od jeffer
Tak napríklad Aréna Libeň – jih má nejakých 191 m – chce to zastávky "za križovatkou".

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 07.11.2022 14:10
od OKN81
fricoolinek2 píše:
07.11.2022 12:06
https://mapy.cz/s/honubogubo
V jaké zastávce (o dvou sloupcích) by mohly být zastávkové sloupky ZC/DC vzdušnou čarou nejdále od sebe? Napadá mne Podolská vodárna, kde by to mělo být 175m. Napadá někoho ještě delší vzdálenost?
Přes 100m a víc bych odhadl tyto zastávky:
Albertov, Dělnická, Dlouhá třída,
Ale jestli a která největší vzdálenost nevím.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 07.11.2022 12:06
od fricoolinek2
https://mapy.cz/s/honubogubo
V jaké zastávce (o dvou sloupcích) by mohly být zastávkové sloupky ZC/DC vzdušnou čarou nejdále od sebe? Napadá mne Podolská vodárna, kde by to mělo být 175m. Napadá někoho ještě delší vzdálenost?

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 15.9.2022 19:32
od Proxy
P_V píše:
12.9.2022 9:47
Chystá se tramvajová zastávka Hodkovičky u křižovatky Mezi vodami - Šífařská.
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/542652

Až na ten název mi to dává smysl. Bude tam jen úrovňový přechod, hrb nadchodový nevznikne :)
Vznik této zastávky souvisí se stavbou Dvoreckého mostu, po jehož zprovoznění budou sloučeny autobusové linky 106 a 190, takže nebudou zajíždět k nádraží Braník. Vznikne proto zastávka Hodkovičky pro bezbariérový rychlý přestup z autobusu 106 na tramvaj 20.
Více zde:
https://pid.cz/wp-content/uploads/syste ... 32_A13.pdf

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 12.9.2022 9:47
od P_V
Chystá se tramvajová zastávka Hodkovičky u křižovatky Mezi vodami - Šífařská.
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/542652

Až na ten název mi to dává smysl. Bude tam jen úrovňový přechod, hrb nadchodový nevznikne :)

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 09.9.2022 19:27
od P_V
U holešovického výstaviště byl instalován zastávkový přístřešek z 3D tiskárny.
https://www.novinky.cz/clanek/bydleni-u ... y-40408282

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 05.8.2021 10:14
od Bobik
OKN81 píše:
13.1.2021 21:40
fyzickém seznámení s Trojským mostem...
Ano, je to tak. Byla Radlická, pak Podbaba a nakonec Trojský most, seznamovací cvička jezdila Výstaviště-Březiněveská.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 05.8.2021 9:23
od von Špilberk
Řešení pro zatravnění kolejí
Recyklované textilie a pryže tvoří základ materiálu, který města používají pro zakrytí míst mezi kolejemi. Látka dovede tlumit hluk a vibrace od projíždějících vlaků a tramvají, slouží ale i pro osazení travinami a mechy. Účinně tak dokáže pojmout dešťovou vodu, a v parných dnech chladí.
Takže Ostrava a Plzeň to používá, tak by Praha mohla taky.
Pardon, vlastně nemohla. Když to používá Plzeň a Ostrava, tak Praha musí investovat peníze do bádání nad vlastním řešením. #-o