Stránka 2 z 179

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 09.4.2019 13:47
od P_V
Z vyvýšeného úzkého ostrůvku bude obecenstvo padat, to už by bylo lepší vyvýšit celou cestu. Nebo tam bude krásné RETRO trubkové zábradlí? :)
Může historická tramvaj s vlečňákem a s cestujícími couvat? Bude ve smyčce samovrat, nebo jak se tam bude řešit řezání?

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 09.4.2019 13:13
od von Špilberk
Rodící se šotozastávka ve Stromovce...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 18.2.2019 21:00
od 9001
Karosák napsal:Proč se na Spořilově rekonstruuje WC (investiční akce?), když se přeci bude trať prodlužovat a při opravě se použily BKV? To tak horký asi nebude, co? :devilsmokin


Asi takhle :D Staré vedení Prahy řeklo,že zakrytí nepotřebuje EIA a prý by se mělo kopnout do země 2020/2021 a potrvá to 4 roky...
Takže minimální život záchodů je do roku 2025 což mi málo nepřijde...

Ovšem je tam několik ale... Schválila to stará radnice, takže nová se v tom může ještě rýpat, pak tu máme SOS Spořilov, které určitě chce zahloubení, ale chce TT, která je tam "přilepená k projektu? A samozřejmě bude někdo vůbec tramvaj chtít, když vypudí busy jedoucí směr Želva, které díky buspruhům ve většině trasy jsou docela spolehlivé?

Na Dědinu se mělo dokonce začít kopat už v loni ;-) A výsledek vidíme...
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... TKD_8EkCgg

Takže o využití tohoto investičního záměru bych neměl obavy :devilsmokin

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 18.2.2019 18:02
od von Špilberk
Po prodloužení TT bude rekonstruované WC přesunuto na nové místo stejně jako kostel v Mostě. :twisted:

Vážně: dobře, že se rekonstruuje. @3644 Je (Byl) to jeden z nejhorších hajzlíků.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 18.2.2019 17:08
od Karosák
Proč se na Spořilově rekonstruuje WC (investiční akce?), když se přeci bude trať prodlužovat a při opravě se použily BKV? To tak horký asi nebude, co? :devilsmokin

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 02.12.2018 16:45
od 9001
demon napsal:Tak jediný zadání zřejmě bylo "ať to neni od JCD", takže všechno ostatní šlo stranou.
Dneska je nejdůležitějším termínem "soutěž" a funkčnost se tak krčí kdesi vzadu v koutku...


A to je splněno :D Jenom je vtipné, že za výherci stojí největší konkurent JCD :lol:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 02.12.2018 15:00
od von Špilberk
Přístřešek zjevně vybírají lidé, kteří MHD a tudíž ani přístřešky na zastávkách nepoužívají. Jejich měřítka co a proč vybrat jsou pak viditelně úplně jiná Z:arrow: aneb na čekající cestující bude foukat a pršet, ale někdo jiný bude v teple a za větrem. :wink:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 02.12.2018 14:52
od demon
Tak jediný zadání zřejmě bylo "ať to neni od JCD", takže všechno ostatní šlo stranou.
Dneska je nejdůležitějším termínem "soutěž" a funkčnost se tak krčí kdesi vzadu v koutku...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 02.12.2018 13:13
od trainzjohny
slonik napsal:Unifikované ve smyslu, že jsou stejné v mnoha městech po celé Evropě. Tohle aspoň nějakou měrou vychází z pražského prostředí...
Jakou měrou, podle mě nulovou ?! Je to téměř stejné, jen je tohle ještě navíc nepoužitelné jako přístřešek, vlastně se docela divím, proč to vůbec má střechu #-o

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 02.12.2018 12:48
od P_V
Ten návrh je víc děravější. Boční stěny mají u střechy větší fuku, u země je větší fuka. Za větru a popř. s deštěm bude v té budce více nepříjemno.

Aspoň aby to pasovalo na základy od decauxu, aby se nemuselo všechno znovu rozkopat.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 02.12.2018 12:30
od slonik
Unifikované ve smyslu, že jsou stejné v mnoha městech po celé Evropě. Tohle aspoň nějakou měrou vychází z pražského prostředí...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 02.12.2018 9:30
od Petr
slonik napsal:Jen ať si je odvezou, jsou unifikované a nic navíc nenabízejí. Ty nové budou mít aspoň tabule s odjezdy, kterých se evidentně jinak nedočkáme...
A ty nové nebudou unifikované? :roll: Nějak jsem si nevšiml, že co zastávka to originální kousek přístřešku.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 01.12.2018 21:29
od 9001
slonik napsal:Jen ať si je odvezou, jsou unifikované a nic navíc nenabízejí. Ty nové budou mít aspoň tabule s odjezdy, kterých se evidentně jinak nedočkáme...


Což taky není pravda že... Malostranská?

Navíc by asi nebyl extra problém vyměnit reklamu za odjezdovou tabuli...

Smrdí to velkou malou domu :roll: Ono i se stačí podívat na vítěze... Stojí za ním největší konkurent současného provozovatele

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 01.12.2018 16:14
od P_V
Jenže ono to stojí peníze. Ten displej určitě nebude stát tolik, jako rozdíl ceny mezi novou a použitou budkou. Navíc tech budek bude potřeba 767 najednou, což znamená nějaký příplatek za expresní výrobu a ještě expresnější montáž.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 01.12.2018 14:55
od slonik
Jen ať si je odvezou, jsou unifikované a nic navíc nenabízejí. Ty nové budou mít aspoň tabule s odjezdy, kterých se evidentně jinak nedočkáme...