Warning: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./''' in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 456

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 95
TRAM-FÓRUM • Zobrazit téma - Tramvajové tratě a příslušenství
Stránka 2 z 180

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 09.4.2019 20:59
od 9001
Bobik: Historická ale vždycky Výstavištěm vezla lidi ne? Tak možná proto ;).

Jinak jsem nečekal, že to bude až takhle šoto a echt :D A vyhrabe se historická tramvaj z té kuse koleje? Pamatuji si jak se T2 před lety z té echt hnusné koleje moc nechtělo :devilsmokin

Možná se najde odvaha TT dotáhnou až k ex vozovně :D

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 09.4.2019 18:22
od Bobik
No vidíte chlapi, nějak jsem "přehlédl" :D , že vlastně bude jen nástupní, vždyť se smyčkou manipuluje bez lidí. Mea culpa... :lol:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 09.4.2019 17:19
od Karosák
Navíc zastávka bude, jak už jsem citoval z oběžníku, STÁLÁ NÁSTUPNÍ, tudíž manipulace zpětným pohybem bude probíhat bez cestujících Obsluhu výhybky i jištění zpětného pohybu pokryjí způsobilí průvodčí Z:idea:
(než jsem to odeslal Baresm mne předběhl)
No a povolení ke zpětnému pohybu nad 2 metry povolí vlepka.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 09.4.2019 16:38
od Baresm
Není to náhodou tak, že u planetária bude jen nástupní, takže na kusou se to pojede uklidit bez lidí?

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 09.4.2019 16:03
od Bobik
P_v Z:arrow: Ne/padat budou cestující úplně stejně jako na Republice, kde to je podobně už dlouho. Vexle pravděpodobně zůstane jaká je, historika s vlečňákem má dva průvodčí, jeden z nich se o vexli postará. Stejnětak "couvání (resp. zpětný pohyb)" - proč by nemohla? Řidič přejde ke druhému kontroléru a opět, má tam dva průvodčí, takže je to dostatečně pokryto, i kdyby byl vlečňák tak narvanej, že přes něj nejde vidět. Navíc rychlost bude sotva krokem.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 09.4.2019 13:47
od P_V
Z vyvýšeného úzkého ostrůvku bude obecenstvo padat, to už by bylo lepší vyvýšit celou cestu. Nebo tam bude krásné RETRO trubkové zábradlí? :)
Může historická tramvaj s vlečňákem a s cestujícími couvat? Bude ve smyčce samovrat, nebo jak se tam bude řešit řezání?

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 09.4.2019 13:13
od von Špilberk
Rodící se šotozastávka ve Stromovce...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 18.2.2019 21:00
od 9001
Karosák napsal:Proč se na Spořilově rekonstruuje WC (investiční akce?), když se přeci bude trať prodlužovat a při opravě se použily BKV? To tak horký asi nebude, co? :devilsmokin


Asi takhle :D Staré vedení Prahy řeklo,že zakrytí nepotřebuje EIA a prý by se mělo kopnout do země 2020/2021 a potrvá to 4 roky...
Takže minimální život záchodů je do roku 2025 což mi málo nepřijde...

Ovšem je tam několik ale... Schválila to stará radnice, takže nová se v tom může ještě rýpat, pak tu máme SOS Spořilov, které určitě chce zahloubení, ale chce TT, která je tam "přilepená k projektu? A samozřejmě bude někdo vůbec tramvaj chtít, když vypudí busy jedoucí směr Želva, které díky buspruhům ve většině trasy jsou docela spolehlivé?

Na Dědinu se mělo dokonce začít kopat už v loni ;-) A výsledek vidíme...
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... TKD_8EkCgg

Takže o využití tohoto investičního záměru bych neměl obavy :devilsmokin

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 18.2.2019 18:02
od von Špilberk
Po prodloužení TT bude rekonstruované WC přesunuto na nové místo stejně jako kostel v Mostě. :twisted:

Vážně: dobře, že se rekonstruuje. @3644 Je (Byl) to jeden z nejhorších hajzlíků.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 18.2.2019 17:08
od Karosák
Proč se na Spořilově rekonstruuje WC (investiční akce?), když se přeci bude trať prodlužovat a při opravě se použily BKV? To tak horký asi nebude, co? :devilsmokin

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 02.12.2018 16:45
od 9001
demon napsal:Tak jediný zadání zřejmě bylo "ať to neni od JCD", takže všechno ostatní šlo stranou.
Dneska je nejdůležitějším termínem "soutěž" a funkčnost se tak krčí kdesi vzadu v koutku...


A to je splněno :D Jenom je vtipné, že za výherci stojí největší konkurent JCD :lol:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 02.12.2018 15:00
od von Špilberk
Přístřešek zjevně vybírají lidé, kteří MHD a tudíž ani přístřešky na zastávkách nepoužívají. Jejich měřítka co a proč vybrat jsou pak viditelně úplně jiná Z:arrow: aneb na čekající cestující bude foukat a pršet, ale někdo jiný bude v teple a za větrem. :wink:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 02.12.2018 14:52
od demon
Tak jediný zadání zřejmě bylo "ať to neni od JCD", takže všechno ostatní šlo stranou.
Dneska je nejdůležitějším termínem "soutěž" a funkčnost se tak krčí kdesi vzadu v koutku...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 02.12.2018 13:13
od trainzjohny
slonik napsal:Unifikované ve smyslu, že jsou stejné v mnoha městech po celé Evropě. Tohle aspoň nějakou měrou vychází z pražského prostředí...
Jakou měrou, podle mě nulovou ?! Je to téměř stejné, jen je tohle ještě navíc nepoužitelné jako přístřešek, vlastně se docela divím, proč to vůbec má střechu #-o

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 02.12.2018 12:48
od P_V
Ten návrh je víc děravější. Boční stěny mají u střechy větší fuku, u země je větší fuka. Za větru a popř. s deštěm bude v té budce více nepříjemno.

Aspoň aby to pasovalo na základy od decauxu, aby se nemuselo všechno znovu rozkopat.