Stránka 11 z 194

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 29.8.2020 1:53
od mart337
9001 píše:
28.8.2020 21:06
Bobik: Ovšem bude rozdíl na tom rajtovat 24/7 v plné palbě... BKV zrovna nejsou ukázkovým svrškem pro přenos vibrací. K tomu uvidíme jaká bude zima...

Necháme se překvapit... Osobně mě spíš mrzí, že i ta rekonstrukce je zase u ledu resp. se o ní hodně mlčí...
No když to shrneme, tak výsledkem všech dosavadních zjištění je co? Konstrukce je v současné době v dobrém stavu co se týká únosnosti, ale ve velmi špatném stavebním stavu. Dá se po ní sice zatím jezdit plnou rychlostí, ale musí se urychleně alespoň opravit - sanovat. Některé konstrukce se budou muset tak jako tak předělat - vyměnit? Otazníkem je, jestli vůbec ve výsledku bude oprava rentabilní, protože to je řešení jen na cca 20 let.
Pan radní stále trvá na opravě. Tzn. že nyní se bude muset vypsat nová soutěž na nový projekt a to sice rekonstrukce - sanace stávajícího stavu mostních konstrukcí. Bylo by možná také vhodné, aby se zjistil - posoudil stav pilířů a základů, aby to po rekonstrukci celé nespadlo. Po jejím vyhodnocení - výběru vhodného způsobu a posouzení zda to bude nakonec vůbec rentabilní by se měl vybrat zhotovitel.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 28.8.2020 21:06
od 9001
Bobik: Ovšem bude rozdíl na tom rajtovat 24/7 v plné palbě... BKV zrovna nejsou ukázkovým svrškem pro přenos vibrací. K tomu uvidíme jaká bude zima...

Necháme se překvapit... Osobně mě spíš mrzí, že i ta rekonstrukce je zase u ledu resp. se o ní hodně mlčí...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 28.8.2020 19:58
od mart337
No ona se jakákoliv omezení vždy dělají s určitým jištěním, že to prakticky vždycky unese několikrát víc. Otazník je, ale kolik a jak dlouho. Jak je napsáno v posudku, stav konstrukcí je ve velmi špatném stavu. Nevím co je důvodem k radosti. Za nějakou dobu to dospěje do stavu, že to půjde k zemi.
A dle zprávy oprava stávajícího stavu bude funkční tak na dvacet let a pak děj se vůle boží. A otazník je v jakém stavu jsou pilíře a podloží, protože to se vůbec nezkoumalo. Jak je ve zprávě psáno, otazník je, co sanace oblouků vrstvami železobetonu udělá se statikou mostu. To zatím nikdo nespočítal. Aby se pak most nezačal poroučet do řeky svou vyšší hmotností. Aby to pak nedopadlo stejně jako s Trojskou lávkou.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 28.8.2020 18:11
od Bobik
No, nedávno tam proběhly docela rozsáhlý zátěžový testy. Takže tipuju, že dopadly dobře. Ostatně beztak ta omezení byla spíš ve smyslu raději víc, než míň, kdyby náhodou něco, ať to není na nás, že jsme neudělali dost.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 28.8.2020 16:45
od 9001
Von: Upřímně moc nevím jestli je reálné se radovat...

Zpráva z roku 2015 mluví o opaku a pokud bereme v potaz, že lidi z ČVUT jsou profíci, tak je asi něco špatně se zavedením full provozu...

https://www.praha.eu/public/ff/36/49/21 ... a_CVUT.pdf

Takže kde je pravda? Sestoupil duch svatý? :D

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 28.8.2020 15:02
od Adam108
A pak prý že nejsou schopní ten most "opravit" :D :D :D

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 28.8.2020 14:17
od von Špilberk
https://www.facebook.com/adam.praha.sob ... 595244176/
LIBEŇÁKEM ZASE PLNOU RYCHLOSTÍ
Mám pro vás skvělou zprávu. Ode dneška se po šesti letech vrací na Libeňský most původní rychlost tramvají a 30 tisícům lidí denně tím ušetříme čas při přejíždění z jedné strany Vltavy na druhou...
Tak tentokrát má pan radní rozhodně velké +. =D> =D> =D> =D>

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 27.8.2020 5:18
od Petr
von Špilberk píše:
19.8.2020 8:03
Co to bude, až to bude :?: Zahrádka pro hospodu nebo něco jiného :?:
Ouplně stejné kolíky obsadily i smyčku Sídliště Řepy. To bude něco významnějšího, když je to na více místech. Tipuji na základovou desku pro smyčkový počítač automatického obratu =D>

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 19.8.2020 14:52
od Karosák
Možná si zde doktor Kašperský (Nebo Myslík? Kdyžtak mně opravte) trénuje kolíkování Panamského průplavu. Jakožto známý průkopník skautingu je schopen si v přírodě obstarat kolík svépomocí. Po stranách budou během stavby pásy pro potřeby kopáčů, tzv. Fekalzonen, na kterých po dokončení díla vzniknou okrasné květinové pásy, tzv. Blumenzonen Z:idea:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 19.8.2020 8:03
od von Špilberk
Co to bude, až to bude :?: Zahrádka pro hospodu nebo něco jiného :?:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 09.8.2020 21:13
od ldrikk
Je to tak, už v pátek se na Dvorcích intenzivně kutalo.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 09.8.2020 10:24
od von Špilberk
Karosák píše:
07.8.2020 13:09
A tuší někdo proč byla komplet vyloučena smyčka Dvorce? Jakože už se začne něco dělat s tou jámou? 8-[
Ano, dle oběžníčku na nástěnce je důvodem vyloučení provozu odstranění havarijního stavu pracovní jámy.
Zhotovitel: Skanska

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 07.8.2020 13:09
od Karosák
Jo, je tam schůdek na troleji Z:idea:
A tuší někdo proč byla komplet vyloučena smyčka Dvorce? Jakože už se začne něco dělat s tou jámou? 8-[

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 07.8.2020 12:29
od Ústečák
ZXS91 píše:
07.8.2020 12:08
Tuší někdo důvod OR Pomalu v podjezdu na Fidlovačce? Trolej i kolej se mi zdály být v pořádku.
Byly tam naražený desky a je tam nakopnutá trolej, s opravou se prý čeká na zprovoznění Ječné. :wink:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 07.8.2020 12:08
od ZXS91
Tuší někdo důvod OR Pomalu v podjezdu na Fidlovačce? Trolej i kolej se mi zdály být v pořádku.