Stránka 16 z 194

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 19.4.2019 18:06
od Bobik
Ale vždyť tam ta značka vlastně je, na vrcholek sloupku byla doplněna v ozdobném rámečku (neumím sem dát fotku). Ten předchozí obrázek je ještě z "nehotový" zastávky.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 19.4.2019 13:54
od mart337
P_V píše:Bez značky IJ4a je ta zastávka špatně označená. Vždyť i ve vozovně tam tu značku dali, s obrázkem historické tramvaje.
Tady asi být nemusí, neb to není pozemní komunikace, ale jen pěší cesta. Ve vozovně to je místní komunikace. Ale stejně bych ji tam dal, takhle to podle mne vypadá dost blbě.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 19.4.2019 11:48
od P_V
Bez značky IJ4a je ta zastávka špatně označená. Vždyť i ve vozovně tam tu značku dali, s obrázkem historické tramvaje.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 19.4.2019 11:26
od 9001
Von: Retro jako Černokostelecká :D:D:D.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 19.4.2019 10:16
od von Špilberk
P_V píše:Z vyvýšeného úzkého ostrůvku bude obecenstvo padat, to už by bylo lepší vyvýšit celou cestu. Nebo tam bude krásné RETRO trubkové zábradlí? :)
Tak z fotek té úžasňákovité zastávky, je vidět, že starosti byly zbytečné. Oni se nezmohli na vůbec žádný ostrůvek. :lol: :roll:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 10.4.2019 13:55
od von Špilberk
9001 píše: A vyhrabe se historická tramvaj z té kuse koleje? Pamatuji si jak se T2 před lety z té echt hnusné koleje moc nechtělo.
To se provozem očistí. Když tak tam bude zajíždět cvička a jezdit chvíli sem a tam. 8-)

Jinak jsem ale hrubě nespokojen: Takhle bez širší úvahy jen tak někde zřídit zastávku. Ani se neudělala EIA, jestli provoz zastávky nebude rušit pářící se veverky na okolních stromech. Kloknerův ústav neudělal statický posudek chodníku, jestli snese zvýšenou zátěž šotoušů. Nebyla vyražena průzkumná štola pro geologický průzkum, takže nevíme, co je pod tím. ČVUT neudělalo studii dopravní situace v celé Stromovce, chybí SWOT analýza, nebyla projednána možná variantní řešení situace, nebyla zvážena možnost zřízení přívozu na blízkém rybníčku, případně lanovky atd. A místo řádného projednání (nejméně 10 - 15 let) Z:arrow: bum prásk a rovnou je zastávka. To se snad v Praze takhle nedělá. (-X (-X (-X (-X

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 10.4.2019 0:22
od Bobik
9001 píše: Historická ale vždycky Výstavištěm vezla lidi ne?
Já mám za to, že ne. Že je vysypala ve výstupní a odstavila se na vnitřní hned za ní, aby nepřekážela provozu. I když, poslední dobou tam stály odstavený normální linky, mající velkou přestávku, tak nevím, jak přesně to tam teď je.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 09.4.2019 22:30
od P_V
Dotahovati k exvozovně netřeba, tramvaj už tam jezdí. :D
https://d34-a.sdn.szn.cz/d_34/c_img_G_E/PbWGRQ.jpeg

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 09.4.2019 21:59
od 9001
Bobik: Historická ale vždycky Výstavištěm vezla lidi ne? Tak možná proto ;).

Jinak jsem nečekal, že to bude až takhle šoto a echt :D A vyhrabe se historická tramvaj z té kuse koleje? Pamatuji si jak se T2 před lety z té echt hnusné koleje moc nechtělo :devilsmokin

Možná se najde odvaha TT dotáhnou až k ex vozovně :D

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 09.4.2019 19:22
od Bobik
No vidíte chlapi, nějak jsem "přehlédl" :D , že vlastně bude jen nástupní, vždyť se smyčkou manipuluje bez lidí. Mea culpa... :lol:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 09.4.2019 18:19
od Karosák
Navíc zastávka bude, jak už jsem citoval z oběžníku, STÁLÁ NÁSTUPNÍ, tudíž manipulace zpětným pohybem bude probíhat bez cestujících Obsluhu výhybky i jištění zpětného pohybu pokryjí způsobilí průvodčí Z:idea:
(než jsem to odeslal Baresm mne předběhl)
No a povolení ke zpětnému pohybu nad 2 metry povolí vlepka.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 09.4.2019 17:38
od Baresm
Není to náhodou tak, že u planetária bude jen nástupní, takže na kusou se to pojede uklidit bez lidí?

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 09.4.2019 17:03
od Bobik
P_v Z:arrow: Ne/padat budou cestující úplně stejně jako na Republice, kde to je podobně už dlouho. Vexle pravděpodobně zůstane jaká je, historika s vlečňákem má dva průvodčí, jeden z nich se o vexli postará. Stejnětak "couvání (resp. zpětný pohyb)" - proč by nemohla? Řidič přejde ke druhému kontroléru a opět, má tam dva průvodčí, takže je to dostatečně pokryto, i kdyby byl vlečňák tak narvanej, že přes něj nejde vidět. Navíc rychlost bude sotva krokem.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 09.4.2019 14:47
od P_V
Z vyvýšeného úzkého ostrůvku bude obecenstvo padat, to už by bylo lepší vyvýšit celou cestu. Nebo tam bude krásné RETRO trubkové zábradlí? :)
Může historická tramvaj s vlečňákem a s cestujícími couvat? Bude ve smyčce samovrat, nebo jak se tam bude řešit řezání?

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 09.4.2019 14:13
od von Špilberk
Rodící se šotozastávka ve Stromovce...