Stránka 17 z 194

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 18.2.2019 21:00
od 9001
Karosák píše:Proč se na Spořilově rekonstruuje WC (investiční akce?), když se přeci bude trať prodlužovat a při opravě se použily BKV? To tak horký asi nebude, co? :devilsmokin
Asi takhle :D Staré vedení Prahy řeklo,že zakrytí nepotřebuje EIA a prý by se mělo kopnout do země 2020/2021 a potrvá to 4 roky...
Takže minimální život záchodů je do roku 2025 což mi málo nepřijde...

Ovšem je tam několik ale... Schválila to stará radnice, takže nová se v tom může ještě rýpat, pak tu máme SOS Spořilov, které určitě chce zahloubení, ale chce TT, která je tam "přilepená k projektu? A samozřejmě bude někdo vůbec tramvaj chtít, když vypudí busy jedoucí směr Želva, které díky buspruhům ve většině trasy jsou docela spolehlivé?

Na Dědinu se mělo dokonce začít kopat už v loni ;-) A výsledek vidíme...
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... TKD_8EkCgg

Takže o využití tohoto investičního záměru bych neměl obavy :devilsmokin

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 18.2.2019 18:02
od von Špilberk
Po prodloužení TT bude rekonstruované WC přesunuto na nové místo stejně jako kostel v Mostě. :twisted:

Vážně: dobře, že se rekonstruuje. @3644 Je (Byl) to jeden z nejhorších hajzlíků.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 18.2.2019 17:08
od Karosák
Proč se na Spořilově rekonstruuje WC (investiční akce?), když se přeci bude trať prodlužovat a při opravě se použily BKV? To tak horký asi nebude, co? :devilsmokin

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 02.12.2018 16:45
od 9001
demon píše:Tak jediný zadání zřejmě bylo "ať to neni od JCD", takže všechno ostatní šlo stranou.
Dneska je nejdůležitějším termínem "soutěž" a funkčnost se tak krčí kdesi vzadu v koutku...
A to je splněno :D Jenom je vtipné, že za výherci stojí největší konkurent JCD :lol:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 02.12.2018 15:00
od von Špilberk
Přístřešek zjevně vybírají lidé, kteří MHD a tudíž ani přístřešky na zastávkách nepoužívají. Jejich měřítka co a proč vybrat jsou pak viditelně úplně jiná Z:arrow: aneb na čekající cestující bude foukat a pršet, ale někdo jiný bude v teple a za větrem. :wink:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 02.12.2018 14:52
od demon
Tak jediný zadání zřejmě bylo "ať to neni od JCD", takže všechno ostatní šlo stranou.
Dneska je nejdůležitějším termínem "soutěž" a funkčnost se tak krčí kdesi vzadu v koutku...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 02.12.2018 13:13
od trainzjohny
slonik píše:Unifikované ve smyslu, že jsou stejné v mnoha městech po celé Evropě. Tohle aspoň nějakou měrou vychází z pražského prostředí...
Jakou měrou, podle mě nulovou ?! Je to téměř stejné, jen je tohle ještě navíc nepoužitelné jako přístřešek, vlastně se docela divím, proč to vůbec má střechu #-o

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 02.12.2018 12:48
od P_V
Ten návrh je víc děravější. Boční stěny mají u střechy větší fuku, u země je větší fuka. Za větru a popř. s deštěm bude v té budce více nepříjemno.

Aspoň aby to pasovalo na základy od decauxu, aby se nemuselo všechno znovu rozkopat.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 02.12.2018 12:30
od slonik
Unifikované ve smyslu, že jsou stejné v mnoha městech po celé Evropě. Tohle aspoň nějakou měrou vychází z pražského prostředí...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 02.12.2018 9:30
od Petr
slonik píše:Jen ať si je odvezou, jsou unifikované a nic navíc nenabízejí. Ty nové budou mít aspoň tabule s odjezdy, kterých se evidentně jinak nedočkáme...
A ty nové nebudou unifikované? :roll: Nějak jsem si nevšiml, že co zastávka to originální kousek přístřešku.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 01.12.2018 21:29
od 9001
slonik píše:Jen ať si je odvezou, jsou unifikované a nic navíc nenabízejí. Ty nové budou mít aspoň tabule s odjezdy, kterých se evidentně jinak nedočkáme...
Což taky není pravda že... Malostranská?

Navíc by asi nebyl extra problém vyměnit reklamu za odjezdovou tabuli...

Smrdí to velkou malou domu :roll: Ono i se stačí podívat na vítěze... Stojí za ním největší konkurent současného provozovatele

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 01.12.2018 16:14
od P_V
Jenže ono to stojí peníze. Ten displej určitě nebude stát tolik, jako rozdíl ceny mezi novou a použitou budkou. Navíc tech budek bude potřeba 767 najednou, což znamená nějaký příplatek za expresní výrobu a ještě expresnější montáž.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 01.12.2018 14:55
od slonik
Jen ať si je odvezou, jsou unifikované a nic navíc nenabízejí. Ty nové budou mít aspoň tabule s odjezdy, kterých se evidentně jinak nedočkáme...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 30.11.2018 19:53
od P_V
Praha má novou podobu přístřešků zastávek MHD.
...skupině JCDecaux předchozí rada hlavního města zamítla další prodloužení smlouvy, která má skončit v roce 2021. Společnost podle odhadu IPR vlastní 767 přístřešků, které bude nutné nahradit bezprostředně po skončení smlouvy.
Jestli by ono nebylo nejjednodušší, ten mobiliář odkoupit. Co by s těmi 767 okopanými budkami Decaux dělal? Vystavili by si je na dvorku, nebo zpeněžili ve sběrně, když by byla nabídka odkupu bez jakékoli další práce?

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 30.11.2018 11:28
od slonik
Tady by to takový problém být nemusel vzhledem k tomu, že nové domy jsou zcela bez obsluhy. A čím dál na východ se bude stavět, tím větší bude ochota tramvaj přijmout. Stěžovat si můžou akorát staré Kaskády, okolo kterých bude tramvaj jen projíždět, ale ty tam už jsou stejně mnoho let.