Stránka 174 z 194

Napsal: 14.10.2006 23:35
od DJ LA DÉFENSE
syverin píše:...
BTW co tím získáš, že tam zrušíš tramvaje? Volnou silnici pro autíčka?
Třeba i to... Ale tohle neni ten případ tramvaj tady skoro nevadí. Jen auta vadí tramvaji na křižovatce s Ženskými domovy, kdy se tuším rovně jede z kolejí.

Napsal: 14.10.2006 23:33
od DJ LA DÉFENSE
syverin píše:A odkud plyne to přesvědčení, že by bus byl levnější? trať je už dávno účetně odepsaná, a pokud nepočítáš tuhle položku, tak náklady na provoz tramvaje jsou nižší než na provoz autobusu. Kromě toho ti lidi, co budou nucení přestupovat při cestě do centra, nebo dokonce na Anděl (když jim tam donedávna jezdila přímo tramvaj) pěkně poděkujou. Tady se prostě jedná o kvalitativně vyšší druh dopravy za naprosto srovnatelné náklady.
Musej se rvát prachy do údržby kolejové cesty... za prvé. Za druhé ten bus může končit klidně na Andělu. Pak víš co částí města nemá spojení s centrem?? Tohle by bylo ještě v pohodě jeden slušnej přestup na tramvaj, na metro na Andělu a tý trošce lidí by to stačilo. O zbytečnosti této tratě hovoří i její nenoční provoz. Když ho obsluhuje bus ve dne, tak stačí i v noci. A s těma srovnatelnejma nákladama si nejsem tak jistej. Proč pronájem kačeny stojí 5000 kč??? Tipnu si, že bus bude levnější.(ale jemožné, že se pletu), dále autobus by mohl být i nízkopodlažní, další velké plus. Prostě trať o dovu zastávkách, je nepraktická, nota bene, když není daleko k metru. Ale to je pohled ne šotouše... (p.s. ty lidi si stejně az těch 5 (?) let zavření navykli na bus navykli by si znova)

Napsal: 14.10.2006 23:24
od syverin
DJ LA DÉFENSE píše:Kua, dyť tam nic neni, to by obsloužil lacinější bus to co tam vyjezdí solo kapišto??
A odkud plyne to přesvědčení, že by bus byl levnější? trať je už dávno účetně odepsaná, a pokud nepočítáš tuhle položku, tak náklady na provoz tramvaje jsou nižší než na provoz autobusu. Kromě toho ti lidi, co budou nucení přestupovat při cestě do centra, nebo dokonce na Anděl (když jim tam donedávna jezdila přímo tramvaj) pěkně poděkujou. Tady se prostě jedná o kvalitativně vyšší druh dopravy za naprosto srovnatelné náklady.

BTW co tím získáš, že tam zrušíš tramvaje? Volnou silnici pro autíčka?

Napsal: 14.10.2006 23:17
od DJ LA DÉFENSE
syverin píše:No jasně... "když jsem tam byl naposled v létě" Letní provoz je úplně něco jiného. Pokud bychom měli posuzovat rentabilitu podle letního provozu, tak v Praze nejezdí ani metro...
Kua, dyť tam nic neni, to by obsloužil lacinější bus to co tam vyjezdí solo kapišto??

Napsal: 14.10.2006 23:15
od syverin
DJ LA DÉFENSE píše:Jo to se taky bojim, už když je tam ten pás... Dost to napovídá :lol:

Ano správně zrušit. A když jsem tam naposledy byl v létě, tak obsazenost kome půl 5. odpo tam 10 lidí a zpátky z Laurové tak 4 včetně mě a z Křížové asi 8
No jasně... "když jsem tam byl naposled v létě" Letní provoz je úplně něco jiného. Pokud bychom měli posuzovat rentabilitu podle letního provozu, tak v Praze nejezdí ani metro...

Napsal: 14.10.2006 23:15
od DJ LA DÉFENSE
syverin píše:DJ, vždyť ty vůbec nemůžeš vědět jak to v těch Radlicích vypadá (teda jak to tam vypadá jinak, než zpoza volantu auta), když ani nevíš, že tam čtrnáctka nejezdí asi 5 let...
Jojo sek' sem se byl jsem tam 6 :oops: Síla zvyku... Se vomlouvám. Ale co jsem viděl v létě mi stačilo. Trať o dvou zastávkách pro jedno sólo. Ty voe, to je kapacita. Zavřít a rovnou. Ale 14 tam nejezdí od roku 2003?

Napsal: 14.10.2006 23:14
od Tom
syverin píše:Tom: Dvě, tři pětiletky? O trati do Malešického sídliště se mluví od té doby, co to sídliště stojí (takže těch pětiletek asi devět:-)
Tak to je ještě horší než sem myslel... :roll: no vlastně je pravda že sem viděl nějaký stařičký plán a tam už tehdá byly zakresleny takové ty stálice jako dědina, dvorecký most, bohnice...

Napsal: 14.10.2006 23:13
od DJ LA DÉFENSE
Tom píše:ani bych se o vozové kapacity nebál... ještě stále po čtyřiceti letech dokážeme čarovat vozy T3 :)

Na radlickou by to měl zafinancovat z nějakého zdroje magistrát... Možná když Bém nasliboval nějaké ty kilometry kolejí nebo vlastně tratí :wink: :D ... tak mám pocit že konkrétně neřekl které traťě... stejně do roku 2010 nebude nic :)
Bude vyměněj 32 km kolejnic. :lol: To je fakt, T3 budeme umět i za sto let, bohužel... A různé její "modifikace"

Napsal: 14.10.2006 23:11
od syverin
DJ LA DÉFENSE píše:Je to luxus na entou, nebo ať si to zaplatí Čobka nebo, kdo tam chce stavět, ale nejlepší by bylo, 14 ukončit na Smícháči a trať na Laurovou definitivně zrušit, tohle torzo je hrozný a protahovat to k Radlický je zbytečný. A převést tam jeden bus... A je vymalováno.

Nevíš, kdo tohle má financovat?
DJ, vždyť ty vůbec nemůžeš vědět jak to v těch Radlicích vypadá (teda jak to tam vypadá jinak, než zpoza volantu auta), když ani nevíš, že tam čtrnáctka nejezdí asi 5 let...

Napsal: 14.10.2006 23:10
od DJ LA DÉFENSE
syverin píše:Tom: Dvě, tři pětiletky? O trati do Malešického sídliště se mluví od té doby, co to sídliště stojí (takže těch pětiletek asi devět:-)

Radlická poněkolikáté... no v Radlicích bývají ty tramvaje poměrně plné (na konečnou je obvyklý stupeň 3 podle mého dost) a do velké míry se na tom podílí i skutečnost, že se na Andělu nemusí do centra přestupovat. Na Radlickou je to možná zbytečné, ale je potřeba nahradit nevyhovující ukončení na Laurové...
Jo to se taky bojim, už když je tam ten pás... Dost to napovídá :lol:

Ano správně zrušit. A když jsem tam naposledy byl v létě, tak obsazenost kome půl 5. odpo tam 10 lidí a zpátky z Laurové tak 4 včetně mě a z Křížové asi 8

Napsal: 14.10.2006 23:08
od Tom
DJ LA DÉFENSE píše: jenže v současnoti, na to nejsou ani vozové kapacity, ty Malešice jsou přijatelnější.
ani bych se o vozové kapacity nebál... ještě stále po čtyřiceti letech dokážeme čarovat vozy T3 :)

Na radlickou by to měl zafinancovat z nějakého zdroje magistrát... Možná když Bém nasliboval nějaké ty kilometry kolejí nebo vlastně tratí :wink: :D ... tak mám pocit že konkrétně neřekl které traťě... stejně do roku 2010 nebude nic :)

Napsal: 14.10.2006 23:07
od syverin
Tom: Dvě, tři pětiletky? O trati do Malešického sídliště se mluví od té doby, co to sídliště stojí (takže těch pětiletek asi devět:-)

Radlická poněkolikáté... no v Radlicích bývají ty tramvaje poměrně plné (na konečnou je obvyklý stupeň 3 podle mého dost) a do velké míry se na tom podílí i skutečnost, že se na Andělu nemusí do centra přestupovat. Na Radlickou je to možná zbytečné, ale je potřeba nahradit nevyhovující ukončení na Laurové...

Napsal: 14.10.2006 23:01
od DJ LA DÉFENSE
Tom píše:Z hlediska přepravní kapacity je tramvaj na radlickou zbytečný luxus... o solidním zaplnění tram si vůbec nedělám iluzi (ono ale na pražských konečných se tramvaje málokde zaplňují). Je to spíš taková nouze, kvůli dosavadní konečný. Rozhodně ale sou důležitější věci než radlická...
Je to luxus na entou, nebo ať si to zaplatí Čobka nebo, kdo tam chce stavět, ale nejlepší by bylo, 14 ukončit na Smícháči a trať na Laurovou definitivně zrušit, tohle torzo je hrozný a protahovat to k Radlický je zbytečný. A převést tam jeden bus... A je vymalováno.

Nevíš, kdo tohle má financovat?

Napsal: 14.10.2006 22:59
od Tom
DJ LA DÉFENSE píše: Otázka co furt všichni máte s tou Radlickou, co tam kurňa je tak extra,ž e tam musí bejt tramvaj?
Z hlediska přepravní kapacity je tramvaj na radlickou zbytečný luxus... o solidním zaplnění tram si vůbec nedělám iluzi (ono ale na pražských konečných se tramvaje málokde zaplňují). Je to spíš taková nouze, kvůli dosavadní konečný. Rozhodně ale sou důležitější věci než radlická...

Napsal: 14.10.2006 22:54
od DJ LA DÉFENSE
Tom píše:Tady je to trochu taky ta betonová lobby... město se rádo předvádí na velkých projektech aby před volbami bylo co ukazovat. Malešická trať konstrukčně není složitá... (pro mě za mě ať tam je..., já se jí nebráním)... spíš se divim, že ještě není... ono to totiž je to už možná takový dvě, tři pětiletky co se o ní mluví...
Přesně tak, tady by se totiž nikdo nezviditelnil normální tratí. Ale ten Suchdol, to je tunel (ne?) a stavba typu Barrandov, byla by fajn, jenže v současnoti, na to nejsou ani vozové kapacity, ty Malešice jsou přijatelnější. Taky nepochopím, porč tam není ta trať... Je to projekt co zamstí zase ix miliard korun. Teda stále pouze teoreticky... Bavíme se tu pomalu, jako by se nás někdo ptal, co chceem my dva stavět :lol: