Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 07.9.2006 14:27

Ano, to je bohužel poslední dobou úděl Vrchní stavby. Je to politika. Velká rekonstrukce musí být veliký bordel, abychom se mohli potom mohli hrdě exhibovat, jak jsme to zvládli - proto taky na Ládví byla výluka měsíc na něco, co by se zvládlo za dva týdny. No a stejná politika říká, že údržba by se měla přizpůsobit zejména provozu IAD a tak makáte na etapy v noci apod. Se statusem velkých firem to nemá tolik společného. Zdraví Imaginární postavička 8-)

DPmPET

Příspěvek od DPmPET » 07.9.2006 13:58

V této diskuzy jsem chtěl pouze upozornit na nerovné podmínky Vrchní stavby vůči stavebním gigantům jako firma Skanska a Hans Wendel.Proto sem tam dal pro porovnání časově rekonstrukci nebo výměnu tramvajové křižovatky Těšnov.Její zakreslení proběhlo v Březnu 1981.No z té doby taky odpovídá taky obrázek této konstrukce,která je focena na letišti v Rusonce a visí na zdi v muzeu MHD ve Střešovicích.Že se občas za to diskuze takhle zvrtne tak za to nemohu.zdraví DPmPET 8-)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 07.9.2006 9:22

ad DPmPET: Já jsem Vám to nechtěl "nandat", až teď když to po sobě čtu, tak vidím, že je to docela soda... Zdraví Absolut 8-)

ad Demon: Jsou témata, o kterých nevím zhola nic. Taky jsou témata, o kterých mě až diskuse přesvědčila, že vím málo. Třeba v ohledech dílenských oprav vozů bych se neodvážil něco kecat :oops:

ad Mop: Imaginární postavička, to je úlet :lol:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 06.9.2006 23:57

MOp píše:Zapomínáš na jednu věc. Přestože je Absolut imaginární postavička, kterou by chtěl poznat každý, jsou lidé, kteří o jeho práci a životě vědí daleko více než kdokoliv jiný, jelikož jej znají již několik let. Petr k těmto vyvoleným patří ...
Ale mě je Absolut taky sympatický většinou svých názorů, a to asi i víc než kdokoli jiný na tomto i jiném fóru, jen mi přijde zvláštní zásadně obhajovat v jedné konkrétní věci někoho, kdo si soudě podle jeho vlastních vyjádření, není ani zdaleka tak jistý v kramflecích tolik, jako jeho oponent... Nic víc, nic míň.
A podotýkám, že o rekonstrukci křižovatky Těšnov nevím zhola nic !

MOp

Příspěvek od MOp » 06.9.2006 23:35

demon píše:Nepřeháněj, napiš aspoň "internetový přítel"...
Zapomínáš na jednu věc. Přestože je Absolut imaginární postavička, kterou by chtěl poznat každý, jsou lidé, kteří o jeho práci a životě vědí daleko více než kdokoliv jiný, jelikož jej znají již několik let. Petr k těmto vyvoleným patří ..

Tu kategorii navíc určil velice přesně.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 06.9.2006 23:19

Petr píše:...ale i člověkem, jehož si dovolím zařadit do kategorie přítel!
Nepřeháněj, napiš aspoň "internetový přítel"...

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 06.9.2006 19:55

DPmPET píše:Tak tady mi to někdo ale nandal :lol:
Zařekl jsem se, že na TF nehodlám psát, ale musím - ano nandal ti to někdo, kdo o tomhle ví víc, než všechny moudré hlavy tady na fóru, někdo, koho si neskutečně vážím a o němž si dovolím říct, že je mi ctí, že není mým pouhým "internetovým kolegou", ale i člověkem, jehož si dovolím zařadit do kategorie přítel!

DPmPET

Příspěvek od DPmPET » 06.9.2006 17:47

Absolut píše:Ad DPmPET:

Tak za prvé: Někam naházet pár panelů jako dočasnou zastávku a udělat v rámci křižovatky nová nástupiště s přístřešky jsou dvě odlišné věci. Udělat zastávku trvá dobré partě se všým všudy pár dní, naházet dočasnou z BKV je otázka hodin. Tak bych docela rád, kdybyste si to pro příště upřesnil Vy, než napíšete takovou blbost. Rozumíme?

Opravy v rámci DP a velké rekonstrukce jsou fakt dvě různé věci a vícepráce nejsou vymyšlené. Je vidět, že taky nevíte všechno. Samozřejmě, že by se dalo leccos řešit došlápnutím na velké firmy. Ale nebudeme to pitvat.

Těšnov- stojím si za tím, že se nejednalo o rekonstrukci, ale jenom o výměnu železa. Asi vůbec netušíte, co je to geometrie koleje a jak se upravuje a co s ní dělá provoz a jenom tady anonymně machrujete na fóru. Zkuste si to někde ujasnit a nebudete již tady psát o rekonstrukci za jednu noc.

Skutečně nemám čas chodit do muzea DP tak často, abych si pamatoval každou fotku. To se tedy hluboce omlouvám.
Tak tady mi to někdo ale nandal :lol:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 06.9.2006 15:30

Ad DPmPET:

Tak za prvé: Někam naházet pár panelů jako dočasnou zastávku a udělat v rámci křižovatky nová nástupiště s přístřešky jsou dvě odlišné věci. Udělat zastávku trvá dobré partě se všým všudy pár dní, naházet dočasnou z BKV je otázka hodin. Tak bych docela rád, kdybyste si to pro příště upřesnil Vy, než napíšete takovou blbost. Rozumíme?

Opravy v rámci DP a velké rekonstrukce jsou fakt dvě různé věci a vícepráce nejsou vymyšlené. Je vidět, že taky nevíte všechno. Samozřejmě, že by se dalo leccos řešit došlápnutím na velké firmy. Ale nebudeme to pitvat.

Těšnov- stojím si za tím, že se nejednalo o rekonstrukci, ale jenom o výměnu železa. Asi vůbec netušíte, co je to geometrie koleje a jak se upravuje a co s ní dělá provoz a jenom tady anonymně machrujete na fóru. Zkuste si to někde ujasnit a nebudete již tady psát o rekonstrukci za jednu noc.

Skutečně nemám čas chodit do muzea DP tak často, abych si pamatoval každou fotku. To se tedy hluboce omlouvám.

DPmPET

Příspěvek od DPmPET » 06.9.2006 15:16

Anonymous píše:Tak to jo, já jen, že mohla být na boso, pražce mohly být dřevěné, železobetonové, mohla ležet na panelech vúis (i když ty v roce 48 nebyly), betonové desce atd., atd. A zesměšňovat někoho, kdo z fotky pouhé kolejové konstrukce toto nepozná. Pokud máš takové znalosti z konstrukce tratí, měl by ses určitě ozvat adminům pražských tramvají, vím, že nějakého konzultanta shání
Pro p.Anonyma.Já nikoho nezesměšnˇuju.Já sem chtěl pouze upozornit na velikost kolejové konstrukce křižovatky Těšnov a její obrázek visicí v muzeu MHD ve Štřešovicích pro přehled a rychlost její rekonstrukce která se provedla za 1 noc v 80.letech 20.století Vrchní stavbou DP Praha.DPmPET 8-)

MOp

Příspěvek od MOp » 06.9.2006 9:47

Je velice hezké, když se hádají anonymové... Já se tedy ztrácím, kdo je kdo.. :-D

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 06.9.2006 9:08

Anonymous píše:Vypadala jako každá jiná křižovatka v Praze.Štěrk,pražce,drážní upevnˇovadla ,písek,dlažba 8-)
Tak to jo, já jen, že mohla být na boso, pražce mohly být dřevěné, železobetonové, mohla ležet na panelech vúis (i když ty v roce 48 nebyly), betonové desce atd., atd. A zesměšňovat někoho, kdo z fotky pouhé kolejové konstrukce toto nepozná. Pokud máš takové znalosti z konstrukce tratí, měl by ses určitě ozvat adminům pražských tramvají, vím, že nějakého konzultanta shání

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 05.9.2006 16:12

Anonymous píše:No, tak smekám kloubouk, když je někdo schopen z fotky velké hvězdy na letišti v Rustonce, která visí ve vozovně Střešovice usoudit, jaké konstrukce byla křižovatka na Těšnově (zda kolejnice ležely na boso či nikoliv), zda se měnila během té "noční" výluky jen část nebo celá křižovatka, zda ta hvězda na fotce je původní křižovatkou z roku 1948 připravenou k instalaci či zda je to nějaká novější. Absolut se totiž neptal na to, jak křžižovatka vypadala, ale na to, jaké konstrukce byl spodek, a to ani já z té fotky nepoznám.
Vypadala jako každá jiná křižovatka v Praze.Štěrk,pražce,drážní upevnˇovadla ,písek,dlažba 8-)

DJ LA DÉFENSE

Re: Rekonstrukce

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 05.9.2006 12:38

K-M píše:Ono asi bude nějaké výběrové řízení kde cena bude mít 90% váhu, že. A tajemství je rozluštěno.
Jistě, jenže SKANSKA je celkem drahá firma, tajemství je v tom, že asi neni zrovna hodně firem, které jsou schopny takovéto rekonstrukce provádět. Další otázka, jak probíhá soutěž o výběrovém řízení...
Každopádně zde bylo celkem nesmyslně poškozeno jméno vyhlášené firmy. Chyba je na straně DP, jako už většinou... :lol:

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 05.9.2006 12:35

Anonymous píše:(...)A jěště bych se vrátil k tomu Těšnovu.Je vidět že moc neznáš historii některých kolejových uzlů a moc nenavštěvuješ muzeum MHD ve ŠTŘEŠOVICÍCH,protože tam visí obrázek na zdi této kolejové konstrukce na Letišti v Rustonce.Zdraví tě DPmPET 8-)
No, tak smekám kloubouk, když je někdo schopen z fotky velké hvězdy na letišti v Rustonce, která visí ve vozovně Střešovice usoudit, jaké konstrukce byla křižovatka na Těšnově (zda kolejnice ležely na boso či nikoliv), zda se měnila během té "noční" výluky jen část nebo celá křižovatka, zda ta hvězda na fotce je původní křižovatkou z roku 1948 připravenou k instalaci či zda je to nějaká novější. Absolut se totiž neptal na to, jak křžižovatka vypadala, ale na to, jaké konstrukce byl spodek, a to ani já z té fotky nepoznám.

Odpovědět