Stránka 177 z 194

Napsal: 08.9.2006 9:45
od Absolut
Ad 9001: Jezdil jsem skoro denně přes tu výluku v relaci Želivského-Vápanka a zpět v sedle nebo OŠ a 2x týdně také v relaci Želivského-Palmovka, kde mám pracovní povinnosti

Napsal: 07.9.2006 17:00
od DJ LA DÉFENSE
9001 píše:Ty jsi asi přes Ohradu moc nejezdil busem , že ano?. Představ si kdyby se zavřela komplet, tak v těch ulicích okolo máš takový bordel ...
Nemáš a neni to pravda. Řidiči vcelku rychle a chytře pochopili, že budou zdržovat sami sebe a tak se rozdělili na dva tábory a to trasa ...-NNŽ-Ohrada-Krejcárek-Palmovka, Vysočany (Harfa)-... a ...-NNŽ-Sídliště Jarov-Spojovací-Palmovka, Vysočany (Harfa)-... a nebyl, až an pár vyjimek, nikde žádnej problém, pakliže by se zavřela Ohrada celá, jezdilo by se přes Jarov a nebo přes Malešice přes Limuzskou, tkaež opravdu by nebyl problém... :wink:

Napsal: 07.9.2006 16:45
od 9001
Ty jsi asi přes Ohradu moc nejezdil busem , že ano?. Představ si kdyby se zavřela komplet, tak v těch ulicích okolo máš takový bordel ...

Napsal: 07.9.2006 15:29
od Absolut
To jsou alibistické kecy a sám víš, že to není pravda.

Napsal: 07.9.2006 14:46
od 9001
Ono je v dnešní době přizbůsobení IAD. Protože když uzavřeš celou ulici tak se ti auta nahrnou jinam a je problém ,protože blokují především busy a někdy i tramvaje :wink:

Napsal: 07.9.2006 14:27
od Absolut
Ano, to je bohužel poslední dobou úděl Vrchní stavby. Je to politika. Velká rekonstrukce musí být veliký bordel, abychom se mohli potom mohli hrdě exhibovat, jak jsme to zvládli - proto taky na Ládví byla výluka měsíc na něco, co by se zvládlo za dva týdny. No a stejná politika říká, že údržba by se měla přizpůsobit zejména provozu IAD a tak makáte na etapy v noci apod. Se statusem velkých firem to nemá tolik společného. Zdraví Imaginární postavička 8-)

Napsal: 07.9.2006 13:58
od DPmPET
V této diskuzy jsem chtěl pouze upozornit na nerovné podmínky Vrchní stavby vůči stavebním gigantům jako firma Skanska a Hans Wendel.Proto sem tam dal pro porovnání časově rekonstrukci nebo výměnu tramvajové křižovatky Těšnov.Její zakreslení proběhlo v Březnu 1981.No z té doby taky odpovídá taky obrázek této konstrukce,která je focena na letišti v Rusonce a visí na zdi v muzeu MHD ve Střešovicích.Že se občas za to diskuze takhle zvrtne tak za to nemohu.zdraví DPmPET 8-)

Napsal: 07.9.2006 9:22
od Absolut
ad DPmPET: Já jsem Vám to nechtěl "nandat", až teď když to po sobě čtu, tak vidím, že je to docela soda... Zdraví Absolut 8-)

ad Demon: Jsou témata, o kterých nevím zhola nic. Taky jsou témata, o kterých mě až diskuse přesvědčila, že vím málo. Třeba v ohledech dílenských oprav vozů bych se neodvážil něco kecat :oops:

ad Mop: Imaginární postavička, to je úlet :lol:

Napsal: 06.9.2006 23:57
od demon
MOp píše:Zapomínáš na jednu věc. Přestože je Absolut imaginární postavička, kterou by chtěl poznat každý, jsou lidé, kteří o jeho práci a životě vědí daleko více než kdokoliv jiný, jelikož jej znají již několik let. Petr k těmto vyvoleným patří ...
Ale mě je Absolut taky sympatický většinou svých názorů, a to asi i víc než kdokoli jiný na tomto i jiném fóru, jen mi přijde zvláštní zásadně obhajovat v jedné konkrétní věci někoho, kdo si soudě podle jeho vlastních vyjádření, není ani zdaleka tak jistý v kramflecích tolik, jako jeho oponent... Nic víc, nic míň.
A podotýkám, že o rekonstrukci křižovatky Těšnov nevím zhola nic !

Napsal: 06.9.2006 23:35
od MOp
demon píše:Nepřeháněj, napiš aspoň "internetový přítel"...
Zapomínáš na jednu věc. Přestože je Absolut imaginární postavička, kterou by chtěl poznat každý, jsou lidé, kteří o jeho práci a životě vědí daleko více než kdokoliv jiný, jelikož jej znají již několik let. Petr k těmto vyvoleným patří ..

Tu kategorii navíc určil velice přesně.

Napsal: 06.9.2006 23:19
od demon
Petr píše:...ale i člověkem, jehož si dovolím zařadit do kategorie přítel!
Nepřeháněj, napiš aspoň "internetový přítel"...

Napsal: 06.9.2006 19:55
od Petr
DPmPET píše:Tak tady mi to někdo ale nandal :lol:
Zařekl jsem se, že na TF nehodlám psát, ale musím - ano nandal ti to někdo, kdo o tomhle ví víc, než všechny moudré hlavy tady na fóru, někdo, koho si neskutečně vážím a o němž si dovolím říct, že je mi ctí, že není mým pouhým "internetovým kolegou", ale i člověkem, jehož si dovolím zařadit do kategorie přítel!

Napsal: 06.9.2006 17:47
od DPmPET
Absolut píše:Ad DPmPET:

Tak za prvé: Někam naházet pár panelů jako dočasnou zastávku a udělat v rámci křižovatky nová nástupiště s přístřešky jsou dvě odlišné věci. Udělat zastávku trvá dobré partě se všým všudy pár dní, naházet dočasnou z BKV je otázka hodin. Tak bych docela rád, kdybyste si to pro příště upřesnil Vy, než napíšete takovou blbost. Rozumíme?

Opravy v rámci DP a velké rekonstrukce jsou fakt dvě různé věci a vícepráce nejsou vymyšlené. Je vidět, že taky nevíte všechno. Samozřejmě, že by se dalo leccos řešit došlápnutím na velké firmy. Ale nebudeme to pitvat.

Těšnov- stojím si za tím, že se nejednalo o rekonstrukci, ale jenom o výměnu železa. Asi vůbec netušíte, co je to geometrie koleje a jak se upravuje a co s ní dělá provoz a jenom tady anonymně machrujete na fóru. Zkuste si to někde ujasnit a nebudete již tady psát o rekonstrukci za jednu noc.

Skutečně nemám čas chodit do muzea DP tak často, abych si pamatoval každou fotku. To se tedy hluboce omlouvám.
Tak tady mi to někdo ale nandal :lol:

Napsal: 06.9.2006 15:30
od Absolut
Ad DPmPET:

Tak za prvé: Někam naházet pár panelů jako dočasnou zastávku a udělat v rámci křižovatky nová nástupiště s přístřešky jsou dvě odlišné věci. Udělat zastávku trvá dobré partě se všým všudy pár dní, naházet dočasnou z BKV je otázka hodin. Tak bych docela rád, kdybyste si to pro příště upřesnil Vy, než napíšete takovou blbost. Rozumíme?

Opravy v rámci DP a velké rekonstrukce jsou fakt dvě různé věci a vícepráce nejsou vymyšlené. Je vidět, že taky nevíte všechno. Samozřejmě, že by se dalo leccos řešit došlápnutím na velké firmy. Ale nebudeme to pitvat.

Těšnov- stojím si za tím, že se nejednalo o rekonstrukci, ale jenom o výměnu železa. Asi vůbec netušíte, co je to geometrie koleje a jak se upravuje a co s ní dělá provoz a jenom tady anonymně machrujete na fóru. Zkuste si to někde ujasnit a nebudete již tady psát o rekonstrukci za jednu noc.

Skutečně nemám čas chodit do muzea DP tak často, abych si pamatoval každou fotku. To se tedy hluboce omlouvám.

Napsal: 06.9.2006 15:16
od DPmPET
Anonymous píše:Tak to jo, já jen, že mohla být na boso, pražce mohly být dřevěné, železobetonové, mohla ležet na panelech vúis (i když ty v roce 48 nebyly), betonové desce atd., atd. A zesměšňovat někoho, kdo z fotky pouhé kolejové konstrukce toto nepozná. Pokud máš takové znalosti z konstrukce tratí, měl by ses určitě ozvat adminům pražských tramvají, vím, že nějakého konzultanta shání
Pro p.Anonyma.Já nikoho nezesměšnˇuju.Já sem chtěl pouze upozornit na velikost kolejové konstrukce křižovatky Těšnov a její obrázek visicí v muzeu MHD ve Štřešovicích pro přehled a rychlost její rekonstrukce která se provedla za 1 noc v 80.letech 20.století Vrchní stavbou DP Praha.DPmPET 8-)