Napsal: 08.9.2006 9:45
Ad 9001: Jezdil jsem skoro denně přes tu výluku v relaci Želivského-Vápanka a zpět v sedle nebo OŠ a 2x týdně také v relaci Želivského-Palmovka, kde mám pracovní povinnosti
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=13&t=541
Nemáš a neni to pravda. Řidiči vcelku rychle a chytře pochopili, že budou zdržovat sami sebe a tak se rozdělili na dva tábory a to trasa ...-NNŽ-Ohrada-Krejcárek-Palmovka, Vysočany (Harfa)-... a ...-NNŽ-Sídliště Jarov-Spojovací-Palmovka, Vysočany (Harfa)-... a nebyl, až an pár vyjimek, nikde žádnej problém, pakliže by se zavřela Ohrada celá, jezdilo by se přes Jarov a nebo přes Malešice přes Limuzskou, tkaež opravdu by nebyl problém...9001 píše:Ty jsi asi přes Ohradu moc nejezdil busem , že ano?. Představ si kdyby se zavřela komplet, tak v těch ulicích okolo máš takový bordel ...
Ale mě je Absolut taky sympatický většinou svých názorů, a to asi i víc než kdokoli jiný na tomto i jiném fóru, jen mi přijde zvláštní zásadně obhajovat v jedné konkrétní věci někoho, kdo si soudě podle jeho vlastních vyjádření, není ani zdaleka tak jistý v kramflecích tolik, jako jeho oponent... Nic víc, nic míň.MOp píše:Zapomínáš na jednu věc. Přestože je Absolut imaginární postavička, kterou by chtěl poznat každý, jsou lidé, kteří o jeho práci a životě vědí daleko více než kdokoliv jiný, jelikož jej znají již několik let. Petr k těmto vyvoleným patří ...
Zapomínáš na jednu věc. Přestože je Absolut imaginární postavička, kterou by chtěl poznat každý, jsou lidé, kteří o jeho práci a životě vědí daleko více než kdokoliv jiný, jelikož jej znají již několik let. Petr k těmto vyvoleným patří ..demon píše:Nepřeháněj, napiš aspoň "internetový přítel"...
Nepřeháněj, napiš aspoň "internetový přítel"...Petr píše:...ale i člověkem, jehož si dovolím zařadit do kategorie přítel!
Zařekl jsem se, že na TF nehodlám psát, ale musím - ano nandal ti to někdo, kdo o tomhle ví víc, než všechny moudré hlavy tady na fóru, někdo, koho si neskutečně vážím a o němž si dovolím říct, že je mi ctí, že není mým pouhým "internetovým kolegou", ale i člověkem, jehož si dovolím zařadit do kategorie přítel!DPmPET píše:Tak tady mi to někdo ale nandal
Tak tady mi to někdo ale nandalAbsolut píše:Ad DPmPET:
Tak za prvé: Někam naházet pár panelů jako dočasnou zastávku a udělat v rámci křižovatky nová nástupiště s přístřešky jsou dvě odlišné věci. Udělat zastávku trvá dobré partě se všým všudy pár dní, naházet dočasnou z BKV je otázka hodin. Tak bych docela rád, kdybyste si to pro příště upřesnil Vy, než napíšete takovou blbost. Rozumíme?
Opravy v rámci DP a velké rekonstrukce jsou fakt dvě různé věci a vícepráce nejsou vymyšlené. Je vidět, že taky nevíte všechno. Samozřejmě, že by se dalo leccos řešit došlápnutím na velké firmy. Ale nebudeme to pitvat.
Těšnov- stojím si za tím, že se nejednalo o rekonstrukci, ale jenom o výměnu železa. Asi vůbec netušíte, co je to geometrie koleje a jak se upravuje a co s ní dělá provoz a jenom tady anonymně machrujete na fóru. Zkuste si to někde ujasnit a nebudete již tady psát o rekonstrukci za jednu noc.
Skutečně nemám čas chodit do muzea DP tak často, abych si pamatoval každou fotku. To se tedy hluboce omlouvám.
Pro p.Anonyma.Já nikoho nezesměšnˇuju.Já sem chtěl pouze upozornit na velikost kolejové konstrukce křižovatky Těšnov a její obrázek visicí v muzeu MHD ve Štřešovicích pro přehled a rychlost její rekonstrukce která se provedla za 1 noc v 80.letech 20.století Vrchní stavbou DP Praha.DPmPETAnonymous píše:Tak to jo, já jen, že mohla být na boso, pražce mohly být dřevěné, železobetonové, mohla ležet na panelech vúis (i když ty v roce 48 nebyly), betonové desce atd., atd. A zesměšňovat někoho, kdo z fotky pouhé kolejové konstrukce toto nepozná. Pokud máš takové znalosti z konstrukce tratí, měl by ses určitě ozvat adminům pražských tramvají, vím, že nějakého konzultanta shání