Stránka 178 z 194

Re: Rekonstrukce

Napsal: 05.9.2006 12:38
od DJ LA DÉFENSE
K-M píše:Ono asi bude nějaké výběrové řízení kde cena bude mít 90% váhu, že. A tajemství je rozluštěno.
Jistě, jenže SKANSKA je celkem drahá firma, tajemství je v tom, že asi neni zrovna hodně firem, které jsou schopny takovéto rekonstrukce provádět. Další otázka, jak probíhá soutěž o výběrovém řízení...
Každopádně zde bylo celkem nesmyslně poškozeno jméno vyhlášené firmy. Chyba je na straně DP, jako už většinou... :lol:

Napsal: 05.9.2006 12:35
od Návštěvník
Anonymous píše:(...)A jěště bych se vrátil k tomu Těšnovu.Je vidět že moc neznáš historii některých kolejových uzlů a moc nenavštěvuješ muzeum MHD ve ŠTŘEŠOVICÍCH,protože tam visí obrázek na zdi této kolejové konstrukce na Letišti v Rustonce.Zdraví tě DPmPET 8-)
No, tak smekám kloubouk, když je někdo schopen z fotky velké hvězdy na letišti v Rustonce, která visí ve vozovně Střešovice usoudit, jaké konstrukce byla křižovatka na Těšnově (zda kolejnice ležely na boso či nikoliv), zda se měnila během té "noční" výluky jen část nebo celá křižovatka, zda ta hvězda na fotce je původní křižovatkou z roku 1948 připravenou k instalaci či zda je to nějaká novější. Absolut se totiž neptal na to, jak křžižovatka vypadala, ale na to, jaké konstrukce byl spodek, a to ani já z té fotky nepoznám.

Re: Rekonstrukce

Napsal: 05.9.2006 12:17
od DPmPET
DJ LA DÉFENSE píše:Evidentně neznáš problematiku. Nebudu to řešit, ale SKANSKA udělala podstatnou chybu a to, že když už měla vše nasmlouvané, jak pracovníky, stroje atd., tak měla DP poslat do p*rdele s tím, že to chtějí otevřít o týden dřív(stejně se tak dělo, jen proto, aby mohli zavřít vrchol na Želivárně, přes zavřenou Ohradu jsem jel ixrát a problém s dopravou aut tam nebyl, snad až na jednu vyjimku, kdy jsem hned na začátku čekal v náhradní socce X19, nicméně za ten měsíc a tři čtvrtě se to řidiči naučili, že je lepší volit i jiné trasy a problém nebyl) takže vrátím se k problému, SKANSKA měla napálit přinejmenším pokutu DP, za nedodržení smlouvy.
P.S. A pakliže SKANSKA je tak strašná, tak proč si ji DP najímá i nadále. A vůbec proč si ji vůbec nadále najímají skoro všichni??? :wink:
Já tu problematiku rekonstrukcí znám a znám jí velice dobře.Pokavadˇ se vyhlašuje výběrové řízení na nějakou rekonstrukci tak jsou tam dané nějaké podmínky a ty si tu diktuje investor(DP) a hlavně takové velké firmy jako SKANSKA a METROSTAV tak si jěště nafakturují vícepráce,což má taky neblahé prodražení stavby nebo prováděné rekonstrukce což bylo zveřejněno v reportáži TV NOVA.Nebudem to už tady nějak rozvádět .Zdraví DPmPET 8-)

Napsal: 05.9.2006 12:04
od Návštěvník
Absolut píše:Dobrý večer, tady to tedy žije:-)

S dovolením několik poznámek. Nejprve na obhajobu firmy SKANSKA. Byla zde totiž na pošpinění Skansky zmíněna Vápenka, kterou ovšem stavěl HansWendel a vozovna Pankrác, kterou stavěly Stavby silnic a železnic. Takže tedy pánové malinko klidněte hormony. Je všespásným českým názorem házet všechno na jednoho, ale tohle je fakt příliš. Nechci žádnou z jmenovaných firem vyvyšovat a dělat z ní andílka, všichni ve světě peněz se snažíme něco ošulit - jen prosím přítomné šotoušstvo o rovný metr pro všechny.

Broušení kolejí v křižovatce je normální věc ve chvíli, kdy se objeví nějaká vada. Že zrovna Vápenky je plný FŽ z ní nedělá nic tak extra významného. Kromě toho v tomto ohledu by bylo vhodné se také porozhlédnout po kvalitě dodaného výrobku, tedy kolejnic. Potom je také dobré se porozhlédnout po tom, kdo a jakým způsobem ty kolejnice svařuje. V neposlední řadě může být i nějaká chyba v projektu, i když to už se v posledních letech díky výpočetní technice většinou včas odhalí. Čili všude může být nějaký zakopaný pes, je mnoho faktorů. Možná, že zrovna tady byla na vině stavba, možná ne - tohle Vám prostě na fóru napráskat nehodlám, jen si uvědomte, že není všechno černobílé...

Ad DPmPET: Ano, také bych takovou stavbu nepřebral. Naštěstí jsem šotouš a pracující veřejnost ne nějaká zodpovědná osoba.

Ad DPMPet další příspěvek: Ano, vrchní stavba má na výměnu křižovatky 1 měsíc - ale nedělá přeložky kanalizace, nedělá zastávky, nedělá nové chráničky pro inženýrské sítě, nedělá nové trolejové vedení - tohle si uvědomte, v tom je rozdíl. Křižovatka se dá stihnout za měsíc. Stejně tak se dá i jenom vyměnit kolejnice za týden. Jde jen o to, co chcete udělat a za kolik peněz a taky jak dlouho vám to vydrží. Nic víc. Nic míň.

Ad DPmPET potřetí: Velká hvězda na Těšnově se měnila za noc? Pamatujete to? Nechcete mi o tom napsat víc? Třeba kdy a jak? Předpokládám, že šlo jen o výměnu "železo za železo"... bylo to na boso? Na dřevě? Vůbec si nemůžu vzpomenout, co tam bylo v roce 2002 pod křižovatkou a stejně to asi nebylo origoš z doby hvězdy. Můžete použít SZ nebo mail absolutsotous(zavináč)centrum.cz
Pokavadˇ vím tak Vrchní stavba je součástí JPT-Dopravní cesta.Takže pod to spadá Vrchní vedení a jěště Měnírny.Při výlukách kdy se používá povrchový přejezd tak se podle potřeby zřizujou stanice z panelů .Je tosice stanice prvizorní ale je.Tak bych byl docela rád kdyby sis pro příště si to trošičku upřesnil.A jěště bych se vrátil k tomu Těšnovu.Je vidět že moc neznáš historii některých kolejových uzlů a moc nenavštěvuješ muzeum MHD ve ŠTŘEŠOVICÍCH,protože tam visí obrázek na zdi této kolejové konstrukce na Letišti v Rustonce.Zdraví tě DPmPET 8-)

Re: Rekonstrukce

Napsal: 05.9.2006 11:48
od K-M
DJ LA DÉFENSE píše:P.S. A pakliže SKANSKA je tak strašná, tak proč si ji DP najímá i nadále. A vůbec proč si ji vůbec nadále najímají skoro všichni??? :wink:
Ono asi bude nějaké výběrové řízení kde cena bude mít 90% váhu, že. A tajemství je rozluštěno.

Re: Rekonstrukce

Napsal: 05.9.2006 0:26
od DJ LA DÉFENSE
DPmPET píše:Nevím ale když takováhle renomovaná firma jako SKANSKA dostane takovouhle zakázku tak to musí udělat včetně povrchů(Dlažba+litý asfalt)a za tu zakázku taky musí ručit.Na jednu stranu když tam musí jezdit denně pohotovost vrchní stavba DP Praha a čistit za provozu vyfoukaný materiál od dlaždických firem a jěště po nich předlaždˇovat tak je to hodně ale hodně smutný a je vidět jak to vypadá u DP ,protože osobně bych takovouhle stavbu osobně nepřebral a ani nechsválil do provozu z důvodu nedodělků.Z pozdravem DPmPET 8-)
Evidentně neznáš problematiku. Nebudu to řešit, ale SKANSKA udělala podstatnou chybu a to, že když už měla vše nasmlouvané, jak pracovníky, stroje atd., tak měla DP poslat do p*rdele s tím, že to chtějí otevřít o týden dřív(stejně se tak dělo, jen proto, aby mohli zavřít vrchol na Želivárně, přes zavřenou Ohradu jsem jel ixrát a problém s dopravou aut tam nebyl, snad až na jednu vyjimku, kdy jsem hned na začátku čekal v náhradní socce X19, nicméně za ten měsíc a tři čtvrtě se to řidiči naučili, že je lepší volit i jiné trasy a problém nebyl) takže vrátím se k problému, SKANSKA měla napálit přinejmenším pokutu DP, za nedodržení smlouvy.
P.S. A pakliže SKANSKA je tak strašná, tak proč si ji DP najímá i nadále. A vůbec proč si ji vůbec nadále najímají skoro všichni??? :wink:

Napsal: 04.9.2006 23:20
od Absolut
Jasně, ale on je programátor a jezdil třebas na 9 a to už byla ucpaná Michelská. Jinak z Modřan bylo nejlibobější právě dojíždění a-153 / a-190 na podzim a na jaře, ráno mráz, odpoledne nacpaný bus, nedýchatelno a ikarus se do kopce tak plazil...

Napsal: 04.9.2006 23:03
od demon
Absolut píše:Můj kamarád dojížděl denně do práce busem 139 z Modřan do Malešic a nepřál bych Vám slyšet ty nadávky.
139 až na Želvu, to je brnkačka, ale co teprve Modřany-Malešice ve 190+C+A+11, 153+B+C+11 nebo 165+212 za časů housenek v lednovém mrazivém ránu to byla taková lahůdka, že sem do kolbenu přijel kolikrát až na sváču... Jenže dneska už si to místní moc nedokážou vybavit a nadávaj jak ty tramvaje jezděj blbě, když je někde 10 minut díra.

Napsal: 04.9.2006 22:44
od Absolut
Ad "Názor k tramvajím" - jako názor beru. Ale víte, ono vždycky sejde na tom, v jaké oblasti města pravidelně cestujete a co snáší Váš žaludek / mozek / jiný orgán. Můj kamarád dojížděl denně do práce busem 139 z Modřan do Malešic a nepřál bych Vám slyšet ty nadávky. Kámoška zase bydlí na Barrandově a pracuje na Hůrce a hodnotí tramvaj lépe než metro - protože m-B je plné a ranní d-13 obvykle zas tak moc ne. Kromě toho ona si pamatuje ježdění a-126/128. Ale nijak Vám Váš názor neberu, kupte si auto, zlepšení tramvají je otázka více než jedné pětiletky

Napsal: 04.9.2006 22:20
od Absolut
Dobrý večer, tady to tedy žije:-)

S dovolením několik poznámek. Nejprve na obhajobu firmy SKANSKA. Byla zde totiž na pošpinění Skansky zmíněna Vápenka, kterou ovšem stavěl HansWendel a vozovna Pankrác, kterou stavěly Stavby silnic a železnic. Takže tedy pánové malinko klidněte hormony. Je všespásným českým názorem házet všechno na jednoho, ale tohle je fakt příliš. Nechci žádnou z jmenovaných firem vyvyšovat a dělat z ní andílka, všichni ve světě peněz se snažíme něco ošulit - jen prosím přítomné šotoušstvo o rovný metr pro všechny.

Broušení kolejí v křižovatce je normální věc ve chvíli, kdy se objeví nějaká vada. Že zrovna Vápenky je plný FŽ z ní nedělá nic tak extra významného. Kromě toho v tomto ohledu by bylo vhodné se také porozhlédnout po kvalitě dodaného výrobku, tedy kolejnic. Potom je také dobré se porozhlédnout po tom, kdo a jakým způsobem ty kolejnice svařuje. V neposlední řadě může být i nějaká chyba v projektu, i když to už se v posledních letech díky výpočetní technice většinou včas odhalí. Čili všude může být nějaký zakopaný pes, je mnoho faktorů. Možná, že zrovna tady byla na vině stavba, možná ne - tohle Vám prostě na fóru napráskat nehodlám, jen si uvědomte, že není všechno černobílé...

Ad DPmPET: Ano, také bych takovou stavbu nepřebral. Naštěstí jsem šotouš a pracující veřejnost ne nějaká zodpovědná osoba.

Ad DPMPet další příspěvek: Ano, vrchní stavba má na výměnu křižovatky 1 měsíc - ale nedělá přeložky kanalizace, nedělá zastávky, nedělá nové chráničky pro inženýrské sítě, nedělá nové trolejové vedení - tohle si uvědomte, v tom je rozdíl. Křižovatka se dá stihnout za měsíc. Stejně tak se dá i jenom vyměnit kolejnice za týden. Jde jen o to, co chcete udělat a za kolik peněz a taky jak dlouho vám to vydrží. Nic víc. Nic míň.

Ad DPmPET potřetí: Velká hvězda na Těšnově se měnila za noc? Pamatujete to? Nechcete mi o tom napsat víc? Třeba kdy a jak? Předpokládám, že šlo jen o výměnu "železo za železo"... bylo to na boso? Na dřevě? Vůbec si nemůžu vzpomenout, co tam bylo v roce 2002 pod křižovatkou a stejně to asi nebylo origoš z doby hvězdy. Můžete použít SZ nebo mail absolutsotous(zavináč)centrum.cz

Rekonstrukce tramavjových křižovatek

Napsal: 04.9.2006 18:58
od DPmPET
Jěště z druhé stránky.Nevím ale Vrchní stavba DP Praha má na takovouhle rekonstrukci 1 měsíc a to jěště z provozem individuální dopravy z menším omezením.SKANSKA nebo HansWendel na to potřebuje min 2 měsíce ,bez provozu individuální dopravy a jěště to dodělává za provozu.Nevím kdy jsou ty časy kdy Vrchní stavba DP Praha vyměnila za noc takzvaně velkou hvězdu na křižovatce Těšnov.Nevím ale tyto firmy by měli mít stejné podmínky jako DP Vrchní stavba .Zdraví DPmPet 8-)

Rekonstrukce

Napsal: 04.9.2006 18:44
od DPmPET
Nevím ale když takováhle renomovaná firma jako SKANSKA dostane takovouhle zakázku tak to musí udělat včetně povrchů(Dlažba+litý asfalt)a za tu zakázku taky musí ručit.Na jednu stranu když tam musí jezdit denně pohotovost vrchní stavba DP Praha a čistit za provozu vyfoukaný materiál od dlaždických firem a jěště po nich předlaždˇovat tak je to hodně ale hodně smutný a je vidět jak to vypadá u DP ,protože osobně bych takovouhle stavbu osobně nepřebral a ani nechsválil do provozu z důvodu nedodělků.Z pozdravem DPmPET 8-)

Napsal: 04.9.2006 17:44
od jara
DJ LA DÉFENSE píše:Mektáš voloviny, SKANSKA je velice kvalitní a zavedená firma, chyba je u objednavatele a to u DPP. (Ono když ti z plánu sbalí týden, tak to někde bude znát).
No kvalitní to SKANSKE neberu ale jejich dodavatelé tedy už moc zase ne. Nemusím asi tady psát o vozovně Pankrác a také o vykolejení při 3 kolaudaci!!!! A už vůbec ne o frézování kolejí v křižovatce Vápenka mezi 1 a 2 kolaudací. A proč si tam vedení skanské které se kolaudace účasnili nechali pustit proud když trať nebyla připravena k provozu a tím tedy DPP neváhal a začal kolaudovat????? To je ale asi na déle co.

Napsal: 04.9.2006 17:22
od Absolut
Járo, skoro bych se zastal pana DJ LA DÉFENSE, na všech těch stavbách v okolí Ohrady a Vápenky byly stavební firmy v těch nedodělkách fakt nevinně, když jsem viděl výsledek, tak jsem se na to trošku poptal a měnil se tam termín až poté, co byl známý harmonogram prací i naplánované nasazení pracovních sil, nasmlouvaní subdodavatelé atd. Prý to bylo kvůli rozhodnutí, že k nějakému datu (těžko stihnutelnému) musí jezdit IGK přes křižovatku a k dalšímu datu musí jezdit tramvaje. Výluka měla být původně do dneška 4:00.

Vím, že tady Káem hned napíše, že se pžeci dalo všechno za ty skoro 2 měsíce změnit a urychlit, ale rád bych jej upozornil, že již nasmlouvané věci se těžko mění, zejména, když už je na ně vyčleněna nějaká částka a někdo jiný by to sice třeba udělal rychleji, ale za úplně jiné peníze - a peníze jsou prostě jednou dané ještě před začátkem. Prostě došlo ke změně vstupních podmínek až po začátku procesu. LA DÉFENSE by jistě uměl napsat víc...

Napsal: 04.9.2006 16:20
od DJ LA DÉFENSE
jara píše:Dnes na Ohradě opravovala rychlá rota z DPP bokovnice(takovou tu gumu) u kolejí. Asi se odlepuje. Vždy tam vyndali pár kostek a znova upevnili a zase zadláždili. Jo prostě SKANSKA
Mektáš voloviny, SKANSKA je velice kvalitní a zavedená firma, chyba je u objednavatele a to u DPP. (Ono když ti z plánu sbalí týden, tak to někde bude znát).