Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
V_L

Výhybka č. 700

Příspěvek od V_L » 09.5.2005 23:40

Nevíte proč byla zavedena nová řada výhybek počínaje číslem 700? Nachází se na odbočce do obratiště v Bráníce.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 01.5.2005 21:21

Takovejch případů už bylo více...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9581
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 01.5.2005 19:23

Marek píše:
Gagarin píše:U popisu návěstidla http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/n ... t-stuj.gif se píše : Návěst stůj znamená, že vlak musí zastavit svým čelem před touto návěstí. Mám jeden nesmělý, ale vážně myšlený dotaz; co když tramvaj couvá? To pak nemůže zastavit svým čelem, ale svým zadkem před návěstí, nebo ne?
Ano, tramvaj má dvě čela, ale kterým čelem se musí před touhle návěstí zastavit? Já mám pocit, že D1/2 § 55 odst 1 to zase tak přesně neřeší.
Asi se myslí čelo,kde je kabina. Tím pádem řidič předpis neporušil :lol:

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek » 01.5.2005 19:20

Gagarin píše:U popisu návěstidla http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/n ... t-stuj.gif se píše : Návěst stůj znamená, že vlak musí zastavit svým čelem před touto návěstí. Mám jeden nesmělý, ale vážně myšlený dotaz; co když tramvaj couvá? To pak nemůže zastavit svým čelem, ale svým zadkem před návěstí, nebo ne?
Ano, tramvaj má dvě čela, ale kterým čelem se musí před touhle návěstí zastavit? Já mám pocit, že D1/2 § 55 odst 1 to zase tak přesně neřeší.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9581
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 01.5.2005 18:46

Takhle tam stála včera i 8442.

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 01.5.2005 18:22

Tramvaj má dvě čela: přední a zadní :wink:

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 01.5.2005 18:00

U popisu návěstidla Obrázek se píše : Návěst stůj znamená, že vlak musí zastavit svým čelem před touto návěstí. Mám jeden nesmělý, ale vážně myšlený dotaz; co když tramvaj couvá? To pak nemůže zastavit svým čelem, ale svým zadkem před návěstí, nebo ne?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MOp

Re: Kolej u Nuselského Mostu

Příspěvek od MOp » 01.5.2005 9:46

DJ_RADIO2 píše:Co je to za kusou kolej s vyhybkou u Nuselského mostu na straně I.P Pavlova? Vedla zde drive nejaka trat?
boze, boze...
http://www.prazsketramvaje.cz/x-karlov.html

218
Uživatel
Příspěvky: 72
Registrován: 16.11.2003 22:14
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 218 » 01.5.2005 1:53

Ano, to je byvala konecna (trojuhelnik) Karlov, byla zrusena pred vystavbou magistraly.

DJ_RADIO2
Uživatel
Příspěvky: 25
Registrován: 26.3.2005 23:51
Bydliště: Praha6
Kontaktovat uživatele:

Kolej u Nuselského Mostu

Příspěvek od DJ_RADIO2 » 01.5.2005 1:12

Co je to za kusou kolej s vyhybkou u Nuselského mostu na straně I.P Pavlova? Vedla zde drive nejaka trat?

Jonáš

Za močení důstojnější

Příspěvek od Jonáš » 29.4.2005 12:58

Ladislav Kubera píše:Uprostřed smyčky Kubánské náměstí se něco staví(letmo shlédnuto před hodinou). Nevíte, co to je? Sociální zařízení?
Jojo, nová sociálka! :wink:

Ladislav Kubera

Příspěvek od Ladislav Kubera » 29.4.2005 12:51

Uprostřed smyčky Kubánské náměstí se něco staví(letmo shlédnuto před hodinou). Nevíte, co to je? Sociální zařízení?

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1522
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Sokolovská

Příspěvek od XSC » 07.4.2005 20:14

MOp píše: zalezi na provedeni. nasi dedeckove umeli takovou dlazbu, ze se nepropadala. a vis proc? protoze se nespechalo a delnici spravne hutnili podlozi..

asfaltovy koberec ti teplem pracuje a praska..
Jo tohle vím. Ale za našich dědečků nejezdilo tolik aut. Tramvajový pás je hodně úzký a usadit v něm dlažbu tak aby netrpěla vibracemi od tramvají a nebyla odlamována z kraje přejíždějícími auty není sranda. V tomhle má asfalt výhodu.

MOp

Re: Sokolovská

Příspěvek od MOp » 07.4.2005 20:06

XSC píše:Kromě historického centra bych spíš preferoval asfalt. Přijde mi, že má větší trvanlivost. Dlažba se dost často rozpadá, zvlášť tam, kde se nedá vjezd aut vyloučit.
zalezi na provedeni. nasi dedeckove umeli takovou dlazbu, ze se nepropadala. a vis proc? protoze se nespechalo a delnici spravne hutnili podlozi..

asfaltovy koberec ti teplem pracuje a praska..

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1522
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Sokolovská

Příspěvek od XSC » 07.4.2005 19:58

Petr píše:A právě proto bych v centru preferoval dlažbu - z praktických důvodů je případná oprava TT jednodušší, navíc dlažba tolik nesvádí řidiče automobilu jet po kolejích, pokud má vedle jízdní pruh z asfaltu :-)
Kromě historického centra bych spíš preferoval asfalt. Přijde mi, že má větší trvanlivost. Dlažba se dost často rozpadá, zvlášť tam, kde se nedá vjezd aut vyloučit.

Odpovědět