Stránka 182 z 187

Napsal: 10.8.2005 20:30
od Pepa
Mám dotaz: Smí se pojížďet kusá kolej ve smyčce Levského i když to není na příkaz dispečinku? Třeba při nějaké zkušební/manipulační jízdě?

Napsal: 05.8.2005 20:54
od Toronto
Toronto píše:Nemá někdo v Pondělí, úterý nebo ve středu čas, že by mi udělal průvodce při prohlídce tramvajových tratí ve městě? Když ne, tak mi aspoň napište, které tratě si mám projet a které ani náhodou :D

Odpovědi piště do dneška do 20:00
Tak kdyby se někdo našel, tak mi pisněte SMS kdy byste mohli (pondělí, úterý, středa) na č. 721 762 020 (stačí z sms.oskarmobil.cz ale UVEĎTE SVÉ ČÍSLO na mobil) začátek by byl asi na vítezném náměstí kolem 9:00

Napsal: 05.8.2005 19:09
od Toronto
dušan píše:
Toronto píše:Nemá někdo v Pondělí, úterý nebo ve středu čas, že by mi udělal průvodce při prohlídce tramvajových tratí ve městě? Když ne, tak mi aspoň napište, které tratě si mám projet a které ani náhodou :D

Odpovědi piště do dneška do 20:00
zcela určitě bych navštívil Barrandov, to bych ti neodpustil :D , když se s ní podnik stále vytahuje v cizině, pak bych si po cestě z Barr projel čerstvě opravený úsek v Letenské ulici než to zase bude na pytel, pokračoval bych přes Chotkovu ulici - loni opravenou a stejně už v jednom místě to s tebou hodí - na Hradčanskou, úkazka totálně lidmi zničeného zatravnění kolejí :| , na Prašném mostě bych vystoupil, došel na Brusnici a kouknul na nezničenou zatravněnou trať, no a pak už bych se vozil a počítal neustálé brzdění tramvají kvůli zpomalujícím značkám.
A teď vážně, ono se to radí, stejně si to projedeš dle momentální nálady, chutě a hlavně situace v síti
Diky aspon za toto, nejlepsi by bylo kdyby se nekdo nasel, ale to asi bude utopie :(

Napsal: 05.8.2005 17:36
od dušan
Toronto píše:Nemá někdo v Pondělí, úterý nebo ve středu čas, že by mi udělal průvodce při prohlídce tramvajových tratí ve městě? Když ne, tak mi aspoň napište, které tratě si mám projet a které ani náhodou :D

Odpovědi piště do dneška do 20:00
zcela určitě bych navštívil Barrandov, to bych ti neodpustil :D , když se s ní podnik stále vytahuje v cizině, pak bych si po cestě z Barr projel čerstvě opravený úsek v Letenské ulici než to zase bude na pytel, pokračoval bych přes Chotkovu ulici - loni opravenou a stejně už v jednom místě to s tebou hodí - na Hradčanskou, úkazka totálně lidmi zničeného zatravnění kolejí :| , na Prašném mostě bych vystoupil, došel na Brusnici a kouknul na nezničenou zatravněnou trať, no a pak už bych se vozil a počítal neustálé brzdění tramvají kvůli zpomalujícím značkám.
A teď vážně, ono se to radí, stejně si to projedeš dle momentální nálady, chutě a hlavně situace v síti

Napsal: 05.8.2005 15:16
od Toronto
Nemá někdo v Pondělí, úterý nebo ve středu čas, že by mi udělal průvodce při prohlídce tramvajových tratí ve městě? Když ne, tak mi aspoň napište, které tratě si mám projet a které ani náhodou :D

Odpovědi piště do dneška do 20:00

Napsal: 01.8.2005 15:24
od DPmPET
Chci technické vyjádření hantýrky od p.Mopa a co jěště znamená ten výrok z jakýho jsem vydlákova.Děkuji.

Re: Panely BKV

Napsal: 29.7.2005 13:52
od DPmPET
Koho si myslel že nejsem z Prahy a z jakýho vidlákova si myslel že jsem?

TT Pobřežní cesta-Smyčka Bráník

Napsal: 29.7.2005 11:22
od DPmPET
Co je myšleno ty skoropřímky.Chci vyjádření technické hantýrky.Oblouky u kterých scházejí dilatační prvky se vlivem teplotních rozdílů musejí zákonitě zdeformovat,Jestli jsou tim myšleny ty skoro 8-) přímky?

Re: TT Pobřežní cesta-Nádraží Braník

Napsal: 28.7.2005 22:33
od Pepa
MOp píše:no ono to uz ani neni oblouk, nybrz nekolik zalomenych skoroprimek :-D
Takže rovná kolej do pravého úhlu 8-)

Re: TT Pobřežní cesta-Nádraží Braník

Napsal: 28.7.2005 21:48
od MOp
DPmPET píše:Názorný příklad že tam pracujou teplotně i kolejnice typu NT3.Ten táhlý oblouk názorně ukazuje jak je zdeformovaný a že řidiči ani nedodržují žlutý terče když se tam něco dělá!!!Kolej na boso se ti taky skroutí když nemá západky.Myšleno NT3 8-)
no ono to uz ani neni oblouk, nybrz nekolik zalomenych skoroprimek :-D

TT Pobřežní cesta-Nádraží Braník

Napsal: 28.7.2005 21:28
od DPmPET
Názorný příklad že tam pracujou teplotně i kolejnice typu NT3.Ten táhlý oblouk názorně ukazuje jak je zdeformovaný a že řidiči ani nedodržují žlutý terče když se tam něco dělá!!!Kolej na boso se ti taky skroutí když nemá západky.Myšleno NT3 8-)

Panely

Napsal: 28.7.2005 21:20
od DPmPET
O čem píšete že si ty vozy houpou že jsou tam zpropadaný panely a popraskaný koleje ve obloucích je vizitka DP Praha že na to sere.Nevím ale výměna akutně rozpadlého panelu je otázka několika hodin .A že kolej v tom panelu vystřelí z rybiny .Na jednu stranu soudný člověk pochopí že ve 4 Km TT ta kolej musí si někde ulevit protože je svařená v biči.Tak hold vyběhne zrovna v tom špatným panelu který má rozpadlý rybiny a je to tam chycený matkami m 24 8-)

Re: Panely BKV

Napsal: 28.7.2005 11:21
od M_V
9001 píše: Na Řepy se dá jet celkem normálně a bez vykolejení. Nedokážu si představit třeba 40km/h na Olšanský.
Konečně je tam vyvěšená omezená rychlost na 30km/h
Ty oblouky pod motolským krematoriem se těžko dájí jet 35 a víc, skáče to tak, že odskakují panťáky, Kavalírka-Kotlářka se taky při 40 dá těžko považovat za nějakou pohodlnou jízdu, Blatiny-Řepy propadlé panely... V Ječné je to dva roky po kompletní rekonstrukci a kolejnice už se vlní... :? Nejčastěji z důvodu změny délky způsobené vysokými teplotami... prostě bloková kolejnice uchycená jen gumovým špalkem nemá šanci ve srovnání s klasickou kolejnicí, vzpomeňte si jak vyskočila kolejnice za Andělem, kolejnice přišroubená na pražce by se sotva takhle vydala na "výlet"
a trať přes Olšanskou, mám dojem, že je jedna s nejstarších, ne-li vůbec nejstarší. BKV v poslední době při rekonstrukcích velmi často mizí na věčnost.... Senovážné, Na Knížecí-Plzeňka, Balabenka- Poliklinika Vysočany :D

MATERIÁL

Napsal: 28.7.2005 10:51
od DPmPET
Víš jaký je rozdíl mezi šotolinou,(drtí) a štěrkem.A na čem leží panely od úseku Milady H.Horákové-Badeniho a Milady Horákové -smyčka Špejchar.Na Šotolině(drti+Geotextilie=Sendvič).

Dilatace

Napsal: 28.7.2005 10:42
od DPmPET
Nevím ale na TTOhrada-Palmovka je tradičně problém s dilatacema.Myslím kdyby se ty dilatační prvky daly před oblouky na roviny tak by to fungovalo taky jinak a nelámalo se to přímo vnich.Ono to taky závisí na kolejovým materiálu a ne stohodle bláta