Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 581
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Re: Biskupcova

Příspěvek od 8750 » 03.1.2006 14:55

Quetzalcoatl píše:Chci upozornit na zastávku Biskupcova, kde tramvaje odjíždějí cestujícím na ostrůvku přímo před nosem. Zastávka je (aspoň večer) dost využívaná a na ostrůvku se tísní dost lidí. Problémem je hlavně zastávka směr Ohrada, kde kaštani nemají šanci (legálně) ze zastávky odejít bez toho, aby se strkali s cestujícími čekajícími na jiný spoj. Jediný přechod je totiž na konci peronku. Mezi chodníkem a peronkem je frekventovaná silnice a tak raději nikdo nepřebíhá. Neví někdo, zda/kdy se to bude rekonstruovat? Chtělo by buď rozšířit ostrůvek (těžko) nebo dopředu namalovat zebru, ať se tam lidi nemačkaj a mají kudy odejít.
Cca před 2 lety se tam ty chodníky rozšiřovaly, a to sice směrem k přechodu u SSZ Jana Želivského-Jeseniova, takže druhým směrem k přechodu u křižovatky Jana Želivského-Biskupcova by to snad neměl být takový problém... :roll: Kéž by se využilo rekonstrukce křižovatky Ohrada a práce by byly provedeny ve stejném termínu.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Re: Biskupcova

Příspěvek od syverin » 03.1.2006 9:02

Quetzalcoatl píše:Chci upozornit na zastávku Biskupcova, kde tramvaje odjíždějí cestujícím na ostrůvku přímo před nosem. Zastávka je (aspoň večer) dost využívaná a na ostrůvku se tísní dost lidí. Problémem je hlavně zastávka směr Ohrada, kde kaštani nemají šanci (legálně) ze zastávky odejít bez toho, aby se strkali s cestujícími čekajícími na jiný spoj. Jediný přechod je totiž na konci peronku. Mezi chodníkem a peronkem je frekventovaná silnice a tak raději nikdo nepřebíhá. Neví někdo, zda/kdy se to bude rekonstruovat? Chtělo by buď rozšířit ostrůvek (těžko) nebo dopředu namalovat zebru, ať se tam lidi nemačkaj a mají kudy odejít.
Občas lituju, že tramvaje v Praze nemají, podobně jako jejich Budapešťské kolegyně, dveře na obou stranách. Tady by se třeba skvěle hodilo ostrovní nástupiště :-) Problém je v tom, že okolo vede Městský automobilní okruh, takže policie se bude zuby nehty bránit jakékoli změně na úkor automobilů a Praha 3 jakékoli změně na úkor chodníků ...samozřejmě jen do té doby, než se tam nějaký cestující zabije pádem pod auto/tramvaj :-(

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Re: Biskupcova

Příspěvek od Mapl » 03.1.2006 6:32

Quetzalcoatl píše:Chci upozornit na zastávku Biskupcova, kde tramvaje odjíždějí cestujícím na ostrůvku přímo před nosem. Zastávka je (aspoň večer) dost využívaná a na ostrůvku se tísní dost lidí. Problémem je hlavně zastávka směr Ohrada, kde kaštani nemají šanci (legálně) ze zastávky odejít bez toho, aby se strkali s cestujícími čekajícími na jiný spoj. Jediný přechod je totiž na konci peronku. Mezi chodníkem a peronkem je frekventovaná silnice a tak raději nikdo nepřebíhá. Neví někdo, zda/kdy se to bude rekonstruovat? Chtělo by buď rozšířit ostrůvek (těžko) nebo dopředu namalovat zebru, ať se tam lidi nemačkaj a mají kudy odejít.

Nevím, ale je pravda, že je to tam fakt blbý... Já jí sice naštěstí moc nevyužívám.... :)

Quetzalcoatl

Biskupcova

Příspěvek od Quetzalcoatl » 02.1.2006 19:18

Chci upozornit na zastávku Biskupcova, kde tramvaje odjíždějí cestujícím na ostrůvku přímo před nosem. Zastávka je (aspoň večer) dost využívaná a na ostrůvku se tísní dost lidí. Problémem je hlavně zastávka směr Ohrada, kde kaštani nemají šanci (legálně) ze zastávky odejít bez toho, aby se strkali s cestujícími čekajícími na jiný spoj. Jediný přechod je totiž na konci peronku. Mezi chodníkem a peronkem je frekventovaná silnice a tak raději nikdo nepřebíhá. Neví někdo, zda/kdy se to bude rekonstruovat? Chtělo by buď rozšířit ostrůvek (těžko) nebo dopředu namalovat zebru, ať se tam lidi nemačkaj a mají kudy odejít.

501

TT svršky

Příspěvek od 501 » 18.11.2005 16:25

Když sem se tedka kouknul na nový fotečky stavu tratí,tak sem docela rad,ze už nejezdim(i gdyž sem jezdil nedlouho r.2005),ale už za me takovej motol-řepákov=nevim.Želva-voz.Sa či olšsnská,otakarka-schody-ípák,oblouky před J.Masaryka dc.a hromada dalších míst, taky docela zajimavý.Za dob ježdeni sem se jistejma úsekama bál jet i polovicní rychlostí,než je povolená,ba kaštani by to asi nepobrali a o vylítnutí(a to převším....) ani nemluvim.To možná byl taky jeden z důvodů,proč sem skončil,protože se mi nechtělo riskovat dál.....Ale to pani mluvčí DP ani nepřipustí....rsp.připustí zhoršený stav některých úseku,ale rozhodně ne havarijní stav...................Možná víc kešů na opravy tratí by se hodilo.
Rozhodně nepřeju,Vám současným tramvajákům krizovej plán DP,gdy bude nedostatek vlaků na trase metra B a suplovat to budou tramvajky a busy.
Stále rád jezdim tramvajkama,ale naštěstí mimo ony dotčené úseky(snad krom vyjímek),ale dofám,že se to změní k lepšímu.Když sem procházel kurzem,tak me tyhle myšlenky ani nenapadli a asi ani Frantu aby nam to neznechutil(mj.zlatej instruktor,kerýho si budu stále vážit).
Ale ať se dp zamyslí,jestli nekoupit o pár nízkopodlažních busů míň a opravit pár metrů kolejí...
Thomas

DPmPET

Koleje na živici

Příspěvek od DPmPET » 23.8.2005 14:09

Tady jsem jěště něco vyštrachal ze svého archívu. 8-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

DPmPET

Příspěvek od DPmPET » 23.8.2005 13:39

Chybička se občas vloudí.

KM

Příspěvek od KM » 23.8.2005 12:36

DPmPET:Rozschod se píše rozchod. Dík. :idea:

DPmPET

Koleje na živici

Příspěvek od DPmPET » 23.8.2005 12:24

Nevím jak se tato technologie chová v provozu ale má ji několik podniků.Halle,Erfurt a jiné podniky. 8-)

DPmPET

Koleje na živici

Příspěvek od DPmPET » 23.8.2005 12:19

Takhle to vypadá.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 23.8.2005 12:05

Tak takhle jsem to viděl v Dráždˇanech při rekonstrukci v vozovně Trachenberge

DPmPET

Tramvajové tratě

Příspěvek od DPmPET » 23.8.2005 11:49

Já nevím ale Německu se koleje dávají na živici jako u nás velkoplošné panely .Samozřejmně se prostor mezi patou koleje a živicí vyplnˇen gumou.Nevím proč taková technologie se nevyzkouší i v Praze?Koleje jsou stáhnuty rozporama kvůli rozschodu. 8-)

DPmPET

Bloková kolejnice

Příspěvek od DPmPET » 23.8.2005 11:40

Fořtík píše:
Proxy píše:Abychom si furt jen nestěžovali po jaké hrůze se jezdí v Praze - podívejte se do Bratislavy:
http://www.mestskadoprava.sk/galeria/pi ... ge_id=7081
:|
Jedna fotka za všechny: http://www.mestskadoprava.sk/galeria/ga ... cac-37.jpg

[/i]
Obávám se, že toto již rekonstruovali, alespoň si nevybavuju, že bychom po takové hrůze jeli. Nicméně mají tam spoustu dalších věcí, které stojí za povšimnutí.
Tak ta bloková kolejnice mě dostala.To je materiál!!!!!!!No a ty montovaný kolejový styky jsou občas taky v Praze. 8-)

DPmPET

Re: Smyčka Barandov

Příspěvek od DPmPET » 23.8.2005 11:29

Marek píše:
DPmPET píše:Já bych doporučoval přimazávání přírub a okolků grafitem. 8-)
IMHO se zrovna na Sídlišti Barrandov přimazává důkladně.
Mě příjde že asi ne,když ty tramvaje tam vržou v obloukách?To přimazávání musí být alesponˇ na 3.místech v jednom olouku a ne aby to bylo na rovině.Viděl jsem to tam na vlastní oči.Na jednu stranu ono je taky potřeba doplnˇovat mazací směs ,což se taky asi moc neprovádí. 8-)

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Smyčka Barandov

Příspěvek od Marek » 22.8.2005 22:45

DPmPET píše:Já bych doporučoval přimazávání přírub a okolků grafitem. 8-)
IMHO se zrovna na Sídlišti Barrandov přimazává důkladně.

Odpovědět