Stránka 187 z 192

Re: Panely BKV

Napsal: 28.7.2005 11:21
od M_V
9001 píše: Na Řepy se dá jet celkem normálně a bez vykolejení. Nedokážu si představit třeba 40km/h na Olšanský.
Konečně je tam vyvěšená omezená rychlost na 30km/h
Ty oblouky pod motolským krematoriem se těžko dájí jet 35 a víc, skáče to tak, že odskakují panťáky, Kavalírka-Kotlářka se taky při 40 dá těžko považovat za nějakou pohodlnou jízdu, Blatiny-Řepy propadlé panely... V Ječné je to dva roky po kompletní rekonstrukci a kolejnice už se vlní... :? Nejčastěji z důvodu změny délky způsobené vysokými teplotami... prostě bloková kolejnice uchycená jen gumovým špalkem nemá šanci ve srovnání s klasickou kolejnicí, vzpomeňte si jak vyskočila kolejnice za Andělem, kolejnice přišroubená na pražce by se sotva takhle vydala na "výlet"
a trať přes Olšanskou, mám dojem, že je jedna s nejstarších, ne-li vůbec nejstarší. BKV v poslední době při rekonstrukcích velmi často mizí na věčnost.... Senovážné, Na Knížecí-Plzeňka, Balabenka- Poliklinika Vysočany :D

MATERIÁL

Napsal: 28.7.2005 10:51
od DPmPET
Víš jaký je rozdíl mezi šotolinou,(drtí) a štěrkem.A na čem leží panely od úseku Milady H.Horákové-Badeniho a Milady Horákové -smyčka Špejchar.Na Šotolině(drti+Geotextilie=Sendvič).

Dilatace

Napsal: 28.7.2005 10:42
od DPmPET
Nevím ale na TTOhrada-Palmovka je tradičně problém s dilatacema.Myslím kdyby se ty dilatační prvky daly před oblouky na roviny tak by to fungovalo taky jinak a nelámalo se to přímo vnich.Ono to taky závisí na kolejovým materiálu a ne stohodle bláta

Re: Panely BKV

Napsal: 28.7.2005 10:38
od MOp
DPmPET píše:Nejlepší jsou Panely BKV.Rychlá pokládka a demontáž .Svařená kolej v biči.To všecko záleží na údržbě což DP PRAHA moc nedělá a Jěště na podloží a jak je udélaná živice pod tím.Nejlepší je když panel leží na Šotolině tak ta voda se alesponˇ vsákne do podloží.Na jednu stranu když se v zimě taky solí tak ta živice i panely nemají dlouhou životnost.Tratˇ do Řep,názorná ukázka jak funguje údržba TT a Závisí to taky na penězích které schramstlo Metro.Asi 7 miliard a jěště to není konečné.Myslím že není co řešit 8-)
no je videt, ze nejsi z prahy ale vidlakova. panely BKV totiz do sterku muze dat jen totalni trotl. kdyby to tak v praglu bylo, tak jezdime pres tato mista nejvyse 10km v hodine..

Nejlepší technologie na TT

Napsal: 28.7.2005 10:37
od DPmPET
Nejlepší jsou panely Vúis,mají příčné drážky a samotná drážka je udělaná s dvou svařených kolejniček od důlních drážek.Starý šroub se dá vždycky vyměnit!no nevím zda se dá vyměnit betonový pražec zalitý v betonu a za provozu.Touto technologií je uděláno spousta křižovatek.Proč drží Ohrada? Díky týhletý technologií.Nejsem fanda zalejvání pražců do betonu,ale tahleta technologie se už používala v 60.letech viz. Nádražní,Dukelských hrdinů a jiné! 8-)

Re: TT ŘEPY

Napsal: 28.7.2005 10:29
od Pepa
DPmPET píše:Názorný příklad jak funguje údržba u DP Praha.Vyjetý kolejnice v oblokách,propadaný panely na trati,popraskané koleje po vyvařování oblouků.Není co řešit. 8-)
Viz Krejcárek-Palmovka, tam je to celkem úděs snad zmizí ta dvacítka nahoře v obloucích...

TT ŘEPY

Napsal: 28.7.2005 10:26
od DPmPET
Názorný příklad jak funguje údržba u DP Praha.Vyjetý kolejnice v oblokách,propadaný panely na trati,popraskané koleje po vyvařování oblouků.Není co řešit. 8-)

Kolejnice typu S 49

Napsal: 28.7.2005 10:21
od DPmPET
Nevím ale Pražské pivní tácky by mohli jezdit na kolejích typu S49 takzv.Vignˇolky nebo bezžlábkové.Protože rozměr okolků je v těchto městech stejný.Bratislava,Liberec,Praha,Olomouc,Plzenˇ 8-)

Re: Panely BKV

Napsal: 28.7.2005 10:20
od 9001
DPmPET píše:Nejlepší jsou Panely BKV.Rychlá pokládka a demontáž .Svařená kolej v biči.To všecko záleží na údržbě což DP PRAHA moc nedělá a Jěště na podloží a jak je udélaná živice pod tím.Nejlepší je když panel leží na Šotolině tak ta voda se alesponˇ vsákne do podloží.Na jednu stranu když se v zimě taky solí tak ta živice i panely nemají dlouhou životnost.Tratˇ do Řep,názorná ukázka jak funguje údržba TT a Závisí to taky na penězích které schramstlo Metro.Asi 7 miliard a jěště to není konečné.Myslím že není co řešit 8-)
Na Řepy se dá jet celkem normálně a bez vykolejení. Nedokážu si představit třeba 40km/h na Olšanský.
Konečně je tam vyvěšená omezená rychlost na 30km/h

Panely BKV

Napsal: 28.7.2005 10:11
od DPmPET
Nejlepší jsou Panely BKV.Rychlá pokládka a demontáž .Svařená kolej v biči.To všecko záleží na údržbě což DP PRAHA moc nedělá a Jěště na podloží a jak je udélaná živice pod tím.Nejlepší je když panel leží na Šotolině tak ta voda se alesponˇ vsákne do podloží.Na jednu stranu když se v zimě taky solí tak ta živice i panely nemají dlouhou životnost.Tratˇ do Řep,názorná ukázka jak funguje údržba TT a Závisí to taky na penězích které schramstlo Metro.Asi 7 miliard a jěště to není konečné.Myslím že není co řešit 8-)

Napsal: 26.7.2005 19:25
od M_V
Tramvajáček píše:
Proxy píše:Co říkáte na to, že Dopravní podnik hodlá v blízkosti historického centra provozovat tramvajové tratě s otevřeným svrškem :?:

Testovací ukázka je v těchto měsících vidět ve Škrétově ulici :mrgreen:
No podle mě se jedná o pěknou pitomost. :? Do centra bych to rozhodně nedával, nehodí se to tam a navíc to působí trochu sockovsky.
To radši BKV. :twisted:
Myslím, že někde u Staroměstské jsou BKV, které se tváří, že jsou dlažba :D aspoň tak, když ne jinak a takový panel by také méně lákal k jízdě autem po kolejích, aspoň vedle asfaltu, ale jet autem třeba od Palmovky nahoru do Libně, asi bych též neodolal :oops:
osobně jsem spíše odpůrcem BKV, neboť jejich dříve opěvované výhody se nepotvrdily a navíc tato konstrukce nebyla původně určena na takový provoz jako je v Praze a už vůbec ne na rychlost, jakou se po nich jezdí(krásný příklad je trať do Řep), v historickém centru by tratě měly co nejméně narušovat historický ráz okolí (docela dobře to vypadá na Újezdu), býti památkářem, vezmu panel a otluču ho DP o hlavu :twisted:

a pokud by to mělo jít do extrému, tak na provoz tramvají stačí POUZE koleje a žádné "dráty" by nehyzdily centrum města :lol: http://www.bombardier.com/en/1_0/pdf/Mitrac_ES_en.pdf
kdo má zájem, je tam i video http://www.bombardier.com/index.jsp?id= ... /1_3_2.jsp product overview - Mitrac Energy Saver

Napsal: 26.7.2005 18:02
od Pepa
Tramvajáček píše:A která? Myslím, že jsou elegantnější způsoby jak zabránit autům nežádoucímu pojezdu na kolejovým svršku 8-)
Dá se to udělat i hezky, třeba KN směr Lazarská nemusí to být kilometr, ale jen třeba malej úsek a pak třeba KN-I.P.Pavlova (před zasávku) jako proč ne! A těch míst by bylo mnohem víc. V některejch městech Německa to taky jde...

Napsal: 26.7.2005 17:57
od Tramvajáček
Pepa píše:
Tramvajáček píše:No podle mě se jedná o pěknou pitomost. :? Do centra bych to rozhodně nedával, nehodí se to tam a navíc to působí trochu sockovsky.
To radši BKV. :twisted:
A proč ne? Trať by neblokovali auta... Některá místa si představit dokážu.
A která? Myslím, že jsou elegantnější způsoby jak zabránit autům nežádoucímu pojezdu na kolejovým svršku 8-)

Napsal: 26.7.2005 16:21
od Pepa
Tramvajáček píše:No podle mě se jedná o pěknou pitomost. :? Do centra bych to rozhodně nedával, nehodí se to tam a navíc to působí trochu sockovsky.
To radši BKV. :twisted:
A proč ne? Trať by neblokovali auta... Některá místa si představit dokážu.

Napsal: 26.7.2005 13:53
od Tramvajáček
Proxy píše:Co říkáte na to, že Dopravní podnik hodlá v blízkosti historického centra provozovat tramvajové tratě s otevřeným svrškem :?:

Testovací ukázka je v těchto měsících vidět ve Škrétově ulici :mrgreen:
No podle mě se jedná o pěknou pitomost. :? Do centra bych to rozhodně nedával, nehodí se to tam a navíc to působí trochu sockovsky.
To radši BKV. :twisted: