Stránka 189 z 194
Napsal: 05.8.2005 15:16
od Toronto
Nemá někdo v Pondělí, úterý nebo ve středu čas, že by mi udělal průvodce při prohlídce tramvajových tratí ve městě? Když ne, tak mi aspoň napište, které tratě si mám projet a které ani náhodou
Odpovědi piště do dneška do 20:00
Napsal: 01.8.2005 15:24
od DPmPET
Chci technické vyjádření hantýrky od p.Mopa a co jěště znamená ten výrok z jakýho jsem vydlákova.Děkuji.
Re: Panely BKV
Napsal: 29.7.2005 13:52
od DPmPET
Koho si myslel že nejsem z Prahy a z jakýho vidlákova si myslel že jsem?
TT Pobřežní cesta-Smyčka Bráník
Napsal: 29.7.2005 11:22
od DPmPET
Co je myšleno ty skoropřímky.Chci vyjádření technické hantýrky.Oblouky u kterých scházejí dilatační prvky se vlivem teplotních rozdílů musejí zákonitě zdeformovat,Jestli jsou tim myšleny ty skoro
přímky?
Re: TT Pobřežní cesta-Nádraží Braník
Napsal: 28.7.2005 22:33
od Pepa
MOp píše:no ono to uz ani neni oblouk, nybrz nekolik zalomenych skoroprimek
Takže rovná kolej do pravého úhlu
Re: TT Pobřežní cesta-Nádraží Braník
Napsal: 28.7.2005 21:48
od MOp
DPmPET píše:Názorný příklad že tam pracujou teplotně i kolejnice typu NT3.Ten táhlý oblouk názorně ukazuje jak je zdeformovaný a že řidiči ani nedodržují žlutý terče když se tam něco dělá!!!Kolej na boso se ti taky skroutí když nemá západky.Myšleno NT3
no ono to uz ani neni oblouk, nybrz nekolik zalomenych skoroprimek
TT Pobřežní cesta-Nádraží Braník
Napsal: 28.7.2005 21:28
od DPmPET
Názorný příklad že tam pracujou teplotně i kolejnice typu NT3.Ten táhlý oblouk názorně ukazuje jak je zdeformovaný a že řidiči ani nedodržují žlutý terče když se tam něco dělá!!!Kolej na boso se ti taky skroutí když nemá západky.Myšleno NT3
Panely
Napsal: 28.7.2005 21:20
od DPmPET
O čem píšete že si ty vozy houpou že jsou tam zpropadaný panely a popraskaný koleje ve obloucích je vizitka DP Praha že na to sere.Nevím ale výměna akutně rozpadlého panelu je otázka několika hodin .A že kolej v tom panelu vystřelí z rybiny .Na jednu stranu soudný člověk pochopí že ve 4 Km TT ta kolej musí si někde ulevit protože je svařená v biči.Tak hold vyběhne zrovna v tom špatným panelu který má rozpadlý rybiny a je to tam chycený matkami m 24
Re: Panely BKV
Napsal: 28.7.2005 11:21
od M_V
9001 píše:
Na Řepy se dá jet celkem normálně a bez vykolejení. Nedokážu si představit třeba 40km/h na Olšanský.
Konečně je tam vyvěšená omezená rychlost na 30km/h
Ty oblouky pod motolským krematoriem se těžko dájí jet 35 a víc, skáče to tak, že odskakují panťáky, Kavalírka-Kotlářka se taky při 40 dá těžko považovat za nějakou pohodlnou jízdu, Blatiny-Řepy propadlé panely... V Ječné je to dva roky po kompletní rekonstrukci a kolejnice už se vlní...
Nejčastěji z důvodu změny délky způsobené vysokými teplotami... prostě bloková kolejnice uchycená jen gumovým špalkem nemá šanci ve srovnání s klasickou kolejnicí, vzpomeňte si jak vyskočila kolejnice za Andělem, kolejnice přišroubená na pražce by se sotva takhle vydala na "výlet"
a trať přes Olšanskou, mám dojem, že je jedna s nejstarších, ne-li vůbec nejstarší. BKV v poslední době při rekonstrukcích velmi často mizí na věčnost.... Senovážné, Na Knížecí-Plzeňka, Balabenka- Poliklinika Vysočany
MATERIÁL
Napsal: 28.7.2005 10:51
od DPmPET
Víš jaký je rozdíl mezi šotolinou,(drtí) a štěrkem.A na čem leží panely od úseku Milady H.Horákové-Badeniho a Milady Horákové -smyčka Špejchar.Na Šotolině(drti+Geotextilie=Sendvič).
Dilatace
Napsal: 28.7.2005 10:42
od DPmPET
Nevím ale na TTOhrada-Palmovka je tradičně problém s dilatacema.Myslím kdyby se ty dilatační prvky daly před oblouky na roviny tak by to fungovalo taky jinak a nelámalo se to přímo vnich.Ono to taky závisí na kolejovým materiálu a ne stohodle bláta
Re: Panely BKV
Napsal: 28.7.2005 10:38
od MOp
DPmPET píše:Nejlepší jsou Panely BKV.Rychlá pokládka a demontáž .Svařená kolej v biči.To všecko záleží na údržbě což DP PRAHA moc nedělá a Jěště na podloží a jak je udélaná živice pod tím.Nejlepší je když panel leží na Šotolině tak ta voda se alesponˇ vsákne do podloží.Na jednu stranu když se v zimě taky solí tak ta živice i panely nemají dlouhou životnost.Tratˇ do Řep,názorná ukázka jak funguje údržba TT a Závisí to taky na penězích které schramstlo Metro.Asi 7 miliard a jěště to není konečné.Myslím že není co řešit
no je videt, ze nejsi z prahy ale vidlakova. panely BKV totiz do sterku muze dat jen totalni trotl. kdyby to tak v praglu bylo, tak jezdime pres tato mista nejvyse 10km v hodine..
Nejlepší technologie na TT
Napsal: 28.7.2005 10:37
od DPmPET
Nejlepší jsou panely Vúis,mají příčné drážky a samotná drážka je udělaná s dvou svařených kolejniček od důlních drážek.Starý šroub se dá vždycky vyměnit!no nevím zda se dá vyměnit betonový pražec zalitý v betonu a za provozu.Touto technologií je uděláno spousta křižovatek.Proč drží Ohrada? Díky týhletý technologií.Nejsem fanda zalejvání pražců do betonu,ale tahleta technologie se už používala v 60.letech viz. Nádražní,Dukelských hrdinů a jiné!
Re: TT ŘEPY
Napsal: 28.7.2005 10:29
od Pepa
DPmPET píše:Názorný příklad jak funguje údržba u DP Praha.Vyjetý kolejnice v oblokách,propadaný panely na trati,popraskané koleje po vyvařování oblouků.Není co řešit.
Viz Krejcárek-Palmovka, tam je to celkem úděs snad zmizí ta dvacítka nahoře v obloucích...
TT ŘEPY
Napsal: 28.7.2005 10:26
od DPmPET
Názorný příklad jak funguje údržba u DP Praha.Vyjetý kolejnice v oblokách,propadaný panely na trati,popraskané koleje po vyvařování oblouků.Není co řešit.