Stránka 189 z 194

Napsal: 05.8.2005 15:16
od Toronto
Nemá někdo v Pondělí, úterý nebo ve středu čas, že by mi udělal průvodce při prohlídce tramvajových tratí ve městě? Když ne, tak mi aspoň napište, které tratě si mám projet a které ani náhodou :D

Odpovědi piště do dneška do 20:00

Napsal: 01.8.2005 15:24
od DPmPET
Chci technické vyjádření hantýrky od p.Mopa a co jěště znamená ten výrok z jakýho jsem vydlákova.Děkuji.

Re: Panely BKV

Napsal: 29.7.2005 13:52
od DPmPET
Koho si myslel že nejsem z Prahy a z jakýho vidlákova si myslel že jsem?

TT Pobřežní cesta-Smyčka Bráník

Napsal: 29.7.2005 11:22
od DPmPET
Co je myšleno ty skoropřímky.Chci vyjádření technické hantýrky.Oblouky u kterých scházejí dilatační prvky se vlivem teplotních rozdílů musejí zákonitě zdeformovat,Jestli jsou tim myšleny ty skoro 8-) přímky?

Re: TT Pobřežní cesta-Nádraží Braník

Napsal: 28.7.2005 22:33
od Pepa
MOp píše:no ono to uz ani neni oblouk, nybrz nekolik zalomenych skoroprimek :-D
Takže rovná kolej do pravého úhlu 8-)

Re: TT Pobřežní cesta-Nádraží Braník

Napsal: 28.7.2005 21:48
od MOp
DPmPET píše:Názorný příklad že tam pracujou teplotně i kolejnice typu NT3.Ten táhlý oblouk názorně ukazuje jak je zdeformovaný a že řidiči ani nedodržují žlutý terče když se tam něco dělá!!!Kolej na boso se ti taky skroutí když nemá západky.Myšleno NT3 8-)
no ono to uz ani neni oblouk, nybrz nekolik zalomenych skoroprimek :-D

TT Pobřežní cesta-Nádraží Braník

Napsal: 28.7.2005 21:28
od DPmPET
Názorný příklad že tam pracujou teplotně i kolejnice typu NT3.Ten táhlý oblouk názorně ukazuje jak je zdeformovaný a že řidiči ani nedodržují žlutý terče když se tam něco dělá!!!Kolej na boso se ti taky skroutí když nemá západky.Myšleno NT3 8-)

Panely

Napsal: 28.7.2005 21:20
od DPmPET
O čem píšete že si ty vozy houpou že jsou tam zpropadaný panely a popraskaný koleje ve obloucích je vizitka DP Praha že na to sere.Nevím ale výměna akutně rozpadlého panelu je otázka několika hodin .A že kolej v tom panelu vystřelí z rybiny .Na jednu stranu soudný člověk pochopí že ve 4 Km TT ta kolej musí si někde ulevit protože je svařená v biči.Tak hold vyběhne zrovna v tom špatným panelu který má rozpadlý rybiny a je to tam chycený matkami m 24 8-)

Re: Panely BKV

Napsal: 28.7.2005 11:21
od M_V
9001 píše: Na Řepy se dá jet celkem normálně a bez vykolejení. Nedokážu si představit třeba 40km/h na Olšanský.
Konečně je tam vyvěšená omezená rychlost na 30km/h
Ty oblouky pod motolským krematoriem se těžko dájí jet 35 a víc, skáče to tak, že odskakují panťáky, Kavalírka-Kotlářka se taky při 40 dá těžko považovat za nějakou pohodlnou jízdu, Blatiny-Řepy propadlé panely... V Ječné je to dva roky po kompletní rekonstrukci a kolejnice už se vlní... :? Nejčastěji z důvodu změny délky způsobené vysokými teplotami... prostě bloková kolejnice uchycená jen gumovým špalkem nemá šanci ve srovnání s klasickou kolejnicí, vzpomeňte si jak vyskočila kolejnice za Andělem, kolejnice přišroubená na pražce by se sotva takhle vydala na "výlet"
a trať přes Olšanskou, mám dojem, že je jedna s nejstarších, ne-li vůbec nejstarší. BKV v poslední době při rekonstrukcích velmi často mizí na věčnost.... Senovážné, Na Knížecí-Plzeňka, Balabenka- Poliklinika Vysočany :D

MATERIÁL

Napsal: 28.7.2005 10:51
od DPmPET
Víš jaký je rozdíl mezi šotolinou,(drtí) a štěrkem.A na čem leží panely od úseku Milady H.Horákové-Badeniho a Milady Horákové -smyčka Špejchar.Na Šotolině(drti+Geotextilie=Sendvič).

Dilatace

Napsal: 28.7.2005 10:42
od DPmPET
Nevím ale na TTOhrada-Palmovka je tradičně problém s dilatacema.Myslím kdyby se ty dilatační prvky daly před oblouky na roviny tak by to fungovalo taky jinak a nelámalo se to přímo vnich.Ono to taky závisí na kolejovým materiálu a ne stohodle bláta

Re: Panely BKV

Napsal: 28.7.2005 10:38
od MOp
DPmPET píše:Nejlepší jsou Panely BKV.Rychlá pokládka a demontáž .Svařená kolej v biči.To všecko záleží na údržbě což DP PRAHA moc nedělá a Jěště na podloží a jak je udélaná živice pod tím.Nejlepší je když panel leží na Šotolině tak ta voda se alesponˇ vsákne do podloží.Na jednu stranu když se v zimě taky solí tak ta živice i panely nemají dlouhou životnost.Tratˇ do Řep,názorná ukázka jak funguje údržba TT a Závisí to taky na penězích které schramstlo Metro.Asi 7 miliard a jěště to není konečné.Myslím že není co řešit 8-)
no je videt, ze nejsi z prahy ale vidlakova. panely BKV totiz do sterku muze dat jen totalni trotl. kdyby to tak v praglu bylo, tak jezdime pres tato mista nejvyse 10km v hodine..

Nejlepší technologie na TT

Napsal: 28.7.2005 10:37
od DPmPET
Nejlepší jsou panely Vúis,mají příčné drážky a samotná drážka je udělaná s dvou svařených kolejniček od důlních drážek.Starý šroub se dá vždycky vyměnit!no nevím zda se dá vyměnit betonový pražec zalitý v betonu a za provozu.Touto technologií je uděláno spousta křižovatek.Proč drží Ohrada? Díky týhletý technologií.Nejsem fanda zalejvání pražců do betonu,ale tahleta technologie se už používala v 60.letech viz. Nádražní,Dukelských hrdinů a jiné! 8-)

Re: TT ŘEPY

Napsal: 28.7.2005 10:29
od Pepa
DPmPET píše:Názorný příklad jak funguje údržba u DP Praha.Vyjetý kolejnice v oblokách,propadaný panely na trati,popraskané koleje po vyvařování oblouků.Není co řešit. 8-)
Viz Krejcárek-Palmovka, tam je to celkem úděs snad zmizí ta dvacítka nahoře v obloucích...

TT ŘEPY

Napsal: 28.7.2005 10:26
od DPmPET
Názorný příklad jak funguje údržba u DP Praha.Vyjetý kolejnice v oblokách,propadaný panely na trati,popraskané koleje po vyvařování oblouků.Není co řešit. 8-)