Stránka 3 z 194

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 07.11.2022 12:06
od fricoolinek2
https://mapy.cz/s/honubogubo
V jaké zastávce (o dvou sloupcích) by mohly být zastávkové sloupky ZC/DC vzdušnou čarou nejdále od sebe? Napadá mne Podolská vodárna, kde by to mělo být 175m. Napadá někoho ještě delší vzdálenost?

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 15.9.2022 19:32
od Proxy
P_V píše:
12.9.2022 9:47
Chystá se tramvajová zastávka Hodkovičky u křižovatky Mezi vodami - Šífařská.
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/542652

Až na ten název mi to dává smysl. Bude tam jen úrovňový přechod, hrb nadchodový nevznikne :)
Vznik této zastávky souvisí se stavbou Dvoreckého mostu, po jehož zprovoznění budou sloučeny autobusové linky 106 a 190, takže nebudou zajíždět k nádraží Braník. Vznikne proto zastávka Hodkovičky pro bezbariérový rychlý přestup z autobusu 106 na tramvaj 20.
Více zde:
https://pid.cz/wp-content/uploads/syste ... 32_A13.pdf

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 12.9.2022 9:47
od P_V
Chystá se tramvajová zastávka Hodkovičky u křižovatky Mezi vodami - Šífařská.
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/542652

Až na ten název mi to dává smysl. Bude tam jen úrovňový přechod, hrb nadchodový nevznikne :)

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 09.9.2022 19:27
od P_V
U holešovického výstaviště byl instalován zastávkový přístřešek z 3D tiskárny.
https://www.novinky.cz/clanek/bydleni-u ... y-40408282

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 05.8.2021 10:14
od Bobik
OKN81 píše:
13.1.2021 21:40
fyzickém seznámení s Trojským mostem...
Ano, je to tak. Byla Radlická, pak Podbaba a nakonec Trojský most, seznamovací cvička jezdila Výstaviště-Březiněveská.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 05.8.2021 9:23
od von Špilberk
Řešení pro zatravnění kolejí
Recyklované textilie a pryže tvoří základ materiálu, který města používají pro zakrytí míst mezi kolejemi. Látka dovede tlumit hluk a vibrace od projíždějících vlaků a tramvají, slouží ale i pro osazení travinami a mechy. Účinně tak dokáže pojmout dešťovou vodu, a v parných dnech chladí.
Takže Ostrava a Plzeň to používá, tak by Praha mohla taky.
Pardon, vlastně nemohla. Když to používá Plzeň a Ostrava, tak Praha musí investovat peníze do bádání nad vlastním řešením. #-o

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 13.1.2021 21:40
od OKN81
demon píše:
13.1.2021 20:16
Poslední fyzické seznámení proběhlo s Podbabou...
Už jsem tu psal, že jsem byl na fyzickém seznámení s Trojským mostem. Podbaba byla otevřena dříve než Trojský most.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 13.1.2021 20:16
od demon
Poslední fyzické seznámení proběhlo s Podbabou...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 13.1.2021 19:42
od OKN81
Já osobně jsem "musel" jít vždy na všechna otevření. Bylo mi to nařízeno - vypsaná služba. Na výběr jestli jít přímo na místo nebo se dívat na video bylo až u přeložky Trojského mostu kde jsem ale byl jak osobně tak jsem se díval na video a vše měl proplacené :D
Každopádně otázka jak to bude s Pankrácí zůstává pro mě neznámá.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 13.1.2021 18:59
od Petr
OKN81 píše:
12.1.2021 15:23
Pokud se postaví nová tramvajová trať, tak se pokaždé chodilo s ní fyzicky seznámit. Asi podle nějakého drážního zákona bych se domníval. A teď se postavila nová trať na Pankrác, tedy vlastně rekonstrukce. Tak se ptám jestli někdo neví bude nějaké seznámení? Nebo právě že to byla rekonstrukce, tak nemusí? :?:
Poslední roky stačilo prokazatelné seznámení pomocí videa.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 12.1.2021 15:23
od OKN81
Pokud se postaví nová tramvajová trať, tak se pokaždé chodilo s ní fyzicky seznámit. Asi podle nějakého drážního zákona bych se domníval. A teď se postavila nová trať na Pankrác, tedy vlastně rekonstrukce. Tak se ptám jestli někdo neví bude nějaké seznámení? Nebo právě že to byla rekonstrukce, tak nemusí? :?:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 06.1.2021 5:26
od Karosák
Tak máme v síti další čepovku s kapsou na tágo - první rozjezdová vexle v Braníku je po repasi Z:idea:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 02.1.2021 15:01
od von Špilberk
Na Pankráci před časem vznikl pokus udržet na nové trati prostor pro otočení tramvaje na trojúhelníku. Bohužel má to 2 závady:
1. je to krátké akorát na sólo (kam až by to bylo potřeba napovídá umístění VPZ Stůj)
2. aktuálně to nemám vyfoceno, ale někteří parkující borci dokážou prostrčit čumák auta mezi citybloky do profilu, takže je to stejně k ničemu

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 31.12.2020 3:56
od P_V
To teplo se neztratí. Tak se podle vlastnosti materiálu buď na slunci kumuluje a později vyzařuje, nebo se vyzařuje odrazem rovnou. Teprve vypařováním vody se teplo pohltí na změnu skupenství. S odhlučněním souhlasím.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 31.12.2020 0:07
od Karosák
9001 píše:
30.12.2020 21:41
P.S. Ono se už dávno testuje na Střížkově... To vyšumnělo?
Přesně to jsem chtěl zmínit - u Ládví je už dobrých 5 let koberec sukulentů v písčině úspěšně otestován, drží, žije a vypadá hezky a ty malé opuncie celkem zábavně. Pokusná políčka mi v prezentované formě přijdou dost gh. Už mezi Kubání a Průběžnou se slibovaly sukulenty a už tehdy jsem myslel, že tam dojde na model "Ládví". No tak nic... :smt102
A další věc, které se Praha z mně neznámých důvodu brání je prorůstající dlažba. To živičné lobby ve smyčce Sídliště Ďáblice mohlo být minimálně z půlky zelené a i tak mohlo umožňovat pohyb pracovní techniky. Ale to je asi stejné, jako proč se v Praze nikdy neujaly kasseláky na bus hranách. My jsme řekli ne... ](*,)