Už jsem tu psal, že jsem byl na fyzickém seznámení s Trojským mostem. Podbaba byla otevřena dříve než Trojský most.
Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Poslední fyzické seznámení proběhlo s Podbabou...
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Já osobně jsem "musel" jít vždy na všechna otevření. Bylo mi to nařízeno - vypsaná služba. Na výběr jestli jít přímo na místo nebo se dívat na video bylo až u přeložky Trojského mostu kde jsem ale byl jak osobně tak jsem se díval na video a vše měl proplacené
Každopádně otázka jak to bude s Pankrácí zůstává pro mě neznámá.
Každopádně otázka jak to bude s Pankrácí zůstává pro mě neznámá.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Poslední roky stačilo prokazatelné seznámení pomocí videa.OKN81 píše: ↑12.1.2021 15:23Pokud se postaví nová tramvajová trať, tak se pokaždé chodilo s ní fyzicky seznámit. Asi podle nějakého drážního zákona bych se domníval. A teď se postavila nová trať na Pankrác, tedy vlastně rekonstrukce. Tak se ptám jestli někdo neví bude nějaké seznámení? Nebo právě že to byla rekonstrukce, tak nemusí?
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Pokud se postaví nová tramvajová trať, tak se pokaždé chodilo s ní fyzicky seznámit. Asi podle nějakého drážního zákona bych se domníval. A teď se postavila nová trať na Pankrác, tedy vlastně rekonstrukce. Tak se ptám jestli někdo neví bude nějaké seznámení? Nebo právě že to byla rekonstrukce, tak nemusí?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Tak máme v síti další čepovku s kapsou na tágo - první rozjezdová vexle v Braníku je po repasi
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Na Pankráci před časem vznikl pokus udržet na nové trati prostor pro otočení tramvaje na trojúhelníku. Bohužel má to 2 závady:
1. je to krátké akorát na sólo (kam až by to bylo potřeba napovídá umístění VPZ Stůj)
2. aktuálně to nemám vyfoceno, ale někteří parkující borci dokážou prostrčit čumák auta mezi citybloky do profilu, takže je to stejně k ničemu
1. je to krátké akorát na sólo (kam až by to bylo potřeba napovídá umístění VPZ Stůj)
2. aktuálně to nemám vyfoceno, ale někteří parkující borci dokážou prostrčit čumák auta mezi citybloky do profilu, takže je to stejně k ničemu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
To teplo se neztratí. Tak se podle vlastnosti materiálu buď na slunci kumuluje a později vyzařuje, nebo se vyzařuje odrazem rovnou. Teprve vypařováním vody se teplo pohltí na změnu skupenství. S odhlučněním souhlasím.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Přesně to jsem chtěl zmínit - u Ládví je už dobrých 5 let koberec sukulentů v písčině úspěšně otestován, drží, žije a vypadá hezky a ty malé opuncie celkem zábavně. Pokusná políčka mi v prezentované formě přijdou dost gh. Už mezi Kubání a Průběžnou se slibovaly sukulenty a už tehdy jsem myslel, že tam dojde na model "Ládví". No tak nic...
A další věc, které se Praha z mně neznámých důvodu brání je prorůstající dlažba. To živičné lobby ve smyčce Sídliště Ďáblice mohlo být minimálně z půlky zelené a i tak mohlo umožňovat pohyb pracovní techniky. Ale to je asi stejné, jako proč se v Praze nikdy neujaly kasseláky na bus hranách. My jsme řekli ne...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Zlatej kolibřík Z toho jsme aspon něco měli i jako občané Tihle akorát přihrávají svým kamarádům podobné kraviny a nic z toho...
P.S. Ono se už dávno testuje na Střížkově... To vyšumnělo?
P.S. Ono se už dávno testuje na Střížkově... To vyšumnělo?
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Černý asfalt který celý den akumuluje teplo a pak ho vyzařuje je stejný jako zelený koberec trávy na hlíně ? No to je nesmysl, zkusil bych se nad tím tak 2 vteřiny zamyslet, než napsat takový nesmysl.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Hlavním přínosem je velmi výrazné snížení hlučnosti. Taktéž snižují prašnost. A nakonec to taky povětšinou dobře vypadá, byť tam taky částečně záleží na výsadbě, příp. závlaze. Ale stále lepší polosuchá tráva ve Vršovicích než flák asfaltu Na Pankráci.
A i suchomilná rostlina je stran sálání tepla v létě o parník lepší než štěrk, o asfaltu nemluvě.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Zeleň mezi kolejemi je nesmysl. Na klima má příznivý vliv, jen když se často zalévá. Suchomilné rostliny skoro nic neodpařují, tak ani nechladí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Tramvajové koleje jako pokusní králíci: DPP hledá odolné rostliny pro stálezelené pásy
https://www.blesk.cz/clanek/regiony-pra ... -pasy.html
https://www.blesk.cz/clanek/regiony-pra ... -pasy.html
Tak už víme, co je to za políčka. Jen nevím, k čemu ten výsledek bude dobrý, když podmínky na políčkách jsou úplně jiné než přímo v travnatém pásu mezi kolejemi.Testovací políčka jsou v tramvajových smyčkách Sídliště Řepy a Spořilov a u depa metra v Hostivaři.
A jak se bude na těch políčkách zkoumat odolnost porostu vůči přejezdu tramvaje, to opravdu netuším.Zmíněné úseky budou výzkumníci za plného provozu pravidelně sledovat. Hodnotit budou výšku porostu či počet sečí nutných během vegetace. Zkoumat budou také tzv. zapojení drnu, odolnost vůči přejezdům tramvaje, sešlapu a vytrvalost jednotlivých částí porostu. Kromě toho se zaměří také na estetické hledisko.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Problém začal už v divokých devadesatkach, kdy podivná společnost Inženýring dopravních staveb prodala pozemky s jimacimi vrty soukromému investorovi (tehdy to ještě bylo utajené). Jde o technologické centrum 3 pro ochranný systém metra a jeho zásobování vodou. Z těchto jimacich vrtů poblíž Strakonické vede štola až k stanici metra Radlická pro odběr vody. Měl jsem i mapu, ale nemůžu ji najít. Více třeba tu https://ceskapozice.lidovky.cz/tema/zam ... -tema_lube
Dílo v dnešních cenách za miliardy...
Dílo v dnešních cenách za miliardy...