Stránka 4 z 174

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 21.5.2017 19:13
od kasme
U Plynárny - Nuselská podrobně ;)

http://kasme.rajce.idnes.cz/rtt-nuselska-170521/

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 20.5.2017 14:36
od kasme
asi sem ;)

Výstavba nové rampy Jižní spojka => Chodovská
Po čase opět rozsasáhlejší report a video z tramvaje...

http://kasme.rajce.idnes.cz/muk-sporilov-170520/

https://www.youtube.com/watch?v=hvH7TTv5oME

Video pokračuje zdlouhavě dál... - Chodovská - U Plynárny (- Michelská - 5. Května - JS - Průmyslová)

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 20.5.2017 3:09
od Karosák
Tak jsem od zdroje jen špatně pochopil výklad. V tom případě omluva za zavádějící info.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 19.5.2017 21:37
od Petr
Karosák napsal:Už opravdu RTT, stavební uzávěra padla. Ale ulice Zenklova zůstane i s TT tam, kde je, takže tunel pod U Kříže si může pak kdokoliv vyhrabat...

Nepadla. Jen pouhá oprava už není proveditelná, natož ekonomická. Tudíž rekonstrukce bude provedena tak, aby se trať dala v klidu rozebrat, kdyby někdo chtěl kutat. (viz náměstí Bratří Synků, stejný princip).

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 19.5.2017 21:10
od 9001
Karosák napsal:Už opravdu RTT, stavební uzávěra padla. Ale ulice Zenklova zůstane i s TT tam, kde je, takže tunel pod U Kříže si může pak kdokoliv vyhrabat...


Když se bude chtít tak se to řešit nebude... Viz Hradčanská, která taky byla poměrně nová a šla do kopřiv...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 19.5.2017 20:54
od Karosák
Už opravdu RTT, stavební uzávěra padla. Ale ulice Zenklova zůstane i s TT tam, kde je, takže tunel pod U Kříže si může pak kdokoliv vyhrabat...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 19.5.2017 12:19
od P_V
Předpokládám že rekonstrukcí nad U kříže se už úplně zazdí možnost přeložit ta překážející auta pod zem (Libeňská spojka). Nebo bude jen repanelizace?

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 19.5.2017 10:59
od Karosák
Nene, až 2018, letos most přes Rokytku (snad i jednokolejný provozu, akce TSK).

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 19.5.2017 10:16
od KarlosK
Mezi "U Kříže" a "Vosmíkových" je brutální pomalu na 10. To je ta trať už tak v :zadnice nebo se jen bojí opakování vzedmuté kolejnice co proběhla vloni pod Bulovkou.? :D

odpovím si sám.. krásně ruplá kolejnice hezky mezi panely :D nepsalo se někde o rekonstrukci na podzim letos?

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

OdeslatNapsal: 16.4.2017 17:31
od 9001
TJ: Píšeš právě většinou, ale to je krása statistiky a vlastně i obráceně použitá ze strany DP v jedné kampani :devilsmokin

Ano nefunguje to 2 hodiny denně, což je vlastně velmi malá část z 24 hodin celého dne resp. ani ne 10%, jenže v tu dobu chce přes PN např. 20-25% lidí co tam denně chtějí projet...

Re: Postřehy z terénu

OdeslatNapsal: 16.4.2017 8:49
od trainzjohny
9001: Velmi vytížený je mnou zmiňovaný úsek I.P.P. - Anděl.

A jelikož palačák většinou jede bez problémů, dá se to tramvají dát do 10 minut.
Pokud to vemu metrem přes Florenc tak to budu mít jak ty říkáš spolehlivější, ale zato na 100% 2x delší.
No, naprostá většina lidí radši zvolí "nejistotu" s tím, že v horším případě to bude stejné jako s tím metrem, kde je ještě mraky chození, než na jistotu, že jim to potrvá věčnost...
Hlavně lidi nepřestanou přes palačák jezdit, protože se jednou týdně zasekne a pár minut se tam zdrží.
Řešení je nový řadič případně ho operativně vypínat v době, kdy se začíná zasekávat, ale to se nikomu nebude chtít, protože by to ukázalo, že (stejně jako většina křižovatek) funguje líp bez SSZ než s ní.


Přesunuto z "Postřehy z terénu"

Re: Postřehy z terénu

OdeslatNapsal: 15.4.2017 16:21
od 9001
TJ: Záleží kam cestující chce jet a především odkud.

Např. metrem i přes fárání to bude daleko SPOLEHLIVĚJŠÍ i když o pár minut delší...

Na hraně kapacity podle průzkumu, který se provádí na dvou pořadích z 15...

Jak tedy reálně palačák řešit? Nový řadič evidetně nechce zaplatit nikdo, křižovatce taky nikdo ulevit nechce, takže se to nechá vyhnít?

Za mě bych se ho nebál s naprostým klidem vypnout... Fungovalo by to daleko lépe...

Von+Pes: Vy jste vtipní pánové :wink: To byla odpověd na Karosáka, že jsem třetí registrovaný zde na foru...

Re: Postřehy z terénu

OdeslatNapsal: 15.4.2017 14:04
od Petrpes
9001 und Von: Většinou se registrují 2 osoby stejného pohlaví, ale 9001 píše že 3. Což to je velice zajímavé, ale každopádně též gratuluji a přeji hodně štěstí ;)

Re: Postřehy z terénu

OdeslatNapsal: 15.4.2017 13:51
od von Špilberk
Petrpes napsal:Ovšem ten Palačák už se neřeší hodně let...

Palačák je problém od doby, kdy se začal používat oblouk most - Jiráskáč (zavedena l.14 opravenou Myslíkovou). Od té doby se pindá o tom, že řadič SSZ nestíhá a je potřeba nový. Takže to sice všichni už roky vědí, ale zůstává u toho pindání. :prase
No a když se přidá porucha výhybky, tak se může na mostě udělat piknik. A když se jako bonbónek přidá ještě "řízení" křižovatky policií ČR, tak se může jít rovnou domů. 8-)

9001 napsal:Jsem 3. registrovaný.

Sice nevím, jak s problémem Palačáku souvisí zprávy o registrovaném partnerství (to je čistě Vaše soukromá věc), ale přesto gratuluji. :lol: :lol: :devilsmokin

Re: Postřehy z terénu

OdeslatNapsal: 15.4.2017 13:21
od Petrpes
Ovšem ten Palačák už se neřeší hodně let...
A ve čtvrtek odpoledne se mě zdálo, že zase někdo v rámci urychlení IAD vypnul preferenci, čímž to stálo všechno ještě víc!
Pokusil se už někdy někdo vysvětlit odpovědným pomahačům a chráničům, že vypínání preference ještě nikdy ničemu nepomohlo? :D