Stránka 1 z 180

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 18.10.2019 8:11
od von Špilberk
https://www.blesk.cz/clanek/regiony-pra ... u-mhd.html
Podle Chabra chce firma JCDecaux stovky přístřešků odstranit k 30. červnu 2021, kdy smlouva vyprší. Aby to stihla, bude muset s demontáží začít s předstihem

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 05.10.2019 21:55
od P_V
Trávu v kolejích nahradí rostliny snášející sucho, ušetří se na zavlažování
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/tramv ... zpravy_zaz

Pak se ale musíme zamyslet nad tím, proč tam ta tráva je. Kvůli mikroklimatu. Odpařuje vodu a chladí vzduch. Sukulenty vydrží bez závlahy, to znamená, že vodu neodpařují a nechladí. Tak na co vlastně zeleň, když je s tím práce?

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 06.9.2019 16:28
od von Špilberk

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 04.9.2019 12:15
od Ústečák
O problému s vexlí na výjezdu z vnitřní a střední ve Spojovací se ví a v rámci reklamace se bude řešit, pokud vím. :)

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 04.9.2019 11:00
od von Špilberk
Výjezd ze střední taky není úplně hladký, možná by tam chtělo něco obrousit.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 04.9.2019 10:55
od parrot
von Špilberk píše:
03.9.2019 14:31
http://www.prazsketramvaje.cz/kratasy/o ... ci-007.jpg
Jedinou výhybkou, vyměněnou v rámci této opravy je ta na sjezdu střední a vnitřní koleje. Kupodivu, ač s novou přestavníkovou skříní a novým odvodněním, jde o výhybku čepovou. | 17.08.2019
Jedna informace ovšem chybí: jde o výhybku blokovou, takže máme unikát Z:arrow: blokovou čepovku.
...která se tak nějak nepovedla, bo při výjezdu z vnitřní koleje dojde při průjezdu výhybkou k prudkému nárazu... Aspoň teda v neděli to tam kopalo do všech kol vozu...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 03.9.2019 14:31
od von Špilberk
http://www.prazsketramvaje.cz/kratasy/o ... ci-007.jpg
Jedinou výhybkou, vyměněnou v rámci této opravy je ta na sjezdu střední a vnitřní koleje. Kupodivu, ač s novou přestavníkovou skříní a novým odvodněním, jde o výhybku čepovou. | 17.08.2019
Jedna informace ovšem chybí: jde o výhybku blokovou, takže máme unikát Z:arrow: blokovou čepovku.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 25.7.2019 20:41
od XSC
Pamatuji se, že se to dělávalo na dráze, teď už jsem to dlouho neviděl. Nedělala se s tím žádná věda, nic se nijak extra nečistilo, koleje se z boku nastříkaly. To, že to sleze, ničemu nevadí, další rok se to cákne znova.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 25.7.2019 20:18
od P_V
Ve Würzburgu natírají koleje na bílo, aby se méně zahřívaly a kroutily. Mohlo by se to uplatnit i u nás. Nevím ale, jak se řeší ta rez a okuje. Buď by se musely perfektně vypucovat drátěným kartáčem (a odrbat přitom upevňovadla, bokovnice atd), nebo použít hodně drahou barvu na rez, jinak to rychle sleze.

https://www.novinky.cz/zahranicni/51145 ... edrum.html

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 03.7.2019 8:31
od von Špilberk
Jáma Barrandov...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 14.6.2019 10:41
od von Špilberk
Jáma Barrandov...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 06.5.2019 19:08
od mart337
P_V píše:Nejkrutější je, jak je půlka obrazovky zaplácnutá konstantním piktogramem tramvaje, a zbylé informace se tísní drobným písmem v koutě. Ta cedule měla být klasicky malovaná na plechu, nad tím vším.
Když porovnávám tento výsledek třeba s Otakarkou, tak je to v zásadě stejně členěné (akorát na Otakarce je sloupek rozšiřený) a díky tomu je pravý sloupeček s čísly linek tady tak uzoučký a málo čitelný. Což je samozřejmě výrazná chyba. Ideální by bylo ten piktogram posunout trochu vlevo a asi i malinko zmenšit, ale asi možná je dána velikost nějako normou??? Jinak typově je vlastně stejný s ostatními sloupky.
Kdyby se piktogram vyšoupl nahoru, tak co by bylo vedle těch čísel linek??, a sloupek by už byl opravdu šíleně vysokej.
Tu horní nástavbu bych prostě udělal širší, jako je to u jiných sloupků. Už je to vysoko nad hlavama procházejících lidí, tak by to nemuselo vůbec vadit, kdyby byl rozšířen o cca 5 - 10 cm.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 06.5.2019 11:36
od P_V
Nejkrutější je, jak je půlka obrazovky zaplácnutá konstantním piktogramem tramvaje, a zbylé informace se tísní drobným písmem v koutě. Ta cedule měla být klasicky malovaná na plechu, nad tím vším.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 05.5.2019 18:37
od Karosák
Prosím pěkně, ten hustokrutej označník ve Vysočanech požívá k zobrazování e-ink jako čtečky? Nápad dobrý, ale provedení tradičně naprosto šílené :smt078 :cry:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 19.4.2019 21:37
od 9001
Pan Šurovský nestíhá stříhat pásky:lol:

Ale uznávám, že pan radní pro dopravu na FB perlí fakt dobře :D:D.