Náčelníku, nevadí, že je mezi ulicí U kolejí a dvorem vozovny cca 1,5m schod?MM-Mikulovsky píše:Takže já bych se vrátil nakonec k (kdysi zde uvedené) variantě jednokolejného vjezdu "zadem" ulicí Za Vokovickou vozovnou a částí (východním krajem) U kolejí
Vozovny - všeobecná diskuze
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Ach taak, no to mi taky mohlo dojit, ze je pro IAD :-S
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Takže já bych se vrátil nakonec k (kdysi zde uvedené) variantě jednokolejného vjezdu "zadem" ulicí Za Vokovickou vozovnou a částí (východním krajem) U kolejí = přes následující pozemky vlastněné Hl.m. Prahou (není-li uvedeno jinak, tak v kat.úz. Veleslavín a vedené jako komunikace): 1304 (Liboc) západní část ul. Za Vokovickou vozovnou, v níž by se přesunula parkovací stání k pravé straně - chodníku u domů a vozovka s nově vloženou kolejí by byla v místě těch stávajících,650/1, 335/4, 335/3(zahrada), 650/2
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Pomazánkové máslo má na hlavě DP, protože jim k tomu všemu dal i právo vlastnické. Nechal si od nich zaplatit za možnost se nechat bojkotovat.Petrpes píše:Podnik jim dal byty, práci, benefity a oni takhle... Za dobrotu na žebrotu
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
K semaforu ve Vo: vzhledem k tomu, ze zevnitř se nijak nevolí, tak základní postaveni je volno ven z vozovny, po navoleni venku pokud nejede nic z vozovny padne volno dovnitř. Cedule volno na vratnici nemá s touto signalizaci nic společného. Je pro řidiče aut, kteří by chtěli par kovat v areálu. Pro sevce už by bylo pozdě zjistit obsazení když už by byl v úseku. Proto jsou ty tabule v křižovatce...Karosák píše:Ja bych se vys#al na mistni a protahl kolej zadem. To ja jak ta baba u pankrácké smyčky. Petice je hezká věc a ani ja bych nerad, aby mi obyvakem staveli dalnici, ale myslim, ze ta vozovna i s koleji tam byla drive nez oni. Jestli se byty privatizovaly, tak to tezko byla nejaka vejvarna developerska aktivita a lidi vedeli, kam jdou bydlet. Ja prozil 10 let detstvi v belohorskych vilkach a asi nikoho neprekvapi, ze se v sezone moc nedalo posedet v klidu na zahradce, protoze a 3 minuty bylo treba prerusovat hovor. Blby, ale nikdo nas tam nenutil bydlet, z letiste se dokonce vytrasli nějaké penize na nova okna. Vyřízeno! Takze petice-dialog-prověření variant-nejde jinak, bude objizdna, je to na našem. Jestli pyskuje hygienik, tak se kolej ulozi do nejakeho antivibracniho kufru, shora zakryje, a omezi rychlost jako na PA do 10. Nazdar!
Jinak infosemaforek je fakt divnej-venku sviti porad obsazeno, i kdyz byl usek volny, naopak na vrátnici sviti stale volno, i kdyz zrovna vyjizdely odpoledni sejdry. Urezat, zahodit!
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Podnik jim dal byty, práci, benefity a oni takhle... Za dobrotu na žebrotu
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Já bych na té koleji zřídil tvz. zkušebnu zvonků. Prostě tam odtavil soupravu, nahodil řízení a do tlačítek zvonku narval párátka, před desátou večer vypnul a ráno v šest od znova. Do týdne by ti notoričtí stěžovatelé přišly samy s prosbou o objízdnou kolej.
Když tedy jde nejvíce hluku od podvozku, co by bránilo, (kromě těch stěžovatelů) postavit takové protihlukové stěny? http://benesovsky.denik.cz/galerie/laj- ... mm=4648176
Jediný zádrhel by byla vzdálenost od dveří u T6 či předních 15T. Dále by to šlo zarovnat se zdí jako vyvýšený chodník.
Když tedy jde nejvíce hluku od podvozku, co by bránilo, (kromě těch stěžovatelů) postavit takové protihlukové stěny? http://benesovsky.denik.cz/galerie/laj- ... mm=4648176
Jediný zádrhel by byla vzdálenost od dveří u T6 či předních 15T. Dále by to šlo zarovnat se zdí jako vyvýšený chodník.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Socializmus si rozvracet nedáme souzi!
Zakrytí shora tu už bylo prezentováno jako zaclánění bytů v dolním podlaží. Co by koukali do zdi, místo přes zeď.
P.S. Ale na druhou stranu, vážně by to tak hlučelo, že je třeba zakrytí? Oblouky by byly přimazávané a na přilehlou zeď by se nalepily nějaké gumové hranoly, protože nejvíc hluku jde od podvozků.
Zakrytí shora tu už bylo prezentováno jako zaclánění bytů v dolním podlaží. Co by koukali do zdi, místo přes zeď.
P.S. Ale na druhou stranu, vážně by to tak hlučelo, že je třeba zakrytí? Oblouky by byly přimazávané a na přilehlou zeď by se nalepily nějaké gumové hranoly, protože nejvíc hluku jde od podvozků.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Karosák: Tesat do kamene. Stejně jako se ted objevují nějaké skřeky v Olomouci proti vozovně. Ta vozovna tam byla a nikdo z nic ještě nebyl na světě... Bohužel dnešní svět nahrává těmto blbečkům. Viz brněnský okruh, když největší stěžovatel tam ani nebydlí.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Ja bych se vys#al na mistni a protahl kolej zadem. To ja jak ta baba u pankrácké smyčky. Petice je hezká věc a ani ja bych nerad, aby mi obyvakem staveli dalnici, ale myslim, ze ta vozovna i s koleji tam byla drive nez oni. Jestli se byty privatizovaly, tak to tezko byla nejaka vejvarna developerska aktivita a lidi vedeli, kam jdou bydlet. Ja prozil 10 let detstvi v belohorskych vilkach a asi nikoho neprekvapi, ze se v sezone moc nedalo posedet v klidu na zahradce, protoze a 3 minuty bylo treba prerusovat hovor. Blby, ale nikdo nas tam nenutil bydlet, z letiste se dokonce vytrasli nějaké penize na nova okna. Vyřízeno! Takze petice-dialog-prověření variant-nejde jinak, bude objizdna, je to na našem. Jestli pyskuje hygienik, tak se kolej ulozi do nejakeho antivibracniho kufru, shora zakryje, a omezi rychlost jako na PA do 10. Nazdar!
Jinak infosemaforek je fakt divnej-venku sviti porad obsazeno, i kdyz byl usek volny, naopak na vrátnici sviti stale volno, i kdyz zrovna vyjizdely odpoledni sejdry. Urezat, zahodit!
Jinak infosemaforek je fakt divnej-venku sviti porad obsazeno, i kdyz byl usek volny, naopak na vrátnici sviti stale volno, i kdyz zrovna vyjizdely odpoledni sejdry. Urezat, zahodit!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Jinak probírali jsme tu v tom vedlejším vlákně přímo nespočet variant řešení a byli jsme za to i pochváleni odborníkemBobik píše:No - jednoho kolegu napadla varianta "půlkruhu". Tedy po čumáku do vozovny a buď ke 30. kol a zacouvat do 1/2 depa, nebo ke kantýně a zacouvat do 2/2 depa. Nočky po čumáku, depáci si přes den srovnaj dle potřeby. Ovšem znamenalo by to rozbombardování a předělání právě tý nový části dvora (doplnění oblouku a nějakejch vexlí). ....
Můžeme jen doufat, že se pokusí jakýkoliv výběr z nich přetavit v realistické a hlavně nakonec realizované řešení.Martin Šubrt píše:Kdyby takováhle vůle řešit problém byla všude . To je balzám číst tu ty nápady. Nemusí být dokonalé, ale tak to má být, nikdy se nevzdat a stále přemýšlet. Tleskám
Osobně bych volil tuto kombinaci nápadů:
1.) cca v prostoru vrat vložit (takřka bezpodmínečně) kolejový přejezd (možná nejlépe? křížový)
2.) vložit do harfy 2 výhybky a mezi ně propojovací půlkruh, jímž dokáží jednosměrné vozy zpětným pohybem zajet od poslední koleje cca do 1. poloviny kolejí (a z nich na další výkon vyjet čumákem k vratům díky jízdě přímým směrem proti hrotům výhybky, kterou původně projely po hrotech z odbočky)
3.) a) přeložit do VO obousměrné vozy KT a deponovat je v cca 2. polovině kolejí, kam by vždy zajely od vrat po "čumáku" a při dalším výkonu by vyjely opačným koncem na linku
b) či překopat severní cca polovinu VO harfy po (zrcadlově přeneseném) vzoru HL "zátahové kapky/smyčky", aby z poslední koleje dokázaly TRAM jet zpětným pohybem do všech kolejí haly (minimálně ostatních - nejlépe i té poslední ....
... EDIT: v takovém případě ve vratech stačí levý kolejový přejezd z vjezdové na výjezdovou kolej, protože pravým v opačném směru by byla "vratná/uzavírací" propojka "zátahové kapky/smyčky")
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
No - jednoho kolegu napadla varianta "půlkruhu". Tedy po čumáku do vozovny a buď ke 30. kol a zacouvat do 1/2 depa, nebo ke kantýně a zacouvat do 2/2 depa. Nočky po čumáku, depáci si přes den srovnaj dle potřeby. Ovšem znamenalo by to rozbombardování a předělání právě tý nový části dvora (doplnění oblouku a nějakejch vexlí).
Další varianta "co s tím" - návrat k "původnímu stavu", prakticky znamená totéž (rozbombardování nového) a vpodstatě kolizi neřeší, akorát jednokolejnej úsek zkrátí. A největší bolest po reko křížovatky (světel), totiž viditelnost od námezdníku za roh k Šárce stejně neeliminuje. Nebude tam vidět stejně.
No, uvidíme, co s tím nakonec (a kdy) vůbec bude.
Ono co se zatahování x výjezdů týče - kdyby tam nebyly světla (nebo aspoň fungovaly poněkud pružneji) a ta nová blbá kterejčertnámtobylsakradlužnej lampa volno/obsazeno a zálohy běhaly a organizovaly dopravu, tak i při současným stavu problém není. A odsejpá to.
Další varianta "co s tím" - návrat k "původnímu stavu", prakticky znamená totéž (rozbombardování nového) a vpodstatě kolizi neřeší, akorát jednokolejnej úsek zkrátí. A největší bolest po reko křížovatky (světel), totiž viditelnost od námezdníku za roh k Šárce stejně neeliminuje. Nebude tam vidět stejně.
No, uvidíme, co s tím nakonec (a kdy) vůbec bude.
Ono co se zatahování x výjezdů týče - kdyby tam nebyly světla (nebo aspoň fungovaly poněkud pružneji) a ta nová blbá kterejčertnámtobylsakradlužnej lampa volno/obsazeno a zálohy běhaly a organizovaly dopravu, tak i při současným stavu problém není. A odsejpá to.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
A po doplnění přejezdu? Vím, dělám si spíš legraci.MF píše: To nic neřeší. Pořád bude kolizní výjezd x zátah.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
To nic neřeší. Pořád bude kolizní výjezd x zátah.Radek píše:Tak dostanete KT8 a bude to.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Tak dostanete KT8 a bude to.