Nojo, ale to všechno už je zhusta prodaný ruznejm develotrům.fricoolinek2 píše:...když je v (širším) centru Prahy hromada odporných brownfieldů..
Vozovny - všeobecná diskuze
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
thriller2 píše:No právěže současně se zrušením další vozovny nedá. To by musely tramvaje nejen do Úddu ale ještě někam na ulici.
Nadto, jaký smysl by mělo zrušit Strašnice? Podle cenový mapy pozemků a výměry strašnické vozovny, by se dalo inkasovat cca 200 milionů kč. Na kolik by vyšla stavba vozovny někde na periférii? Dyť jenom rekonstrukce Liberecký vozovny onehdá stála skoro 200 milionů kč. Pochybuju, že by to městskou kasu ve výsledku nějak obohatilo.
Proč by se měla likvidovat funkční vozovna, když je v (širším) centru Prahy hromada odporných brownfieldů. Na Knížecí, Bubny (to je až k neuvěření, jakej potenciál je stále nevyužit!), NNŽ (osobně bych ho srovnal se zemí celé, aspoň by nemomarxistická verbeš mohla bejt naštvaná, to se vždy hodí)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
A co je KT? Větší počet nehod? Nebo se jim nelíbí v mrazu?Karosák píše:To by sedělo. Disponibilita KT je nyní opravdu kritická!
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
To by sedělo. Disponibilita KT je nyní opravdu kritická!
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Ne máme jí v Hloubětíně pro nedostatek vozů zvláště KTček a pokud je pravda co jsem slyšel asi bude muset do hloubětína více vozů na garance...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Aktuálně na 16/108 9153. (důvod ale neznám, možná pokračující REKO Kobylis, koleje 11-15 otevřeny, koleje 16-20 uzavřeny)
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
co delaji 14T v HL? pravidelne vidam min. jednu na d-16...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Průčelí ano.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Opravdu je to památkově chráněné? To by byla dobrá zpráva. Google toho moc nenašel. Dle JPP jsem měl za to, že právě chráněná není.
Thriller: To jsou špatné výpočty kolik by město/DPP dostalo za pozemky, to přeci nikoho nezajímá. Šíbry typu Hrdlička, Janoušek apod. zajímá spíš kolik pater/m2 se tam dá postavit a prodat - to už jsou pak jiné cifry.
Thriller: To jsou špatné výpočty kolik by město/DPP dostalo za pozemky, to přeci nikoho nezajímá. Šíbry typu Hrdlička, Janoušek apod. zajímá spíš kolik pater/m2 se tam dá postavit a prodat - to už jsou pak jiné cifry.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Navíc, co by tam kdo chtěl stavět? Nic výškového nelze, průčelí je památkově chráněné, takže by šlo jen něco ála nakupni galerie zajezdnia Gajowa v Poznani, ale k ní powstanie nowa historie Jeżyc-blok obytných domů. To tady u krematoria žádný terno nebude. Jinak já mám informace veskrze pozitivní, ale nejsem u zdroje a nechci nést zodpovědnost za jejich pravost, takže pomlčím.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
No právěže současně se zrušením další vozovny nedá. To by musely tramvaje nejen do Úddu ale ještě někam na ulici.
Nadto, jaký smysl by mělo zrušit Strašnice? Podle cenový mapy pozemků a výměry strašnické vozovny, by se dalo inkasovat cca 200 milionů kč. Na kolik by vyšla stavba vozovny někde na periférii? Dyť jenom rekonstrukce Liberecký vozovny onehdá stála skoro 200 milionů kč. Pochybuju, že by to městskou kasu ve výsledku nějak obohatilo.
Nadto, jaký smysl by mělo zrušit Strašnice? Podle cenový mapy pozemků a výměry strašnické vozovny, by se dalo inkasovat cca 200 milionů kč. Na kolik by vyšla stavba vozovny někde na periférii? Dyť jenom rekonstrukce Liberecký vozovny onehdá stála skoro 200 milionů kč. Pochybuju, že by to městskou kasu ve výsledku nějak obohatilo.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Ale tak to neberu jako rušení . Spíš na půl roku/rok zhoršená možnost deponací vozidel, ale to se dá zkousnout.thriller2 píše:Strhnout a postavit znovu. Aspoň tak se o tom loni mluvilo, ne?
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Strhnout a postavit znovu. Aspoň tak se o tom loni mluvilo, ne?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Hloubětín rušit?thriller2 píše:Určitě se nebude rušit před Hloubětínem. A potom, pokud nedojde k omezení tramvají, tak bez stavby jiné vozovny ji jen tak zrušit nepůjde, ne?
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Určitě se nebude rušit před Hloubětínem. A potom, pokud nedojde k omezení tramvají, tak bez stavby jiné vozovny ji jen tak zrušit nepůjde, ne?