Vozovny - všeobecná diskuze

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3597
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od von Špilberk » 31.1.2019 10:27

9001 píše:von Špilberk: Zase nalijme si čistého vína... Město o lávce vědělo...
Však o střeše Hloubětína taky někdo musel vědět, jen to ještě neprasklo. A pokud to nikdo nevěděl, tak by to znamenalo, že na té střeše od jejího postavení až do roku 2013 nikdo nebyl. 8-[

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9563
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od 9001 » 31.1.2019 10:07

XSC píše:O špatném stavu lávky se vědělo, ale firma podcenila konstrukci lávky - monitorovaly se změny, ale nikdo nepočítal s tím, že to může spadnout tak rychle bez výrazné déletrvající předchozí deformace.
Ale hlavní problém zůstává na TSK a následně vedení města... Lávka byla za životností několik let a že je na spadnutí se vědělo, takže se na to prostě z vysoka vyxxxx a pak to hodili na nějakého no name úředníčka z TSK a firmu...

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1521
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od XSC » 31.1.2019 9:26

O špatném stavu lávky se vědělo, ale firma podcenila konstrukci lávky - monitorovaly se změny, ale nikdo nepočítal s tím, že to může spadnout tak rychle bez výrazné déletrvající předchozí deformace.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9563
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od 9001 » 31.1.2019 9:07

von Špilberk: Zase nalijme si čistého vína... Město o lávce vědělo, každé 3 měsíce dostávalo info o tom, že lávka je v háji a Dolínek s Krndou to jenom podepisovali....

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3597
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od von Špilberk » 31.1.2019 8:37

demon píše:ad A) Pontex je jedna z největších firem v oboru.
Velikost firmy je irelevantní. Důležité je, že lávka skončila bez varování ve vodě. Sice připouštím, že ve srovnání s Itálií, jsou "pouze" 4 zranění v podstatě PHOF, ale mně to jako projev šlendriánu stačí. 8-)
demon píše:ad B) Od roku 2013 se na tom s různou intenzitou maká, třeba první studie na výstavbu nové haly je už z roku 2014, další studie byla dopracována 2015...
...Jestli si někdo myslí, že nový posudek může něco změnit je naiva....
Tak třeba v roce 2015 se psalo, že se začne stavět za 2 roky.
Loni, když se Hloubětín zavíral, tak se říkalo, že havarijní stav střechy urychlí demolici, protože bude v létě "havarijní bourání". Nebylo, střecha furt drží a holt stihl přijít Herr přehodnocovač. :smt102
Ovšem sebekriticky uznávám, že posuny vytrubovaných termínů jsou (ve srovnání s posuny vytrubovaných termínů na metru D nebo jakékoliv nové TT) minimální. :wink:
O novém posudku si nemyslím nic, jen čekám, co z toho vyleze. #-o
demon píše:Proto nebudeme mít novou trojskou lávku, ale provizorium, proto nebude nový přemostění Vltavský, ale x studií, proto se zakonzervuje Libeňskej most, proto nebudou pokračovat postupný rekonstrukce eskalátorových tunelů, ale budeme zavírat najednou celý stanice nebo trasy...
Najelo se na systém po mě potopa...
Pokud si pamatuju, tak to provizorium má být na 30 let, což ve světle současného dění v Praze je úplně normální most. :lol:
Taky původní lávka byla provizorium, Libeňák je taky provizorium a teď jen čekám, kdy někdo objeví, že střecha Hloubětína je taky provizorium. :lol: (Navíc Libeňák jde prostě za Dolínkem - už navždy)
U eskalátorů je to jednoduché: když se něco podělá, tak přesně víme, kdo je viník. 8-)
A Vltavská: Když tam IPR maluje koncertní halu a úrovňovou křižovatku, tak nelze čekat nový most. Nějak teď nevím, jestli je to vyloženě pirátský nápad nebo se to řešilo už před tím (před volbami). :-k

edit: strejda gůgl pomohl: koncertní hala na Vltavské není úplně nový nápad.
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 31.1.2019 15:48, celkem upraveno 3 x.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3550
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od P_V » 30.1.2019 21:58

demon píše:Nejen to, už je téměř hotové, tedy bavíme-li se čistě o kolejišti. Hala bude později.
Kde je pan Kasme se svým foťákem a průzkumným psem, když ho člověk potřebuje? :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9563
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od 9001 » 30.1.2019 21:20

Demon: Tak jsem to myslel... Obávám se toho, že jiný posudek řekne, že možná to půjde opravit a jsme u Libenáku II. Všechno letí do koše a jede se znovu...

Že i v rámci funkčnosti bude lepší bourat a postavit novou se prostě upozadí... :-( Ale jestli to je jak píšeš, tak snad k tomu nedojde...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5966
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od demon » 30.1.2019 20:13

Nejen to, už je téměř hotové, tedy bavíme-li se čistě o kolejišti. Hala bude později.

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 214
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Jenda1989 » 30.1.2019 20:07

P_V píše:Už se aspoň začne stavět to odstavné kolejiště v ÚD?
Už se začalo.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3550
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od P_V » 30.1.2019 19:09

Už se aspoň začne stavět to odstavné kolejiště v ÚD?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5966
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od demon » 30.1.2019 18:53

9001 píše:Jediné čeho bych se obával, že Hloubětín dokážou stopnout i tak...
Zbytečně dlouho zdržet ano, stopnout ne.
Kdyby ta střecha nebyla podepřená, tak už je nejspíš dole. S podpěrama do dalších voleb vydrží...
O Libeňáku píšu taky. Fakt se těšim z pomyšlení, že po něm ještě dobrejch pět let budu jezdit 10 km rychlostí.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9563
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od 9001 » 30.1.2019 12:44

demon: Asi slabá chvilka, ale mluvíš mi z duše!

Jediné čeho bych se obával, že Hloubětín dokážou stopnout i tak... Viz Libenák, kde MŠ psal, že prakticky všechno bylo připravené na nový mosty, stačilo vybrat firmu, která to udělá a stejně se to zastavilo... :prase

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5966
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od demon » 30.1.2019 12:20

ad A) Pontex je jedna z největších firem v oboru.
ad B) Od roku 2013 se na tom s různou intenzitou maká, třeba první studie na výstavbu nové haly je už z roku 2014, další studie byla dopracována 2015. Řešily se problémy kam s vozy i s technologií vrchní stavby a měnírnou, je tam řada inženýrských sítí, tubus metra, horkovod, teplovod, vedení 110 kV, středotlak plynu, vodovodní napaječ, takže přeložky a spousta razítek...
Takže rozhoupáno bylo na české poměry rychle.
Jestli si někdo myslí, že nový posudek může něco změnit je naiva.
Současný dění přesně zapadá do pirátský koncepce - co nejvíc škodit tak, aby se nic kloudnýho neudělalo.
Proto nebudeme mít novou trojskou lávku, ale provizorium, proto nebude nový přemostění Vltavský, ale x studií, proto se zakonzervuje Libeňskej most, proto nebudou pokračovat postupný rekonstrukce eskalátorových tunelů, ale budeme zavírat najednou celý stanice nebo trasy...
Najelo se na systém po mě potopa...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3597
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od von Špilberk » 30.1.2019 10:40

9001: Uvidíme, co nám řekne Ústav. :wink: :D
Na druhou stranu dvě poznámky:
1. ta firma, co řekla, že se musí bourat, je tatáž, co hlídala Trojskou lávku. A víme, jak to dopadlo... teda spadlo. Takže této firmě bych já osobně nesvěřil statický posudek ani na psí boudu. :prase
2. špatný stav střechy byl objeven v roce 2013 :!: :!: (a to radši nebudeme řešit, že špatný stav střechy musel někdo u DP znát od dokončení stavby). A když se DP za víc než 5 let nedokázal rozhoupat k řešení, tak to má. 8-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9563
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od 9001 » 29.1.2019 21:23

Pan radní pro dopravu je škodná neskutečného rozměru... Pokud zastaví i "nový" Hloubětín, tak po Libenském mostě bude Prahy platit další desítky milionů za nové projekty a úplně zbytečné...

Odpovědět