Vozovny - všeobecná diskuze

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 824
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od mart337 » 13.8.2019 10:37

Možná že větší problém je v té izolaci. Otazník je co v tom je?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3592
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od von Špilberk » 13.8.2019 10:35

Poslední zpráva z JPP, že někdy po 20. srpnu (22. nebo 24. :?: ) už odstřel. V době odstřelu také zastavení provozu metra.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3549
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od P_V » 13.8.2019 10:20

Asi je ta krytina asfaltová, za kterou se při skládkování musí platit víc. Nechtějí si kontaminovat tu ostatní suť.

Uživatelský avatar
JirkaR
Uživatel
Příspěvky: 70
Registrován: 04.9.2010 17:27
Bydliště: Praha

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od JirkaR » 13.8.2019 9:56

Jak se tak při čekání na tram dívám přes plot, vypadá to že se v Hloubětíně začíná konečně něco reálně dít. Zřejmě sundavají ze střechy krytinu a izolační vrstvu, některá okna světlíků otevřená atd. Že už bylo načase při té době od zavření haly... Jen se laicky trochu divím, že to takhle nahoře pitvají (pokud stále platí že je to na spadnutí a k odstřelení).
hl1.jpg
hl2.jpg
hl3.jpg
hl4.jpg
hl5.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od cwapa » 04.8.2019 18:25

MKzB píše:
04.8.2019 17:50
Několik se jich předělá. Ne ze starých zrychlovačů, ale z progresových T3R.P a T3R.PV. Tyto vozy nyní postupně najíždí kilometry do generální opravy (nebo jak se ta oprava v Praze jmenuje). Tam se podle stavu vozové skříně posoudí, zda má cenu ji opravovat, nebo se pořídí nová nízkopodlažní. Paradoxně zánovní kastle VarCB3 jsou mnohdy v horším stavu, než stará kastle z ČKD.
Podotýkám, že některé kastle prvních T3R.P jsou z roku 1962.
Díky za odpověď, pro nás nevdělance není žádný rozdíl mezi T3 a T3r.p. Buďto přijede nízká nebo vysoká, to je asi jediný rozdíl. Já jsem dělával skoro 35 na dráze a tam taky lidi nevěděli jaká mašina je veze.

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 291
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od MKzB » 04.8.2019 17:50

Několik se jich předělá. Ne ze starých zrychlovačů, ale z progresových T3R.P a T3R.PV. Tyto vozy nyní postupně najíždí kilometry do generální opravy (nebo jak se ta oprava v Praze jmenuje). Tam se podle stavu vozové skříně posoudí, zda má cenu ji opravovat, nebo se pořídí nová nízkopodlažní. Paradoxně zánovní kastle VarCB3 jsou mnohdy v horším stavu, než stará kastle z ČKD.
Podotýkám, že některé kastle prvních T3R.P jsou z roku 1962.

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od cwapa » 04.8.2019 14:58

Chci se zeptat jestli se budou ještě předělávat T3 na nízkodlažné, nebo se jen nechají dojedit? Díky za odpověď.

JANEK L.
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od JANEK L. » 30.7.2019 21:43

demon píše:Už poměrně dlouho je termín "hloubětínské vozy" dost nejednoznačný. Které konkrétně to jsou ? :cry:
KT8D5.RN2P, T3R.P, T3SUCS, T3m, T3M2-DVC, pracovní

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5966
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od demon » 29.7.2019 22:52

Už poměrně dlouho je termín "hloubětínské vozy" dost nejednoznačný. Které konkrétně to jsou ? :cry:

JANEK L.
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od JANEK L. » 29.7.2019 22:01

Které hloubětínské vozy jsou deponovány v ÚD, popř. jinde? Díky

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3592
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od von Špilberk » 08.4.2019 18:06

9001: ještě ne. Výborná zpráva to bude, až se začne něco dít. Zatím jen kecy. :wink:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9560
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od 9001 » 08.4.2019 14:51

Jednoznačně výborná zpráva !!!

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3592
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od von Špilberk » 08.4.2019 14:44


Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3317
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Karosák » 10.3.2019 18:55

ach táák #-o Tak to potom jó :) Já věděl, že v tom je zapletenej nějakej kovozemedělec :prase

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3592
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od von Špilberk » 10.3.2019 8:19

I prd velebnosti. Na Kulaťáku (a taky na Vypichu) je cosi, co se nazývalo "Pejšabrikát". Tam se pokládaly betonové "panely", které už měly koleje zabetonované předem.

Odpovědět