Vozovny - všeobecná diskuze

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Hloubětín na spadnutí

Příspěvek od von Špilberk » 25.3.2015 14:38

P_V píše:nebude vadit že v té jedné přístavbě je měnírna?
Bude. Na školení říkali, že 1. akce bude postavit novou měnírnu. A až bude nová měnírna, tak pak bourání.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Hloubětín na spadnutí

Příspěvek od P_V » 25.3.2015 13:50

V novém DPK píšou, že vozovna Hloubětín je na tom tak špatně, že ji budou muset zbourat a postavit znova a lépe, protože to vyjde nejlevněji. Ani pouhá výměna střechy na etapy prý není možná, jelikož střecha tvoří statický celek. Akce se chystá na 2017. Prý na to půjdou europrachy.
Zbourat se mají i všechny přístavby kromě soustruhu a prostor se pak využije nějak lépe.
(nebude vadit že v té jedné přístavbě je měnírna?)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od 9001 » 04.3.2015 14:27

P_V píše:Výtoň občasná nabude významu, až tam bude přestup na vlak, takže nerušit. Musíme té EU nějak zdůvodnit, že vlaky mají na co navázat a modernizace celého místa je třeba :)
:lol: :lol: :lol: :lol:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od P_V » 04.3.2015 14:06

Výtoň občasná nabude významu, až tam bude přestup na vlak, takže nerušit. Musíme té EU nějak zdůvodnit, že vlaky mají na co navázat a modernizace celého místa je třeba :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od 9001 » 04.3.2015 13:17

Filip píše:Výtoň občasnou určitě zrušit. Nebo ještě lépe zatahovat pozdě večer (+ nočky ráno) z Braníka a Modřan manipulačně. (vím, nereálné).
Dokud to bude DPP placeno, tak rozhodně nereálné. Třeba nového ředitele ROPIDu osvítí a vozy pojedou zadarmo a pak lidi brát nebudou. :devilsmokin

Filip

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Filip » 04.3.2015 13:13

Výtoň občasnou určitě zrušit. Nebo ještě lépe zatahovat pozdě večer (+ nočky ráno) z Braníka a Modřan manipulačně. (vím, nereálné).

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Petrpes » 04.3.2015 9:57

Včera zátah, Výtoň občasná, blikám, stejně zase málem masakr...
Přitom by stačilo tak málo, tu zastávku prostě zrušit. Asi se klasicky čeká na velikej průser!!!
- dopravní význam zastávky NULA
- jediná zast. přes 2 pruhy
- navíc není pravidelná = nikdo si jí neuvědomuje
- přestup do centra pro nečtoucí na Albertově

Filip

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Filip » 03.3.2015 13:42

MM-Mikulovsky píše: #-o pockej - ja tvrdim, ze vetsina iad za mou stanicujici tram zastavi=jeji ridici jsou pozorni a nezavodi s tram (protoze tato s nimi nezavodila pred zastavkou)
Filip tvrdi, ze za nim nezastavi nikdy zadne auto, at blika ci ne, = vsichni jeji ridici jsou nepozorni ci rovnou :prase
To jsem nenapsal, jenom říkám, že prostě blinkr jestli je nebo není, tak to nic nemění. Samozřejmě, že většinou zastaví. Ale především v pozdních večerních hodinách mi přijde (až do brzkého rána), jako by platil "předpis" jezdi jak chceš. A to platí nejenom o takové Zborovské, ale i jiných zastávkách nebo dodržování SSZ či parkování na přechodech, rychlost apod.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Petrpes » 03.3.2015 10:36

MMM - cévka - klídek (-X

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 03.3.2015 6:20

cwapa píše:
9001 píše:Filip: Prober se ze svého tramvajáckého snu a odporu k IAD :wink: . Počet projetých aut podél tramvaje v zastávce blikání snižuje podstatně výrazně...
Já si naopak myslím, že Filip to bere velice rozumě. Žádné přehánění viz MMM.
#-o pockej - ja tvrdim, ze vetsina iad za mou stanicujici tram zastavi=jeji ridici jsou pozorni a nezavodi s tram (protoze tato s nimi nezavodila pred zastavkou)
Filip tvrdi, ze za nim nezastavi nikdy zadne auto, at blika ci ne, = vsichni jeji ridici jsou nepozorni ci rovnou :prase

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od cwapa » 02.3.2015 22:16

9001 píše:Filip: Prober se ze svého tramvajáckého snu a odporu k IAD :wink: . Počet projetých aut podél tramvaje v zastávce blikání snižuje podstatně výrazně...
Já si naopak myslím, že Filip to bere velice rozumě. Žádné přehánění viz MMM.

Filip

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Filip » 02.3.2015 21:04

9001 - neshodneme se. Já to vidím každý den, coby řidič tramvaje i řidič IAD.
Po Evropě za rok nejezdím asi 20-25 tisíc kilometrů a mám srovnání. Češi patří k těm horším. Nějaká ohleduplnost i mezi sebou na českých silnicích se nevidí.

Jo i mezi tramvajaky jsou cunatka

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od 9001 » 02.3.2015 20:55

Filip: Podle mě prostě přeháníš a situace si hodně přibarvuješ...

K tomu busu. Denně jezdím Trojskou a bus předjíždím podle nálady a ještě se mi nestalo, že když zůstanu stát za busem zvlášt s místech kde není nic vidět, že by by na mě někdo troubil, blikal...

Filip

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Filip » 02.3.2015 20:19

MM-Mikulovsky píše:Filip: netvrdím, že mi při blikání v zastávce s nástupní plochou ve vozovce nechce projet či dokonce neprojede žádné auto, ale vždy je to maximálně zlomek z "přítomných", zatímco neblikám-li nezastaví nikdo = JSEM VELMI PŘESVĚDČEN, ŽE MINIMÁLNĚ POJIŠŤOVNA NEPOZORNÉHO "NEŠŤASTNÍKA", KTERÝ "SEJME" VYS(NAS)TUPUJÍCÍHO CESTUJÍCÍHO Z TRAM VYUŽIJE JIŽ ZDE FOŘTÍKEM UVEDENÝ PARAGRAF 26, ODST.1 "Otevírat dveře nebo boční stěny vozidla, jakož i nastupovat do vozidla nebo vystupovat z něho se smí jen tehdy, není-li tím ohrožena bezpečnost nastupujících nebo vystupujících osob ani jiných účastníků provozu na pozemních komunikacích." = BUDE POŽADOVAT SPOLUVINNU ŘIDIČE TRAM NA NEHODĚ!!!

Navíc (já který rozhodně zdaleka nepatřím k tzv. plížilům/brzdičům provozu) se ani nedivím, že některé kolegy objíždí v zastávkách snad všechna auta za nimi, protože oni je těsně před tou zastávkou museli předjet, místo plynulého dojetí do zastávky v řadě za nimi = dotyční řidiči IAD to berou jako odplatu původního závodění TRAMvajáka s nimi!!!

Tebou uvedené 30ti sekundové čekání za stanicujícím BUS, který není označený "přeprava dětí" a nestojí v jediném jízdním pruhu příslušného směru odděleného od protisměrného plnou čárou se dá velmi pravděpodobně hodnotit za blokování dopravy (= prohřešek proti jeho plynulosti).

PS: Osobně před zastávkou s nástupní plochou v jízdním pruhu předjíždím s TRAM pouze auta ve (skoro) stojící koloně = rozhodně to nemůže někdo považovat za mé závodění s nimi, ale jen "za čistou" souběžnou jízdu při níž je rychlost určena volností/plností příslušných souběžných jízdních pruhů(pásů)!!!
Ja se samozřejmě bavím o zastávkách bus, které nemají vlastní záliv a stanicuji v jízdním pruhu. A když nevidím za autobus, nebudu předjíždět abych někoho neohrozil :-)

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.3.2015 19:36

Filip: netvrdím, že mi při blikání v zastávce s nástupní plochou ve vozovce nechce projet či dokonce neprojede žádné auto, ale vždy je to maximálně zlomek z "přítomných", zatímco neblikám-li nezastaví nikdo = JSEM VELMI PŘESVĚDČEN, ŽE MINIMÁLNĚ POJIŠŤOVNA NEPOZORNÉHO "NEŠŤASTNÍKA", KTERÝ "SEJME" VYS(NAS)TUPUJÍCÍHO CESTUJÍCÍHO Z TRAM VYUŽIJE JIŽ ZDE FOŘTÍKEM UVEDENÝ PARAGRAF 26, ODST.1 "Otevírat dveře nebo boční stěny vozidla, jakož i nastupovat do vozidla nebo vystupovat z něho se smí jen tehdy, není-li tím ohrožena bezpečnost nastupujících nebo vystupujících osob ani jiných účastníků provozu na pozemních komunikacích." = BUDE POŽADOVAT SPOLUVINNU ŘIDIČE TRAM NA NEHODĚ!!!

Navíc (já který rozhodně zdaleka nepatřím k tzv. plížilům/brzdičům provozu) se ani nedivím, že některé kolegy objíždí v zastávkách snad všechna auta za nimi, protože oni je těsně před tou zastávkou museli předjet, místo plynulého dojetí do zastávky v řadě za nimi = dotyční řidiči IAD to berou jako odplatu původního závodění TRAMvajáka s nimi!!!

Tebou uvedené 30ti sekundové čekání za stanicujícím BUS, který není označený "přeprava dětí" a nestojí v jediném jízdním pruhu příslušného směru odděleného od protisměrného plnou čárou se dá velmi pravděpodobně hodnotit za blokování dopravy (= prohřešek proti jeho plynulosti).

PS: Osobně před zastávkou s nástupní plochou v jízdním pruhu předjíždím s TRAM pouze auta ve (skoro) stojící koloně = rozhodně to nemůže někdo považovat za mé závodění s nimi, ale jen "za čistou" souběžnou jízdu při níž je rychlost určena volností/plností příslušných souběžných jízdních pruhů(pásů)!!!

Odpovědět