Bych chtěl vidět na IPP ten řev. Ono nestačí, že poslední posilová l.4 pojede z Pavláku do Vršovic někdy v 18:30, i když před prázdninami jela v 19:00 (plus minus), a v sousední Bělehradské ulici budou lítat 3 linky, ještě z Pavláku zatahovat l.22 rovnou na PA.MM-Mikulovsky píše: myslím, že zatahující 22 ZC nemusí ani přes Vršovice = z IPP je to blíž na PA než do SA
Vozovny - všeobecná diskuze
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Jenže ten žižkov na tu 13 najížděl ze sídliště barrandov, kde mu skončila 54 a tak místo aby jela jalově na žižkov, udělala pár kol 13 a jela až pak.9001 píše:Výjezdových uchyláren existovalo mraky... At už žižkovská a nebo kobyliská 13 (ještě SN - Barrandov), hloubětínské 11 atd
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
a já si myslím, že zatahující 22 ZC nemusí ani přes Vršovice = z IPP je to blíž na PA než do SA:von Špilberk píše:To je fajn, ale já furt nechápu, proč porovnáváme nájezdové trasy na opačných stranách dané linky.kruťák píše:Z PA na IPP je to 4,1 km, pokud bychom trvali na tom, aby tram nezačínala v centru, tak PA - Čecháč je 4,3 km.
Z VO je to 4,7 km jenom na Kulaťák a na první stálou zastávku 22, čili Brusnici, to máme bratru 5,8 km.
Tolik jsem vám chtěl říct k těm výjezdovým a zátahovým trasám
Z Čecháče na PA je to možná 4,3 km, ale z Čecháče do SA je to pořád 2,8 km. A taky se tak po špičkách zatahuje.
Ale jsem zase přesvědčen, že nějaký brzký vyjíždějící spoj z PA přes Mírák na Hostik by se tam naopak hodil30.8. I. P. Pavlova přestup na Metro zastávka je částečně bezbariérově přístupná > 9:22 Tramvaj 22
Kubánské náměstí zastávka je bezbariérově přístupná 9:36 9:39 Tramvaj 7
Vozovna Strašnice 9:44 >
Celkový čas 22 min, vzdálenost 5 km, cena 24,- Kč
Dopravní podnik hl.m. Prahy, a.s.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
To je fajn, ale já furt nechápu, proč porovnáváme nájezdové trasy na opačných stranách dané linky.kruťák píše:Z PA na IPP je to 4,1 km, pokud bychom trvali na tom, aby tram nezačínala v centru, tak PA - Čecháč je 4,3 km.
Z VO je to 4,7 km jenom na Kulaťák a na první stálou zastávku 22, čili Brusnici, to máme bratru 5,8 km.
Tolik jsem vám chtěl říct k těm výjezdovým a zátahovým trasám
Z Čecháče na PA je to možná 4,3 km, ale z Čecháče do SA je to pořád 2,8 km. A taky se tak po špičkách zatahuje.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Pravda, já rád uvolním výstupní, ale pauzovat v nástupní na BH to opravdu ne, maximálně když přijede 3 soupravaBobik píše:Já jsem pro vlepku. Na Bílce až k boudě a v Hostíku až k písečníkům.
Navíc díky tramvaji na vnější koleji až u čáry u boudy se na té vnitřní perfektně a bezpečně odbavuje, tak že tak...
PS: O zrcadle na sloupu u slunce vím, ale použít se nedá
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Z PA na IPP je to 4,1 km, pokud bychom trvali na tom, aby tram nezačínala v centru, tak PA - Čecháč je 4,3 km.
Z VO je to 4,7 km jenom na Kulaťák a na první stálou zastávku 22, čili Brusnici, to máme bratru 5,8 km.
Tolik jsem vám chtěl říct k těm výjezdovým a zátahovým trasám
Z VO je to 4,7 km jenom na Kulaťák a na první stálou zastávku 22, čili Brusnici, to máme bratru 5,8 km.
Tolik jsem vám chtěl říct k těm výjezdovým a zátahovým trasám
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Já jsem pro vlepku. Na Bílce až k boudě a v Hostíku až k písečníkům.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
PA na 22 klidně, když bude v notách vlepka, že se na Bílce popojíždí až k boudě Ne že bych se tamních kolegů chtěl dotknout, ale realita při výluce Vršovický byla holt taková...
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
22 jezdila z PA jeste v dobach sestiminutoveho intervalu v 90. letech. pamatuju si napr. poradi 413. obcas sem zavitaly letite T3 nizkych serii se stribrnymi dvermi a tlustymi okennimi sloupky. jako malymu klukovi mi to vzdycky prislo moc zajimavy.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Proč? Z Nádraží Strašnice je to kousek... Léta páně "krátkou" 22 aneb 23 jezdil Pankrác naprosto běžně...von Špilberk píše:Na PA l.22 rozhodně ne. Nic proti té lince, ale ty jalové km při výjezdech a zátazích, to je fakt nesmysl.
Výjezdových uchyláren existovalo mraky... At už žižkovská a nebo kobyliská 13 (ještě SN - Barrandov), hloubětínské 11 atd
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Ne, ale z Průběžné je do SA, co by kamenem dohodil. A z Prašňáku je blíž do VO než na PA.kruťák píše:Z PA na IPP? Zatím co do VO je to z Prašňáku, co by kamenem dohodil
To leda na PA 1-2 šejdry, které by vyjely rovnou DC a stahovaly se ZC, a ne z konečné.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Do Motola se už vejde tak do desíti 15T (laickým odhadem), pokud zůstane stav asi 50 sólíček. Takže od příštího roku se bude muset asi dodávat do další vozovny.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Co jsem zaslechl "po troleji" (kvalitnější JPP ), tak asi nikdy. Na to se musí předělat vozovna, aby je unesla a s tím je problém. Stále se neví, jestli reko vozovny jo, nebo ne a co s tím. Ale na druhou stranu jsem klidnej, Strašnice už "končí" asi padesát let...pawel píše:kdy vlastne ma SA zacit dostavat 15T?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Z PA na IPP? Zatím co do VO je to z Prašňáku, co by kamenem dohodil
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
taky nechápu, jak se stalo, ze ma SA tech dvaadvacitek tolik... podil nizkopodlaznich vozu neni nic moc - a pritom je to tak dulezita linka.
kdy vlastne ma SA zacit dostavat 15T? je to v nedohlednu, nebo to bude uz po motole?
kdy vlastne ma SA zacit dostavat 15T? je to v nedohlednu, nebo to bude uz po motole?