Vozovny - všeobecná diskuze

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od von Špilberk » 30.8.2016 10:20

MM-Mikulovsky píše: myslím, že zatahující 22 ZC nemusí ani přes Vršovice = z IPP je to blíž na PA než do SA
Bych chtěl vidět na IPP ten řev. Ono nestačí, že poslední posilová l.4 pojede z Pavláku do Vršovic někdy v 18:30, i když před prázdninami jela v 19:00 (plus minus), a v sousední Bělehradské ulici budou lítat 3 linky, ještě z Pavláku zatahovat l.22 rovnou na PA. #-o #-o #-o

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od trainzjohny » 30.8.2016 9:35

9001 píše:Výjezdových uchyláren existovalo mraky... At už žižkovská a nebo kobyliská 13 (ještě SN - Barrandov), hloubětínské 11 atd
Jenže ten žižkov na tu 13 najížděl ze sídliště barrandov, kde mu skončila 54 a tak místo aby jela jalově na žižkov, udělala pár kol 13 a jela až pak.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 30.8.2016 9:16

von Špilberk píše:
kruťák píše:Z PA na IPP je to 4,1 km, pokud bychom trvali na tom, aby tram nezačínala v centru, tak PA - Čecháč je 4,3 km.
Z VO je to 4,7 km jenom na Kulaťák a na první stálou zastávku 22, čili Brusnici, to máme bratru 5,8 km.
Tolik jsem vám chtěl říct k těm výjezdovým a zátahovým trasám 8-)
To je fajn, ale já furt nechápu, proč porovnáváme nájezdové trasy na opačných stranách dané linky. #-o
Z Čecháče na PA je to možná 4,3 km, ale z Čecháče do SA je to pořád 2,8 km. A taky se tak po špičkách zatahuje.
a já si myslím, že zatahující 22 ZC nemusí ani přes Vršovice = z IPP je to blíž na PA než do SA:
30.8. I. P. Pavlova přestup na Metro zastávka je částečně bezbariérově přístupná > 9:22 Tramvaj 22
Kubánské náměstí zastávka je bezbariérově přístupná 9:36 9:39 Tramvaj 7
Vozovna Strašnice 9:44 >

Celkový čas 22 min, vzdálenost 5 km, cena 24,- Kč
Dopravní podnik hl.m. Prahy, a.s.
Ale jsem zase přesvědčen, že nějaký brzký vyjíždějící spoj z PA přes Mírák na Hostik by se tam naopak hodil :!:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od von Špilberk » 30.8.2016 7:01

kruťák píše:Z PA na IPP je to 4,1 km, pokud bychom trvali na tom, aby tram nezačínala v centru, tak PA - Čecháč je 4,3 km.
Z VO je to 4,7 km jenom na Kulaťák a na první stálou zastávku 22, čili Brusnici, to máme bratru 5,8 km.
Tolik jsem vám chtěl říct k těm výjezdovým a zátahovým trasám 8-)
To je fajn, ale já furt nechápu, proč porovnáváme nájezdové trasy na opačných stranách dané linky. #-o
Z Čecháče na PA je to možná 4,3 km, ale z Čecháče do SA je to pořád 2,8 km. A taky se tak po špičkách zatahuje.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Petrpes » 29.8.2016 21:51

Bobik píše:Já jsem pro vlepku. Na Bílce až k boudě a v Hostíku až k písečníkům. :D
Pravda, já rád uvolním výstupní, ale pauzovat v nástupní na BH to opravdu ne, maximálně když přijede 3 souprava ;)
Navíc díky tramvaji na vnější koleji až u čáry u boudy se na té vnitřní perfektně a bezpečně odbavuje, tak že tak... :P
PS: O zrcadle na sloupu u slunce vím, ale použít se nedá :D

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od kruťák » 29.8.2016 21:01

Z PA na IPP je to 4,1 km, pokud bychom trvali na tom, aby tram nezačínala v centru, tak PA - Čecháč je 4,3 km.
Z VO je to 4,7 km jenom na Kulaťák a na první stálou zastávku 22, čili Brusnici, to máme bratru 5,8 km.
Tolik jsem vám chtěl říct k těm výjezdovým a zátahovým trasám 8-)

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Bobik » 29.8.2016 19:20

Já jsem pro vlepku. Na Bílce až k boudě a v Hostíku až k písečníkům. :D

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od ZXS91 » 29.8.2016 19:00

PA na 22 klidně, když bude v notách vlepka, že se na Bílce popojíždí až k boudě 8-) Ne že bych se tamních kolegů chtěl dotknout, ale realita při výluce Vršovický byla holt taková...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od pawel » 29.8.2016 17:17

22 jezdila z PA jeste v dobach sestiminutoveho intervalu v 90. letech. pamatuju si napr. poradi 413. obcas sem zavitaly letite T3 nizkych serii se stribrnymi dvermi a tlustymi okennimi sloupky. jako malymu klukovi mi to vzdycky prislo moc zajimavy. :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od 9001 » 29.8.2016 17:06

von Špilberk píše:Na PA l.22 rozhodně ne. Nic proti té lince, ale ty jalové km při výjezdech a zátazích, to je fakt nesmysl.
Proč? Z Nádraží Strašnice je to kousek... Léta páně "krátkou" 22 aneb 23 jezdil Pankrác naprosto běžně...

Výjezdových uchyláren existovalo mraky... At už žižkovská a nebo kobyliská 13 (ještě SN - Barrandov), hloubětínské 11 atd

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od von Špilberk » 29.8.2016 16:56

kruťák píše:Z PA na IPP? Zatím co do VO je to z Prašňáku, co by kamenem dohodil :D
Ne, ale z Průběžné je do SA, co by kamenem dohodil. A z Prašňáku je blíž do VO než na PA.
To leda na PA 1-2 šejdry, které by vyjely rovnou DC a stahovaly se ZC, a ne z konečné.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od thriller2 » 29.8.2016 16:32

Do Motola se už vejde tak do desíti 15T (laickým odhadem), pokud zůstane stav asi 50 sólíček. Takže od příštího roku se bude muset asi dodávat do další vozovny.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Bobik » 29.8.2016 16:26

pawel píše:kdy vlastne ma SA zacit dostavat 15T?
Co jsem zaslechl "po troleji" (kvalitnější JPP :D ), tak asi nikdy. Na to se musí předělat vozovna, aby je unesla a s tím je problém. Stále se neví, jestli reko vozovny jo, nebo ne a co s tím. Ale na druhou stranu jsem klidnej, Strašnice už "končí" asi padesát let... :lol:

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od kruťák » 29.8.2016 15:50

Z PA na IPP? Zatím co do VO je to z Prašňáku, co by kamenem dohodil :D

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od pawel » 29.8.2016 15:49

taky nechápu, jak se stalo, ze ma SA tech dvaadvacitek tolik... podil nizkopodlaznich vozu neni nic moc - a pritom je to tak dulezita linka.
kdy vlastne ma SA zacit dostavat 15T? je to v nedohlednu, nebo to bude uz po motole?

Odpovědět