Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Příspěvek
od 6432 » 19.6.2005 2:07
fricoolinek2 píše:Nebyla by nejlepší Vozovna za smyčkou Sídl. Barrandov....
Vypravovala by vozy schopný zdolat TT H-Barr a taky neleží v zátopovym pásmu...a poměr levobřežních a pravobřežních vozoven by se zkorigoval na poměr 3 : 5, nepočítám-li za vozovnu ÚDDP.
To by asi nebylo to nejlepší, protože je to hrozně daleko od první křižovatky s jinou TT-takových 20 min. jízdy!! To by na Barr nemusely jezdit žádné pravidelné linky, protože by to všechno zvládaly pobírat výjezdyXzátahy+13ka

(no-skoro) To by bylo asi hodně ďábelskozajímavé....

-
fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2453
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fricoolinek2 » 03.6.2005 16:44
Nebyla by nejlepší Vozovna za smyčkou Sídl. Barrandov....
Vypravovala by vozy schopný zdolat TT H-Barr a taky neleží v zátopovym pásmu...a poměr levobřežních a pravobřežních vozoven by se zkorigoval na poměr 3 : 5, nepočítám-li za vozovnu ÚDDP.
-
dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
Příspěvek
od dušan » 23.5.2005 18:30
P_V píše:Přečetl jsem v časopise Městská doprava, že jedním z cílů rekonstrukce kolejiště vozovny Pankrác byla maximalizace přímých úseků před halami a tak navýšení odstavovací kapacity dvora. Maximalizace se povedla, ale z těch fotek to vypadá, že námezníky jsou nasázeny velice blízko halám, že se tam toho moc nevejde. Kolik se tam vlastně vejde vozů na délku před vrata?
většinou celá jedna souprava, dříve to tak nebylo. vyjímku tvoří koleje 1-5, tam stávají většinou sóla
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 3822
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 23.5.2005 17:50
Přečetl jsem v časopise Městská doprava, že jedním z cílů rekonstrukce kolejiště vozovny Pankrác byla maximalizace přímých úseků před halami a tak navýšení odstavovací kapacity dvora. Maximalizace se povedla, ale z těch fotek to vypadá, že námezníky jsou nasázeny velice blízko halám, že se tam toho moc nevejde. Kolik se tam vlastně vejde vozů na délku před vrata?
-
Tom
- Uživatel
- Příspěvky: 864
- Registrován: 15.11.2003 21:58
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tom » 14.4.2005 17:05
Diskuze o všech vozovnách (technické zázemí, kolejiště...)