Vozovny - všeobecná diskuze

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od thriller2 » 09.1.2017 7:49

Určitě se nebude rušit před Hloubětínem. A potom, pokud nedojde k omezení tramvají, tak bez stavby jiné vozovny ji jen tak zrušit nepůjde, ne?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od 9001 » 08.1.2017 17:15

Když se v jiném vláknu nakously Strašnice a 15T.

Jak to vůbec vypadá s vozovnou? O jejím zrušení se občas mluví, pak to zase utichne.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od P_V » 03.1.2017 11:05

U 14T a 15T by ještě šlo sundat dekl na čele, tam jsou další centimetry k dobru :)

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2600
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od fricoolinek2 » 03.1.2017 4:16

Jasně, no. Jsem si říkal, zda třeba není nějaký předpis na to, aby mezi vlaky musel být nějaký průchod nebo tak.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Petrpes » 03.1.2017 2:50

fricoolinek2 píše:Nj, 15T je o 160 cm delší než 2x T3... se pak nelze divit. Jaké jsou vlastně minimální mezery mezi vozy? 30 cm?
Dle umu každého soudruha, RP klidně na spřáhlo, 15T na centimetry, ale ono je to u 15T zbytečné...
Délka 15T se nám projevuje i u smyček, kde 3ks 15T překáží, 3 dvojice se vešly, Modřany vnitřní např. :absolut :absolut :absolut

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od 9001 » 02.1.2017 21:56

Stejně byly deponované R.P i pří výluce Pankráce před x lety v Motole. Spřáhlo hozené na stranu a šlo to:-).

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od P_V » 02.1.2017 20:24

Na DOD v Motole byly k vidění 15T čumákem na čumák :)

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2600
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od fricoolinek2 » 02.1.2017 20:10

Nj, 15T je o 160 cm delší než 2x T3... se pak nelze divit. Jaké jsou vlastně minimální mezery mezi vozy? 30 cm?

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Petrpes » 02.1.2017 19:54

Třeba na PA se s T3 zajelo až na tenisák visící ze stropu a kola byla cca půl metru od konce koleje, vešlo se tak na kolej 8x T...
Jak přišly Škodovky, tenisáky se museli sundat, nevím zda-li k němu někdo dojel s 15T, nebo byla jen obava :D
No a od té doby parkuje na té stejné koleji 3ks vozů Škoda 15T, případně + 1 sólo.
Na některých kolejích se vejde ještě jedna patnáctka venku :^o

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2600
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od fricoolinek2 » 02.1.2017 19:14

To je taky pravda.

Jinak ještě upřesním, že mi jde o kapacitu ve smyslu cifry v inventárním stavu (bez "pomoci" jiné vozovny nebo ÚDDP, vyjma PÚ/PO), ne o kapacitu v podobně toho, kolik T-vozů může být maximálně jeden okamžik v hale.
Naposledy upravil(a) fricoolinek2 dne 02.1.2017 20:05, celkem upraveno 1 x.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od P_V » 02.1.2017 18:47

Jak tu kapacitu vlastně měřit... Sice mají tramvaje stále cca 15 nebo 30m, ale to "cca" je metr sem, metr tam, spojené či rozpojené, zavřená vrata nebo nezavřená, a na konci koleje z toho vyjde o vůz víc nebo méně.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2600
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od fricoolinek2 » 02.1.2017 18:31

Nepodařilo se mi to nikde najít (PrT, wiki) - zná někdo praktickou maximální kapacitu současných vozoven? Obecně jsem vždy tak počítal bojvoko tak 130-150 T-vozů. Rád bych to ale konečně věděl trochu přesněji. :wink:

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od mart337 » 30.8.2016 13:34

Tady se pořád provnávají jen nájezdové trasy a vzdálenosti, ale už se neřeší které všechny linky z dané vozovny jsou obsluhovány. Nevím jak je na tom Hloubětín kvůli halám, ale omezený provoz je i z Kobylis kvůli předělávání kolejí. Daný stav je tedy podle mne také zapříčiněn tím, že z PA jezdí hodně souprav na všechny linky z Barrandova. A pokavad vím, tak v sóle je přes týden jen 2, 13, 15 a 21, takže to by na těchto linkách pak jezdily všechny spoje jako garance, kdyby se PLF vypravovaly přednostně na sóla.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od 9001 » 30.8.2016 12:21

trainzjohny píše:
9001 píše:Výjezdových uchyláren existovalo mraky... At už žižkovská a nebo kobyliská 13 (ještě SN - Barrandov), hloubětínské 11 atd
Jenže ten žižkov na tu 13 najížděl ze sídliště barrandov, kde mu skončila 54 a tak místo aby jela jalově na žižkov, udělala pár kol 13 a jela až pak.
To bylo v počátku :wink: . asi po měsíci z toho udělali čistý výjezd... Pamatuji si jak jsem ji fotil po cestě díky vstřícnosti řidičky :devilsmokin . Kobylisy to taky pak měly jako čistý výjezd.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od von Špilberk » 30.8.2016 10:20

MM-Mikulovsky píše: myslím, že zatahující 22 ZC nemusí ani přes Vršovice = z IPP je to blíž na PA než do SA
Bych chtěl vidět na IPP ten řev. Ono nestačí, že poslední posilová l.4 pojede z Pavláku do Vršovic někdy v 18:30, i když před prázdninami jela v 19:00 (plus minus), a v sousední Bělehradské ulici budou lítat 3 linky, ještě z Pavláku zatahovat l.22 rovnou na PA. #-o #-o #-o

Odpovědět