Vozovny - všeobecná diskuze
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Určitě se nebude rušit před Hloubětínem. A potom, pokud nedojde k omezení tramvají, tak bez stavby jiné vozovny ji jen tak zrušit nepůjde, ne?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Když se v jiném vláknu nakously Strašnice a 15T.
Jak to vůbec vypadá s vozovnou? O jejím zrušení se občas mluví, pak to zase utichne.
Jak to vůbec vypadá s vozovnou? O jejím zrušení se občas mluví, pak to zase utichne.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
U 14T a 15T by ještě šlo sundat dekl na čele, tam jsou další centimetry k dobru
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Jasně, no. Jsem si říkal, zda třeba není nějaký předpis na to, aby mezi vlaky musel být nějaký průchod nebo tak.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Dle umu každého soudruha, RP klidně na spřáhlo, 15T na centimetry, ale ono je to u 15T zbytečné...fricoolinek2 píše:Nj, 15T je o 160 cm delší než 2x T3... se pak nelze divit. Jaké jsou vlastně minimální mezery mezi vozy? 30 cm?
Délka 15T se nám projevuje i u smyček, kde 3ks 15T překáží, 3 dvojice se vešly, Modřany vnitřní např.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Stejně byly deponované R.P i pří výluce Pankráce před x lety v Motole. Spřáhlo hozené na stranu a šlo to:-).
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Na DOD v Motole byly k vidění 15T čumákem na čumák
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Nj, 15T je o 160 cm delší než 2x T3... se pak nelze divit. Jaké jsou vlastně minimální mezery mezi vozy? 30 cm?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Třeba na PA se s T3 zajelo až na tenisák visící ze stropu a kola byla cca půl metru od konce koleje, vešlo se tak na kolej 8x T...
Jak přišly Škodovky, tenisáky se museli sundat, nevím zda-li k němu někdo dojel s 15T, nebo byla jen obava
No a od té doby parkuje na té stejné koleji 3ks vozů Škoda 15T, případně + 1 sólo.
Na některých kolejích se vejde ještě jedna patnáctka venku
Jak přišly Škodovky, tenisáky se museli sundat, nevím zda-li k němu někdo dojel s 15T, nebo byla jen obava
No a od té doby parkuje na té stejné koleji 3ks vozů Škoda 15T, případně + 1 sólo.
Na některých kolejích se vejde ještě jedna patnáctka venku
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
To je taky pravda.
Jinak ještě upřesním, že mi jde o kapacitu ve smyslu cifry v inventárním stavu (bez "pomoci" jiné vozovny nebo ÚDDP, vyjma PÚ/PO), ne o kapacitu v podobně toho, kolik T-vozů může být maximálně jeden okamžik v hale.
Jinak ještě upřesním, že mi jde o kapacitu ve smyslu cifry v inventárním stavu (bez "pomoci" jiné vozovny nebo ÚDDP, vyjma PÚ/PO), ne o kapacitu v podobně toho, kolik T-vozů může být maximálně jeden okamžik v hale.
Naposledy upravil(a) fricoolinek2 dne 02.1.2017 20:05, celkem upraveno 1 x.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Jak tu kapacitu vlastně měřit... Sice mají tramvaje stále cca 15 nebo 30m, ale to "cca" je metr sem, metr tam, spojené či rozpojené, zavřená vrata nebo nezavřená, a na konci koleje z toho vyjde o vůz víc nebo méně.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Nepodařilo se mi to nikde najít (PrT, wiki) - zná někdo praktickou maximální kapacitu současných vozoven? Obecně jsem vždy tak počítal bojvoko tak 130-150 T-vozů. Rád bych to ale konečně věděl trochu přesněji.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Tady se pořád provnávají jen nájezdové trasy a vzdálenosti, ale už se neřeší které všechny linky z dané vozovny jsou obsluhovány. Nevím jak je na tom Hloubětín kvůli halám, ale omezený provoz je i z Kobylis kvůli předělávání kolejí. Daný stav je tedy podle mne také zapříčiněn tím, že z PA jezdí hodně souprav na všechny linky z Barrandova. A pokavad vím, tak v sóle je přes týden jen 2, 13, 15 a 21, takže to by na těchto linkách pak jezdily všechny spoje jako garance, kdyby se PLF vypravovaly přednostně na sóla.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
To bylo v počátku . asi po měsíci z toho udělali čistý výjezd... Pamatuji si jak jsem ji fotil po cestě díky vstřícnosti řidičky . Kobylisy to taky pak měly jako čistý výjezd.trainzjohny píše:Jenže ten žižkov na tu 13 najížděl ze sídliště barrandov, kde mu skončila 54 a tak místo aby jela jalově na žižkov, udělala pár kol 13 a jela až pak.9001 píše:Výjezdových uchyláren existovalo mraky... At už žižkovská a nebo kobyliská 13 (ještě SN - Barrandov), hloubětínské 11 atd
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Bych chtěl vidět na IPP ten řev. Ono nestačí, že poslední posilová l.4 pojede z Pavláku do Vršovic někdy v 18:30, i když před prázdninami jela v 19:00 (plus minus), a v sousední Bělehradské ulici budou lítat 3 linky, ještě z Pavláku zatahovat l.22 rovnou na PA.MM-Mikulovsky píše: myslím, že zatahující 22 ZC nemusí ani přes Vršovice = z IPP je to blíž na PA než do SA