Vozovny - všeobecná diskuze

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od kruťák » 06.3.2011 12:25

Ta vozovna Záběhlice je ale v úvaze v souvislosti s prodloužením TT ze Spořilova na Jižní Město, nemýlím-li se?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od P_V » 06.3.2011 11:52

Proxy píše:V konceptu nového územního plánu se počítá s vozovnou v Záběhlicích ;-)
No právě, jen koncept. Ten nebude schválen dřív než tak za 2-3 roky, ale jelikož je dnes v módě všechno žalovat u Nejvyššího soudu, který to odkejve, tak asi nikdy.
Bobik píše:Kde přesně prosím? Ostatně psal jsi v konceptu, takže to beru s rezervou. Aby to nedopadlo jak s tou vozovnou v Modřanech.
Přibližně tu.
A jak že to dopadlo s vozovnou v Modřanech, ruší se kvůli povodni, nebo se i nadále plánuje v povodňovém území stavět?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od demon » 06.3.2011 9:53

Venca Boček píše:Ve vozovně Strašnice skončí 18 T3M (předpokládám, že to budou ty M2.DVC) o rok dřív, než ve stejnej vozovně SUCS a žižkovské SUCS. U tramvaje se skříní r.1996/1997 a s tyristorovou výzbrojí bych teda čekal, že přežije odporáky a že to bude právě některá z této skupiny, co zakončí provoz cedulových tramvají v Praze.
To by mohlo značit jedině nějaký urychlený prodej, ale stejně si dovolím zapochybovat, protože pokud by to mělo nastat už letos, nechodily by ty vozy vytrvale do oprav.
Vozy na prodej se odstavují po dojetí kilometrů (8022, 8032, 8034, 8035...), ale nechodí do PÚ.

Venca Boček
Uživatel
Příspěvky: 42
Registrován: 30.10.2008 12:03

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Venca Boček » 06.3.2011 9:30

Spekulace ohledně rozmístění vozů (T3M2DVC,T6) je trochu zbytečná, protože na konci vozové výměny v r.2017 je to rozmístění už těžce unifikované a vlastně i docela logické. Každá vozovna má nosné kloubové nízkopodlažní tramvaje a pak trochu T3R.P na sólo linky, nočky, víkendy apod.
Mě teda v tej tabulce zaujala docela jiná věc. Ve vozovně Strašnice skončí 18 T3M (předpokládám, že to budou ty M2.DVC) o rok dřív, než ve stejnej vozovně SUCS a žižkovské SUCS. U tramvaje se skříní r.1996/1997 a s tyristorovou výzbrojí bych teda čekal, že přežije odporáky a že to bude právě některá z této skupiny, co zakončí provoz cedulových tramvají v Praze.

vs-metrak
Uživatel
Příspěvky: 162
Registrován: 02.5.2010 8:25

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od vs-metrak » 06.3.2011 7:32

7105 píše:Mě by se líbilo toto řešení: :D
...
Motol - 14T, 15T
...
S tím souhlasím :smt045

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Bobik » 06.3.2011 7:23

Kde přesně prosím? Ostatně psal jsi v konceptu, takže to beru s rezervou. Aby to nedopadlo jak s tou vozovnou v Modřanech.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Proxy » 06.3.2011 7:20

P_V píše:S tou novou vozovnou, už aby klepali na základní kámen, jestli to chtějí stihnout za 4 roky. A zatím ještě nemá ani EIA, ÚR a podobné papíry... za těch okolností se to podle mě asi nestihne jinak, než nějakou dostavbou na pozemcích patřících DP, kde se způsob využití nezmění. Možná v ÚD nebo HL.
V konceptu nového územního plánu se počítá s vozovnou v Záběhlicích ;-)

Uživatelský avatar
7105
Uživatel
Příspěvky: 282
Registrován: 30.4.2008 21:48
Bydliště: Wokowice

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od 7105 » 05.3.2011 23:59

Mně by se líbilo toto řešení: :D
Hloubětín - KT8D5, 15T, T3M2
Kobylisy - T3R.P
Motol - 14T, 15T
Pankrác - 15T
Strašnice - T6A5
Vokovice - T3R.P, T3R.PV, T3R.PLF + zombie 7090
Žižkov - 15T
Naposledy upravil(a) 7105 dne 15.2.2012 12:46, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od pawel » 05.3.2011 13:35

takže koukám, že SA budou nadále odpadištěm par excellence (koncentrace zbylých T3M) a na 22 bude mít nadále co jezdit...
ale 15T do VO mě samozřejmě těší.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od P_V » 05.3.2011 12:43

S tou novou vozovnou, už aby klepali na základní kámen, jestli to chtějí stihnout za 4 roky. A zatím ještě nemá ani EIA, ÚR a podobné papíry... za těch okolností se to podle mě asi nestihne jinak, než nějakou dostavbou na pozemcích patřících DP, kde se způsob využití nezmění. Možná v ÚD nebo HL.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od demon » 05.3.2011 12:42

Odečti všechny analogy, které mají jít na prodej jako první a hned jsi na jiných číslech. Právě proto se na nich přestaly dělat kompletní PO, jen jakási rozšířená verze nižšího stupně opravy.
V prastaré verzi rozmístění vozů byly opravdu Kobylisy jako druhé, ale v nové už to mám naopak. Kde je pravda suď bůh, myslím že ani pomazaní v tom nemají úplně jasno. #-o

Venca Boček
Uživatel
Příspěvky: 42
Registrován: 30.10.2008 12:03

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Venca Boček » 05.3.2011 12:29

Tak se nejspíš předpokládá, že do roku 2018 80 nejstarších kousků dožije, což je předpoklad asi správný, protože v tu dobu už budou mít pomalu dvacítku na krku.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od m@rtin » 05.3.2011 12:01

Ať počítám jak počítám, nesedí mi celkový počet tramvají T3R.P. V tabulce je jejich celkový počet 305, ale celkem jich má být 315x T3R.P + 35x T3R.PV + 33x T3R.PLF, což je celkem 383. Pokud jich bude třeba jen 305, může mi někdo říct, proč se jich modernizovalo tedy tolik?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od 9001 » 05.3.2011 6:29

Nechci se Vám do toho moc plést, ale není celkem jedno kam 15T půjdou? Dřív nebo později se stejně objeví díky počtu všude.

Bobik: Asi takhle když mohli jezdit KTN a 14T na opravy do domovských vozoven při výměně, tak tohle problém opravdu není. Druhá věc je jestli se nevyplatí investovat do základen ke vozy budou. To už není jako 60 14T...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Bobik » 05.3.2011 5:41

Leccos jsem taky zaslechl, ať už o VO či o KO. Faktem ale je, že ve VO na to nic není. Nicméně mi bylo řečeno, že to je jedno, bo se s tím stejně bude jezdit na opravy jinam (snad MO, bo tam má Škodovka "servis místo") a tudíž to není až tak potřeba. Co ovšem v případě závady, kdy tam vůz nebude schopen dojet, na to mi už nikdo neodpověděl. A do KO prý ne, bo tam na to nemaj dost pevný koleje (krom toho že tam na to taky nic není). Tak nevím. Osobně si myslím ať s tím jdou třeba do PR (jó až se vychytaj mouchy a ukáže se že to je opravdu schopná tramvaj, tak prosím...).

Odpovědět