Vozovny - všeobecná diskuze
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Ta vozovna Záběhlice je ale v úvaze v souvislosti s prodloužením TT ze Spořilova na Jižní Město, nemýlím-li se?
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
No právě, jen koncept. Ten nebude schválen dřív než tak za 2-3 roky, ale jelikož je dnes v módě všechno žalovat u Nejvyššího soudu, který to odkejve, tak asi nikdy.Proxy píše:V konceptu nového územního plánu se počítá s vozovnou v Záběhlicích
Přibližně tu.Bobik píše:Kde přesně prosím? Ostatně psal jsi v konceptu, takže to beru s rezervou. Aby to nedopadlo jak s tou vozovnou v Modřanech.
A jak že to dopadlo s vozovnou v Modřanech, ruší se kvůli povodni, nebo se i nadále plánuje v povodňovém území stavět?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
To by mohlo značit jedině nějaký urychlený prodej, ale stejně si dovolím zapochybovat, protože pokud by to mělo nastat už letos, nechodily by ty vozy vytrvale do oprav.Venca Boček píše:Ve vozovně Strašnice skončí 18 T3M (předpokládám, že to budou ty M2.DVC) o rok dřív, než ve stejnej vozovně SUCS a žižkovské SUCS. U tramvaje se skříní r.1996/1997 a s tyristorovou výzbrojí bych teda čekal, že přežije odporáky a že to bude právě některá z této skupiny, co zakončí provoz cedulových tramvají v Praze.
Vozy na prodej se odstavují po dojetí kilometrů (8022, 8032, 8034, 8035...), ale nechodí do PÚ.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 42
- Registrován: 30.10.2008 12:03
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Spekulace ohledně rozmístění vozů (T3M2DVC,T6) je trochu zbytečná, protože na konci vozové výměny v r.2017 je to rozmístění už těžce unifikované a vlastně i docela logické. Každá vozovna má nosné kloubové nízkopodlažní tramvaje a pak trochu T3R.P na sólo linky, nočky, víkendy apod.
Mě teda v tej tabulce zaujala docela jiná věc. Ve vozovně Strašnice skončí 18 T3M (předpokládám, že to budou ty M2.DVC) o rok dřív, než ve stejnej vozovně SUCS a žižkovské SUCS. U tramvaje se skříní r.1996/1997 a s tyristorovou výzbrojí bych teda čekal, že přežije odporáky a že to bude právě některá z této skupiny, co zakončí provoz cedulových tramvají v Praze.
Mě teda v tej tabulce zaujala docela jiná věc. Ve vozovně Strašnice skončí 18 T3M (předpokládám, že to budou ty M2.DVC) o rok dřív, než ve stejnej vozovně SUCS a žižkovské SUCS. U tramvaje se skříní r.1996/1997 a s tyristorovou výzbrojí bych teda čekal, že přežije odporáky a že to bude právě některá z této skupiny, co zakončí provoz cedulových tramvají v Praze.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
S tím souhlasím7105 píše:Mě by se líbilo toto řešení:
...
Motol - 14T, 15T
...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Kde přesně prosím? Ostatně psal jsi v konceptu, takže to beru s rezervou. Aby to nedopadlo jak s tou vozovnou v Modřanech.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
V konceptu nového územního plánu se počítá s vozovnou v ZáběhlicíchP_V píše:S tou novou vozovnou, už aby klepali na základní kámen, jestli to chtějí stihnout za 4 roky. A zatím ještě nemá ani EIA, ÚR a podobné papíry... za těch okolností se to podle mě asi nestihne jinak, než nějakou dostavbou na pozemcích patřících DP, kde se způsob využití nezmění. Možná v ÚD nebo HL.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Mně by se líbilo toto řešení:
Hloubětín - KT8D5, 15T, T3M2
Kobylisy - T3R.P
Motol - 14T, 15T
Pankrác - 15T
Strašnice - T6A5
Vokovice - T3R.P, T3R.PV, T3R.PLF + zombie 7090
Žižkov - 15T
Hloubětín - KT8D5, 15T, T3M2
Kobylisy - T3R.P
Motol - 14T, 15T
Pankrác - 15T
Strašnice - T6A5
Vokovice - T3R.P, T3R.PV, T3R.PLF + zombie 7090
Žižkov - 15T
Naposledy upravil(a) 7105 dne 15.2.2012 12:46, celkem upraveno 1 x.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
takže koukám, že SA budou nadále odpadištěm par excellence (koncentrace zbylých T3M) a na 22 bude mít nadále co jezdit...
ale 15T do VO mě samozřejmě těší.
ale 15T do VO mě samozřejmě těší.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
S tou novou vozovnou, už aby klepali na základní kámen, jestli to chtějí stihnout za 4 roky. A zatím ještě nemá ani EIA, ÚR a podobné papíry... za těch okolností se to podle mě asi nestihne jinak, než nějakou dostavbou na pozemcích patřících DP, kde se způsob využití nezmění. Možná v ÚD nebo HL.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Odečti všechny analogy, které mají jít na prodej jako první a hned jsi na jiných číslech. Právě proto se na nich přestaly dělat kompletní PO, jen jakási rozšířená verze nižšího stupně opravy.
V prastaré verzi rozmístění vozů byly opravdu Kobylisy jako druhé, ale v nové už to mám naopak. Kde je pravda suď bůh, myslím že ani pomazaní v tom nemají úplně jasno.
V prastaré verzi rozmístění vozů byly opravdu Kobylisy jako druhé, ale v nové už to mám naopak. Kde je pravda suď bůh, myslím že ani pomazaní v tom nemají úplně jasno.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 42
- Registrován: 30.10.2008 12:03
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Tak se nejspíš předpokládá, že do roku 2018 80 nejstarších kousků dožije, což je předpoklad asi správný, protože v tu dobu už budou mít pomalu dvacítku na krku.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Ať počítám jak počítám, nesedí mi celkový počet tramvají T3R.P. V tabulce je jejich celkový počet 305, ale celkem jich má být 315x T3R.P + 35x T3R.PV + 33x T3R.PLF, což je celkem 383. Pokud jich bude třeba jen 305, může mi někdo říct, proč se jich modernizovalo tedy tolik?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Nechci se Vám do toho moc plést, ale není celkem jedno kam 15T půjdou? Dřív nebo později se stejně objeví díky počtu všude.
Bobik: Asi takhle když mohli jezdit KTN a 14T na opravy do domovských vozoven při výměně, tak tohle problém opravdu není. Druhá věc je jestli se nevyplatí investovat do základen ke vozy budou. To už není jako 60 14T...
Bobik: Asi takhle když mohli jezdit KTN a 14T na opravy do domovských vozoven při výměně, tak tohle problém opravdu není. Druhá věc je jestli se nevyplatí investovat do základen ke vozy budou. To už není jako 60 14T...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Leccos jsem taky zaslechl, ať už o VO či o KO. Faktem ale je, že ve VO na to nic není. Nicméně mi bylo řečeno, že to je jedno, bo se s tím stejně bude jezdit na opravy jinam (snad MO, bo tam má Škodovka "servis místo") a tudíž to není až tak potřeba. Co ovšem v případě závady, kdy tam vůz nebude schopen dojet, na to mi už nikdo neodpověděl. A do KO prý ne, bo tam na to nemaj dost pevný koleje (krom toho že tam na to taky nic není). Tak nevím. Osobně si myslím ať s tím jdou třeba do PR (jó až se vychytaj mouchy a ukáže se že to je opravdu schopná tramvaj, tak prosím...).