Vozovny - všeobecná diskuze

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Pepa v 30.6.2005 14:12

6432 napsal:No jo, ale mě to baví.... :roll: :roll: :D
Jinak spojování souprav sleduji od září 2003 a 7046+6708 jsem viděl poprvé někdy v lednu 2004-takže rok a půl teda..
Jinak 7018+6514 dlouho nejezdí!!! Ještě velmi nedávno jezdila docela dlouho 7002+6514 a kvůli tomu se rozpojila 7001+7002. A pak se spojila 7001+7041 a kvůli tomu se rozpojily 7040+7041......- jé to jsou dlouhé řetězce- to je právě ta magie čísel, kterou miluju.... No není to aspoň zajímavé??? Tadyto si perfektně pamatuju, ale abych si zapamatoval něco ze školy, to ne... :cry: :cry: :cry: :cry:


7002 jezdí teď na nočních 7018+6514 jsem viděl naposled včera jinak celý víken stála na dvoře vozovny Motol. No to já si taky víc pamatuju tramvaje než školu. No jestli si zapisuješ, tak to jsem tě asi už několikrát někde potkal
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

Odeslatod 6432 v 30.6.2005 14:08

Pepa napsal:
6432 napsal:Mám dotaz k vozovně Strašnice, proč tak úplně "nechutně" mění často spojování souprav?? ( :lol: Mně už kvůli tomu, jak si to zapisuju a furt přeškrtávám, dopsaly 2 propisky!!! :lol: )
Ale teď vážně: Řekl bych, že nějak hodně často nebourají, takže nevidím důvod proč to tak často měnit... Např. 7018,7021,7024,5,6,7,7033,7049 aj. -ty jsou každý den v podstatě v jiném složení. Jednou si vyjedou na linku 5 jako sólo, pak se na 1 den spojí s nějakým svým nočním kolegou a furt dokola... Můžete si tipnout, jak dlouho vydrží soupravy 7024+7025 a 7026+7027, které jsem viděl v poslední době :lol: :lol: :lol: -4 známí nočníci, ale musí se spojit!! U jiných vozoven takový fofr není..!

O to víc mě zaráží 2 STR. soupravy, a to 7046+6708 a 7031+7038- tyto vídám v tomto složení na 100% už asi 2 roky. A to je na Strašnice Velmi hodně!!! (nepočítám samozřejmě reklamy 7077+7076 aj.-u kterých ta reklama je drží pospolu- i když i tady už jsem viděl výjimku..) Proč zrovna tyto dvě???
Předem dík za odpověď, o tomto by asi nejvíc věděl Radek31, který ve vozovně pracuje a tudíž by mohl odpovědět jak to chodí ve voz. STR.



No jak které soupravy, ale většina jich zůstává. Např. 7018+6514 jezdí docela dlouho. To že vídáš 7046+6708 a 7031+7038 dva roky je dobrej nesmysl, třeba před dvouma roky, jedila 7046+6645 ex fernet citrus. Spřahování vozů se mění na různých potřebách, nehodách a pod. A noční vozy, které vyjíždějí na den se spřahují podle toho v jakém pořadí zatáhnou. Snad nejdéle spojená souprava bývala 7012+7013 a teď 7017+6529 ´-oba vozy jsou zralé na reko.

P.S: je lepší si nic nezapisovat páč to stejně nemá cenu

No jo, ale mě to baví.... :roll: :roll: :D
Jinak spojování souprav sleduji od září 2003 a 7046+6708 jsem viděl poprvé někdy v lednu 2004-takže rok a půl teda..
Jinak 7018+6514 dlouho nejezdí!!! Ještě velmi nedávno jezdila docela dlouho 7002+6514 a kvůli tomu se rozpojila 7001+7002. A pak se spojila 7001+7041 a kvůli tomu se rozpojily 7040+7041......- jé to jsou dlouhé řetězce- to je právě ta magie čísel, kterou miluju.... No není to aspoň zajímavé??? Tadyto si perfektně pamatuju, ale abych si zapamatoval něco ze školy, to ne... :cry: :cry: :cry: :cry:
Uživatelský avatar
6432
Uživatel
 
Založen: 08.4.2004 10:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Odeslatod Pepa v 30.6.2005 14:05

MOp napsal:jj ex oriflame je des a hruza.. uz aby sel do dilen..


Pádá z toho reklama i s lakem viz dvířka zásuvky. Něco podobného bylo 7070 ale to již je z dílen zpátky a vypadá o moc lépe
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

Odeslatod MOp v 30.6.2005 14:01

Pepa napsal:No jak které soupravy, ale většina jich zůstává. Např. 7018+6514 jezdí docela dlouho. To že vídáš 7046+6708 a 7031+7038 dva roky je dobrej nesmysl, třeba před dvouma roky, jedila 7046+6645 ex fernet citrus. Spřahování vozů se mění na různých potřebách, nehodách a pod. A noční vozy, které vyjíždějí na den se spřahují podle toho v jakém pořadí zatáhnou. Snad nejdéle spojená souprava bývala 7012+7013 a teď 7017+6529 ´-oba vozy jsou zralé na reko.

P.S: je lepší si nic nezapisovat páč to stejně nemá cenu

jj ex oriflame je des a hruza.. uz aby sel do dilen..
MOp
 

Odeslatod Pepa v 30.6.2005 13:45

6432 napsal:Mám dotaz k vozovně Strašnice, proč tak úplně "nechutně" mění často spojování souprav?? ( :lol: Mně už kvůli tomu, jak si to zapisuju a furt přeškrtávám, dopsaly 2 propisky!!! :lol: )
Ale teď vážně: Řekl bych, že nějak hodně často nebourají, takže nevidím důvod proč to tak často měnit... Např. 7018,7021,7024,5,6,7,7033,7049 aj. -ty jsou každý den v podstatě v jiném složení. Jednou si vyjedou na linku 5 jako sólo, pak se na 1 den spojí s nějakým svým nočním kolegou a furt dokola... Můžete si tipnout, jak dlouho vydrží soupravy 7024+7025 a 7026+7027, které jsem viděl v poslední době :lol: :lol: :lol: -4 známí nočníci, ale musí se spojit!! U jiných vozoven takový fofr není..!

O to víc mě zaráží 2 STR. soupravy, a to 7046+6708 a 7031+7038- tyto vídám v tomto složení na 100% už asi 2 roky. A to je na Strašnice Velmi hodně!!! (nepočítám samozřejmě reklamy 7077+7076 aj.-u kterých ta reklama je drží pospolu- i když i tady už jsem viděl výjimku..) Proč zrovna tyto dvě???
Předem dík za odpověď, o tomto by asi nejvíc věděl Radek31, který ve vozovně pracuje a tudíž by mohl odpovědět jak to chodí ve voz. STR.



No jak které soupravy, ale většina jich zůstává. Např. 7018+6514 jezdí docela dlouho. To že vídáš 7046+6708 a 7031+7038 dva roky je dobrej nesmysl, třeba před dvouma roky, jedila 7046+6645 ex fernet citrus. Spřahování vozů se mění na různých potřebách, nehodách a pod. A noční vozy, které vyjíždějí na den se spřahují podle toho v jakém pořadí zatáhnou. Snad nejdéle spojená souprava bývala 7012+7013 a teď 7017+6529 ´-oba vozy jsou zralé na reko.

P.S: je lepší si nic nezapisovat páč to stejně nemá cenu
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

Odeslatod 6432 v 30.6.2005 13:28

Mám dotaz k vozovně Strašnice, proč tak úplně "nechutně" mění často spojování souprav?? ( :lol: Mně už kvůli tomu, jak si to zapisuju a furt přeškrtávám, dopsaly 2 propisky!!! :lol: )
Ale teď vážně: Řekl bych, že nějak hodně často nebourají, takže nevidím důvod proč to tak často měnit... Např. 7018,7021,7024,5,6,7,7033,7049 aj. -ty jsou každý den v podstatě v jiném složení. Jednou si vyjedou na linku 5 jako sólo, pak se na 1 den spojí s nějakým svým nočním kolegou a furt dokola... Můžete si tipnout, jak dlouho vydrží soupravy 7024+7025 a 7026+7027, které jsem viděl v poslední době :lol: :lol: :lol: -4 známí nočníci, ale musí se spojit!! U jiných vozoven takový fofr není..!

O to víc mě zaráží 2 STR. soupravy, a to 7046+6708 a 7031+7038- tyto vídám v tomto složení na 100% už asi 2 roky. A to je na Strašnice Velmi hodně!!! (nepočítám samozřejmě reklamy 7077+7076 aj.-u kterých ta reklama je drží pospolu- i když i tady už jsem viděl výjimku..) Proč zrovna tyto dvě???
Předem dík za odpověď, o tomto by asi nejvíc věděl Radek31, který ve vozovně pracuje a tudíž by mohl odpovědět jak to chodí ve voz. STR.
Uživatelský avatar
6432
Uživatel
 
Založen: 08.4.2004 10:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Odeslatod fricoolinek2 v 19.6.2005 20:15

6432 napsal:
fricoolinek2 napsal:Nebyla by nejlepší Vozovna za smyčkou Sídl. Barrandov....

Vypravovala by vozy schopný zdolat TT H-Barr a taky neleží v zátopovym pásmu...a poměr levobřežních a pravobřežních vozoven by se zkorigoval na poměr 3 : 5, nepočítám-li za vozovnu ÚDDP.

To by asi nebylo to nejlepší, protože je to hrozně daleko od první křižovatky s jinou TT-takových 20 min. jízdy!! To by na Barr nemusely jezdit žádné pravidelné linky, protože by to všechno zvládaly pobírat výjezdyXzátahy+13ka :lol: :lol: :lol: (no-skoro) To by bylo asi hodně ďábelskozajímavé.... :o


Na první křižovatku (na Laurovou) je to asi 13 minut, na Anděl je to 14 minut a to se zastávka na pravidelný lince.
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Odeslatod 6432 v 19.6.2005 1:07

fricoolinek2 napsal:Nebyla by nejlepší Vozovna za smyčkou Sídl. Barrandov....

Vypravovala by vozy schopný zdolat TT H-Barr a taky neleží v zátopovym pásmu...a poměr levobřežních a pravobřežních vozoven by se zkorigoval na poměr 3 : 5, nepočítám-li za vozovnu ÚDDP.

To by asi nebylo to nejlepší, protože je to hrozně daleko od první křižovatky s jinou TT-takových 20 min. jízdy!! To by na Barr nemusely jezdit žádné pravidelné linky, protože by to všechno zvládaly pobírat výjezdyXzátahy+13ka :lol: :lol: :lol: (no-skoro) To by bylo asi hodně ďábelskozajímavé.... :o
Uživatelský avatar
6432
Uživatel
 
Založen: 08.4.2004 10:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Odeslatod fricoolinek2 v 03.6.2005 15:44

Nebyla by nejlepší Vozovna za smyčkou Sídl. Barrandov....

Vypravovala by vozy schopný zdolat TT H-Barr a taky neleží v zátopovym pásmu...a poměr levobřežních a pravobřežních vozoven by se zkorigoval na poměr 3 : 5, nepočítám-li za vozovnu ÚDDP.
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: Pankrác

Odeslatod dušan v 23.5.2005 17:30

P_V napsal:Přečetl jsem v časopise Městská doprava, že jedním z cílů rekonstrukce kolejiště vozovny Pankrác byla maximalizace přímých úseků před halami a tak navýšení odstavovací kapacity dvora. Maximalizace se povedla, ale z těch fotek to vypadá, že námezníky jsou nasázeny velice blízko halám, že se tam toho moc nevejde. Kolik se tam vlastně vejde vozů na délku před vrata?


většinou celá jedna souprava, dříve to tak nebylo. vyjímku tvoří koleje 1-5, tam stávají většinou sóla
Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
 
Založen: 03.4.2004 9:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Pankrác

Odeslatod P_V v 23.5.2005 16:50

Přečetl jsem v časopise Městská doprava, že jedním z cílů rekonstrukce kolejiště vozovny Pankrác byla maximalizace přímých úseků před halami a tak navýšení odstavovací kapacity dvora. Maximalizace se povedla, ale z těch fotek to vypadá, že námezníky jsou nasázeny velice blízko halám, že se tam toho moc nevejde. Kolik se tam vlastně vejde vozů na délku před vrata?
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod Tom v 14.4.2005 16:05

Diskuze o všech vozovnách (technické zázemí, kolejiště...)
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Předchozí

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků

cron