Vozovny - všeobecná diskuze

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod radek31 v 11.11.2006 18:50

řidiči vozovny MO mají problém jezdit se zrychlovačem? to jsi slyšel kde? a co je na tom jako těžkého?
já už jako cestující s pár kolegama z MO jel na té 16 v klasice a nepoznáš rozdíl - možná s tím jedou opatrněji, protože to je trochu nezvyk, ale rozhodně ne hůř

pokud si sednou jednou za měsíc do zrychlovače, tak tím se nic nenaučí
a proč by se to jako měl učit, když už to dávno umí? to je jako říct, že by si Rossi měl jednou za čas zajezdit s babetou, aby to nezapomněl - proč by to dělal, když už 10 let jezdí na něčem technicky zcela jinde a zpátky se vracet nebude?

zrychlovač je mrtvá technologie, která posloužila, ale už je 30 let překonaná a u nás přežívá jen kvůli nedostatku peněz - bohatě stačí, že na klasikách se provádí téměř kompletní výcvik nových řidičů (1 den na 5519 a další na 5516 jsou fakt málo)

btw někteří z řidičů o kterých se tu bavíte (že potřebují lekci ze zrychlovače), jezdí za panelem déle, než vy jste na světě

100x potřebnější by bylo pořádné školení o APEXu a případně nadstandardní školení pro řidiče, kteří mají problém s rozjezdy s moderní tramvají (o koho jde by mělo být jasné z kontrol techniky jízdy)
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod DavidD v 11.11.2006 16:44

To je naprostý nesmysl, aby řidiči z vozoven, které mají T6 a T3R.P se zpátky učili na zrychlovače. Někteří mají problém jezdit s nima a rozhodně pokud si sednou jednou za měsíc do zrychlovače, tak tím se nic nenaučí. Spíše akorátně se postaraj o jednu odpornou jízdu. Taky pokud budu mít dvě auta a jedním budu jezdit denně a tím druhým jen jednou za měsíc, tak to nebude s ním hezká jízda. :smt118
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

Odeslatod radek31 v 11.11.2006 16:16

trainzjohny napsal:Často ??? No moc často to asi nebude, vem si počet řidičů a počet střídaných přestávek. Není to moc často, pokud se nepletu.
je to víc než často :-)
každý pracovní den až 9 řidičů (v reálu tak 5 řidičů, protože většinou to tvoří obě části šejdru)
takže když odečtu výhodáře, nočňáky atd., tak v průměru 1x za měsíc a půl se za zrychlovač asi každý posadí
a to je jen jedna linka, až jich bude víc, tak to bude zase o něčem jiném

pokud jde o řidiče, tak opravdu není o co stát (člověk nad 180cm se tam v podstatě nevejde), jediné positivní je, že s klasikou je řidič mnohem rychlejší (proti T6A5 opravdu velmi výrazně)

ale osobně nevidím důvod učit se zrychlovače (to umí každý a hlavně už to jsou přežité tramvaje, které už za pár let stejně téměř nebudou v provozu), imho je větší problém s moderníma tramvajema (doteď se polovina řidičů neumí rozjet s T3R.P, to samé s nízkejma kačenama a T6, o neschopnosti využívat možnosti APEXu ani nemluvě)
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod Karotka v 11.11.2006 14:31

Teď jsem kouknul na nové tabulky vypravení a nevěřím svým bulwům:
13 z Kobylis ](*,) (2 pořadí)
Zároveň má 15 dvě pořadí z Motola - jaké je v tom tajemství, že si to nemůžou vyměnit? Nebo je to jenom příprava na 15 z Pankráce?
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
 
Založen: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Odeslatod trainzjohny v 11.11.2006 14:28

radek31 napsal:řidič z MO se dostane na zrychlovač poměrně často - díky střídaným přestávkám na l. 16

Často ??? No moc často to asi nebude, vem si počet řidičů a počet střídaných přestávek. Není to moc často, pokud se nepletu.
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Odeslatod radek31 v 11.11.2006 14:17

řidič z MO se dostane na zrychlovač poměrně často - díky střídaným přestávkám na l. 16
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod Petr v 11.11.2006 12:48

Absolut napsal:Petře a to by nešlo, zařídit si do MO natrvalo pár zrychlovačů? Třeba nějaký ten osmistováček z KO?

Je-li to s přesuny vozů tak, jak píšeš, pak mi vysvětli, proč máte z KO i VO progressky a ne nějaká osmikila, resp obuté SUčko? Moje úvaha vycházela z toho, jaké vozy kolují mezi KO a SA, bo s KO i SA jezdím denně
Nešlo, protože Motol již není na zrychlovače zásoben.... Děsím se toho, až se zruší zrychlovač ve voze 5404, ten náhradní co tam máme je totiž naprosto vybrakovaný :!: Stále však platí teorie o půjčení nejhorších vozů. Věř, že Pankrác i Kobylisy půjčily ty nejhorší možné šunky z typu, který je Motolu určen...
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Odeslatod Absolut v 11.11.2006 12:45

Petře a to by nešlo, zařídit si do MO natrvalo pár zrychlovačů? Třeba nějaký ten osmistováček z KO?

Je-li to s přesuny vozů tak, jak píšeš, pak mi vysvětli, proč máte z KO i VO progressky a ne nějaká osmikila, resp obuté SUčko? Moje úvaha vycházela z toho, jaké vozy kolují mezi KO a SA, bo s KO i SA jezdím denně
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod demon v 10.11.2006 23:10

6432 napsal:No přijatelné to je, ale myslel jsem, že vozovny jsou za jedno, že jsou prostě kámoši a spolupracují navzájem na provozu celé Prahy......
Ale vidim, že i mezi vozovnami je konkurence :lol: :lol:

Asi těžko se dá čekat, že by jedna vozovna půjčovala druhé to nejlepší co má, jestli je tohle ale konkurence, to nevim... A že by byly mezi sebou kámoši, tak na to zapomeň ! Tady jsou sviňárny na dennim pořádku.
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Odeslatod 7080 v 10.11.2006 20:23

Petr napsal:Já osobně bych jednou za dva měsíce poslal každého řidiče na zrychlovač.


Jsem pro, občas by to někteří kolegové potřebovali jako sůl. Spousta z nich by si možná začla víc vážit toho co mají ve svých vozovnách. Já osobně, když už se dostanu na něco jiného než je zrychlovač tak si s tím vozem hraju a využívám toho co je v něm. Využívám nikoli zneužívám jako řidiči, kteří se rozjedou stylem páka dopředu a ona si s tím elektronika už nějak poradí, případně to samé do brzdy.
Uživatelský avatar
7080
Uživatel
 
Založen: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Odeslatod Petr v 10.11.2006 18:58

Absolut napsal:Milý Káem, půjčuje se to, co zrovna je v hale a může se s tím hned do jiné vozovny odjet :-) Největší šunky a šroty bývají vzadu...
Jenže když se chystá něco na půjčení jinam, tak se to secsakramentsky rychle objeví vepředu. Leckdy vyjede i to, co už zarůstalo kopřivama. Věřme, že kdyby to šlo, Vokovice by Motolu zapůjčily 6780+6781, wau to by bylo šmakózní, i když spousta mých kolegů by to nerozdýchala.... Já osobně bych jednou za dva měsíce poslal každého řidiče na zrychlovač.
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Odeslatod 7080 v 10.11.2006 15:58

Absolut napsal:Milý Káem, půjčuje se to, co zrovna je v hale a může se s tím hned do jiné vozovny odjet :-) Největší šunky a šroty bývají vzadu...

Zeptej se někdy kolegů co se půjčovalo z Pankráce, když tam zůstávalo pár posledních souprav a v jakém stavu byly? To rozhodně nebylo to co by mohlo hned odjet. Nebo aspoň v tak slušném stavu.
Uživatelský avatar
7080
Uživatel
 
Založen: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Odeslatod Absolut v 10.11.2006 15:48

Milý Káem, půjčuje se to, co zrovna je v hale a může se s tím hned do jiné vozovny odjet :-) Největší šunky a šroty bývají vzadu...
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod 7080 v 10.11.2006 15:45

6432 napsal:No přijatelné to je, ale myslel jsem, že vozovny jsou za jedno, že jsou prostě kámoši a spolupracují navzájem na provozu celé Prahy......
Ale vidim, že i mezi vozovnami je konkurence :lol: :lol:


Zlatý oči, o spolupráci nemůže být řeč. V týdnu se dělají navzájem urgentní opravy, ale o víkendech to je bída.
Měl jsem napůl vysazené okno v salonu, které jsem neuměl zasadit zpět. Z Hostvaře jsem jel na výměnu do Strašnic, kde jsem dostal jejich soupravu, dojel jsem na Malovanku, tam jsem dostal naši (vokovickou) soupravu. Manipuláci potom převezli strašnickou zpátky domů a tu naši si neopravenou vezli zpátky.
Uživatelský avatar
7080
Uživatel
 
Založen: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Odeslatod 6432 v 10.11.2006 15:36

No přijatelné to je, ale myslel jsem, že vozovny jsou za jedno, že jsou prostě kámoši a spolupracují navzájem na provozu celé Prahy......
Ale vidim, že i mezi vozovnami je konkurence :lol: :lol:
Uživatelský avatar
6432
Uživatel
 
Založen: 08.4.2004 10:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron