Vozovny - všeobecná diskuze

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod MOp v 27.6.2006 20:49

osobní odhad - 8052, 8024, 6637, 6963, 6865, 6795, 6873

Ano podle ev.č. to opravdu není. Vozy odcházejí do dílen na základě kilometrických proběhů, přednostně pak bouračky (6882) a neustálé chcíplotiny..
MOp
 

Odeslatod jara v 27.6.2006 20:34

MOp napsal:Pepo, můžeš prosím zjistit, jak dlouho ještě bude brázdit ulice 6514 než najede ten prodloužený km proběh? Stačí odhadem..
Vzhledem k tomu, že se na ní nechala dát vysílačka a dělala se tam montáž tak se s ní počitá asi ještě dlouho. Protože je to dost drahá sranda. A tomu vozu se vydalo jakési id číslo které je pro tramvaje 270??? a tak to jen tak rušit nebudou.
jara
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc

Odeslatod Sirka v 27.6.2006 20:10

Odhadem to říci nelze, 6514 (stejně jako x dalších vozů) je již dávno za hranicí své životnosti a jezdí stále prodlouženě vesele dál.
Mohl bych vědět, kterých vozů se také v následujících měsících (jen to, co víte) bude týkat reko nebo vyřazení? Podle zvyšujících se ev. čísel to asi není...
Sirka
Uživatel
 
Založen: 11.6.2005 14:55
Bydliště: Praha 13

Odeslatod Pepa v 27.6.2006 20:01

MOp napsal:Pepo, můžeš prosím zjistit, jak dlouho ještě bude brázdit ulice 6514 než najede ten prodloužený km proběh? Stačí odhadem..


Odhadem to říci nelze, 6514 (stejně jako x dalších vozů) je již dávno za hranicí své životnosti a jezdí stále prodlouženě vesele dál. Jeden z důvodu je i to, že je vybaven jako přední vozy. Ale v průběhu tohoto týdne zkusim nakouknout mistovi do papírů kolik km zbývá.

Jen se divim, že stále jezdí...od posledního KP mu nepadali kolejovky, problémy s řadičem, vadné brzdiče atd...

Jinak dnes 6514 byl za vozem 7033 na 23.
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

Odeslatod MOp v 27.6.2006 18:59

Pepo, můžeš prosím zjistit, jak dlouho ještě bude brázdit ulice 6514 než najede ten prodloužený km proběh? Stačí odhadem..
MOp
 

Odeslatod Pepa v 27.6.2006 18:11

Tak dnes se ve vozovně SA přendala cedulka o zákazu vjezdu ze dvora až k lávce do depa.
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

Odeslatod Bald v 26.6.2006 11:46

K tomu Hloubětínu 2+3+4 - je to vcelku jednoduché. Pochopitelně není střední článek širší, plenty také nevystupují a kotvení lávky není u prken nijak rozšířené - je v jámě a prkny jen prochází. Průjezdní profil na trati je stejný, mezi všemi podvozky je 7500mm. Ale chyba věže je ta, že je stavěná až příliš těsně - klasická kačena čas od času ztratila mezi lávkami směrovku mezi okny (pár jsem jich také při pojíždění z KP/na KP utrhl). Stabilní dobře vyvážený vůz na rovných kolejích se tam vejde. Jenže časem se unavují pružiny, článek může být nakloněný, kolejnice prohnutá, rychlost hraje roli atp. REKO má sice směrovky menší, ale u střechy (tj místo, kde jsou výkyvy samozřejmě největší) jsou kamery - vcelku dost, možná jako starý kryt směrovky, vyčnívají z boku. Riskovat zničení tak drahého zařízení... Kontrolní prohlídky lze plnohodnotně provádět i na kolejích 7+8+9, ventilátor, topnice, odpory, čidla, motory orientací apod. ze střechy zmizely a k pantografu se dá vylézt kdekoliv bez práce, když má vozidlo už vlastní schůdky. Na větší opravy ptg je stále věž na 17. koleji, kam tramvaj vjede bez problémů.
Takže žádné články. Spíš je otázka, jak se vůz dostane na soustruh. Po 4. koleji je jediné kritické místo na začátku věže (schůdky), možná by se pomalu pod dohledem dalo prosoukat.
Uživatelský avatar
Bald
Uživatel
 
Založen: 09.6.2005 12:12
Bydliště: Praha

Odeslatod MOp v 24.6.2006 14:03

9001 napsal:Mě to přijde nějaké divné. Snad KT8D5 a Np kachna mají totožný průjezdní profil nebo ne??

rekl bych, ze plne plenty a jiny tvar stredniho clanku delaji sve..
MOp
 

Odeslatod 9001 v 24.6.2006 7:41

Mě to přijde nějaké divné. Snad KT8D5 a Np kachna mají totožný průjezdní profil nebo ne??
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Odeslatod I.am.good v 23.6.2006 20:49

Pochopil-li jsem správně, tak v Hloubětíně NPKT nemůže 2-4? Co mám v blahé paměti, když jsem tam ještě dělal, tak na 3 se dělají KP, ne?? Kde se bude dělat KP na těhle vozech? To je to, oč tu běží... :D
I.am.good
 

Odeslatod Petr v 23.6.2006 18:03

Akribius napsal:Měl bych dotaz-zřejmě na admina:
včera jsem zatahoval na 18.kolej a nad ní byla značka zákaz vjezdu s dodatkovou tabulkou pro vlaky KT8D5-RN2P.To znamená pro nízkopodlažní kachnu.Proč tam nesmí?
Nevejde se mezi lávky....

Průjezdnost tramvajového vozidla typu 14T

vozovna/číslo koleje/průjezdnost
Hloubětín, koleje 2+3+4 ano; Kobylisy, kolej 4, ne; Motol, koleje 12+17+18, ano; Pankrác, kolej 18, ano; Strašnice, kolej 13, ne; Vokovice, 30, ne; Žižkov, kolej 15, ne; Střešovice, koleje 11+12+13+14+15+16+17, ne, koleje 18+19+20, ano

Průjezdnost tramvajového vozidla typu KT8D5.RN2P

vozovna/číslo koleje/průjezdnost
Hloubětín, koleje 2+3+4, ne; Kobylisy, kolej 4, ano, kolej 2 ne, se sklopenými hrazdami zrcátek ano; Motol, koleje 12+17+18, ne; Pankrác, kolej 18, ano; Strašnice, kolej 13, ne; Vokovice, kolej 30, ne; Žižkov, kolej 15, ne; Střešovice, koleje 11+12+13+14+15+16+17+20 ne, koleje
18+19 ano

Všechny ostatní koleje ve vozovnách v přehledech neuvedené, jsou vozidly typu 14T a KT8D5.RN2P průjezdné. Tato průjezdnost oběma typy vozidel se však nevztahuje na koleje č. 2 až 10 ve vozovně Střešovice, které jsou vyhrazeny pro Muzeum MHD.
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Odeslatod Akribius v 23.6.2006 11:55

Měl bych dotaz-zřejmě na admina:
včera jsem zatahoval na 18.kolej a nad ní byla značka zákaz vjezdu s dodatkovou tabulkou pro vlaky KT8D5-RN2P.To znamená pro nízkopodlažní kachnu.Proč tam nesmí?
Akribius
Uživatel
 
Založen: 16.8.2004 14:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Odeslatod radek31 v 02.2.2006 16:11

Phabbey napsal:Čili by mohla být ještě příležitost klasické T3 na 24 vidět, nebo ne?
24 budou určitě jezdit i SA, takže tam je taky šance na klasiku
letos se má udělat 50 reko t3, takže KO ještě nebudou kompletní (mají ještě cca 85 T3)
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod Phabbey v 02.2.2006 10:07

Tak mě napadá: když začínala výluka Ládví-Sídliště Ďáblice, tvrdilo se, že už nebude příležitost spatřit vozy T3 na lince 24, že už budou mít Kobylisy jen samé T3R.P. Ale jak tak koukám, moc se mi to nezdá, že by ještě letos skončily všechny klasické T3 v Kobylisích. Čili by mohla být ještě příležitost klasické T3 na 24 vidět, nebo ne?
Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
 
Založen: 24.4.2004 20:31
Bydliště: Praha

Odeslatod Šmaky v 17.12.2005 14:00

Tita napsal:No,minimální věk je 21 let =D>
Tak to musim eště chvíly počkat. ale dík


zkracujte citace!!! moderátor Dušan
Uživatelský avatar
Šmaky
Uživatel
 
Založen: 12.12.2005 19:12
Bydliště: Prague

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: lupinek, XSC a 7 návštevníků

cron