Vozovny - všeobecná diskuze

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod demon v 10.1.2018 6:39

Radek napsal:Mimochodem, plán na stavbu provizorního kolejiště v dílnách touto změnou postupu padá?

Určitě ne, naopak. :wink:
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod Bobik v 10.1.2018 6:18

MM-Mikulovsky napsal: Tak ono jen "zhodit" stávající sřechu remízní haly a POSTAVIT PŘESNĚ NA JEJÍM MÍSTĚ JAKOUKOLIV LEHKOU (A ONA V NÁVRHU PŘESTAVBY/VÝSTAVBY CELÉ VOZOVNY JE PRÁVĚ TATO) KONSTRUKCI by rozhodně stálo zlomek z 1 - 1,5 miliardy Kč, v kterých jsou náklady na přesun (= výstavbu nové a zbourání staré) trafostanice i dílen + "překopání" (oddálení od sebe sousedních) kolejí v prostoru cca 1,5 současné lodě haly!
Tak ty dva chytrolíni to nejspíš nepochopí, ale ty bys snad mohl - prostě to za současný situace technicky nejde. Ostatně v samotným článku je to zmiňovaný, cituji: "Bourání střechy bude provedeno odstřelem pro zajištění bezpečnosti, kterou není možné garantovat při odstraňování křehké konstrukce střechy rozebíráním.". Přeloženo do češtiny - hrozí, že jakmile se do toho jednou šáhne, tak to spadne nekontrolovatelně celý, čili se to musí vyhodit do luftu. A při bourání odstřelem nelze zaručit nepoškození přilehlých přístavků, ostatně to nelze zaručit tak jako tak, protože, opět cituji (popisek obrázku 10): "Problematická je jejich vysoká stavební provázanost se samotnou lodí". Z čehož vyplývá, že nejenom trafačka, ale i zázemí depa se musí stěhovat tak jako tak. Takže on ten "zlomek ceny" nám náhle utěšeně narůstá, že?
Ostatně čo je to taká lehká konštrukcia za zlomek ceny, Kefalín? Jedině snad plechová bouda ve stylu hypermarketu (kde padá střecha, jen trochu nasněží). Tak tohle rozhodně nestavět. :D
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod Bobik v 10.1.2018 6:08

9001 napsal:Pohybují že koleje a zbytek vydrží odstřel resp pad stovek tun betonu takže další výdaje....
Který by byly tak jako tak, bo tam jsou ještě starý kozlíky, takže by se to stejně muselo předělat. Jinak buď v klidu, promýšlely se všechny varianty, včetně té shodit jenom střechu a nechat obvodový zdi. Opravdu vychází nejlépe (a do budoucna i nejlevněji) to zbořit a postavit celý znova.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod 9001 v 09.1.2018 21:46

Budu hádat :-D.

Osobně tipují že si myslí že by se vyměnila pouze střecha bez té omáčky okolo... Ale i to by byl stejně ranec... Pohybují že koleje a zbytek vydrží odstřel resp pad stovek tun betonu takže další výdaje.

Nová vozovna od základu nevyjde ó tolik dráž a ještě bude bonus že se udělá i zázemí pro vrchní stavbu...

Spíš mám strach aby se toho zase nechytil nějaký ekoterorista...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod Radek v 09.1.2018 16:16

Mimochodem, plán na stavbu provizorního kolejiště v dílnách touto změnou postupu padá?
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod MM-Mikulovsky v 09.1.2018 13:13

P_V napsal:To by mě zajímalo, kde tito dva citovaní chytrolíni přišli na to, že by to šlo opravit za desetinu ceny.
Tak ono jen "zhodit" stávající sřechu remízní haly a POSTAVIT PŘESNĚ NA JEJÍM MÍSTĚ JAKOUKOLIV LEHKOU (A ONA V NÁVRHU PŘESTAVBY/VÝSTAVBY CELÉ VOZOVNY JE PRÁVĚ TATO) KONSTRUKCI by rozhodně stálo zlomek z 1 - 1,5 miliardy Kč, v kterých jsou náklady na přesun (= výstavbu nové a zbourání staré) trafostanice i dílen + "překopání" (oddálení od sebe sousedních) kolejí v prostoru cca 1,5 současné lodě haly!

Jen je otázka, co je tzv. výhodnější pro budoucnost, pokud na přestavbu/výstavbu celé vozovny lze z cca 75% použít finance z fondů EU a mít "to sakumprásk nové" (zejména s údajně provozně lepším uspořádáním) nebo víceméně jen nahradit jednu špatnou věc novou, což někteří považují za pouhou opravu = asi na ní nejde použít ani koruna z fondů EU = DPP sám zaplatí cca 1/2 toho co za celou/velkou REKO s přispěním EU.

PS: 200milonů je více jak 1/10 z 1,5milardy.
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod P_V v 09.1.2018 12:37

To by mě zajímalo, kde tito dva citovaní chytrolíni přišli na to, že by to šlo opravit za desetinu ceny.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod Bobik v 09.1.2018 10:46

...a protože se nedostává dobrý zpráv, je třeba těm špatným dávat úsměvná hesla... :lol:
(s tebou mě baví svět)
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod von Špilberk v 09.1.2018 8:00

Vozovna Hloubětín... Co bude dál?
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2018010701
Bohužel zcela aktuální výsledky kontinuálně prováděného monitorování stavu konstrukce střechy haly již neumožňují garantovat bezpečný provoz haly. Z tohoto důvodu pražský Dopravní podnik od poloviny ledna 2018 přistupuje k úplnému uzavření haly pro provoz tramvají.

#-o #-o Nedostatek řidičů, nedostatek vozů, nedostatek vozoven, nedostatek dobrých zpráv... :roll:
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod kruťák v 26.12.2017 22:00

No že se pokreje, co je potřeba, v ten čas, kdy je potřeba, aby vycházely přestávky atd. Neznám konkrétní situaci, uvidíme za týden :twisted:
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
 
Založen: 23.2.2010 0:24
Bydliště: tram.mobilnitabla.cz

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod 9001 v 26.12.2017 21:52

A smysl těch přejezdů?
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod kruťák v 26.12.2017 21:33

9001: Hádám, že to nebude zátah, ale přejezd na linku 17.
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
 
Založen: 23.2.2010 0:24
Bydliště: tram.mobilnitabla.cz

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod 9001 v 26.12.2017 19:27

Jaký mají smysl zátahy v SO+NE v 9:41 do Kobylis?
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod demon v 26.12.2017 19:08

Dva vozy se budou denně měnit, ráno vyjedou z HL a zatáhnou do KO a naopak.
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod von Špilberk v 26.12.2017 17:29

Odsud bude lepší odhad.
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron