Vozovny - všeobecná diskuze

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4230
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Bobik » 09.1.2018 10:46

...a protože se nedostává dobrý zpráv, je třeba těm špatným dávat úsměvná hesla... :lol:
(s tebou mě baví svět)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3550
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od von Špilberk » 09.1.2018 8:00

Vozovna Hloubětín... Co bude dál?
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2018010701
Bohužel zcela aktuální výsledky kontinuálně prováděného monitorování stavu konstrukce střechy haly již neumožňují garantovat bezpečný provoz haly. Z tohoto důvodu pražský Dopravní podnik od poloviny ledna 2018 přistupuje k úplnému uzavření haly pro provoz tramvají.
#-o #-o Nedostatek řidičů, nedostatek vozů, nedostatek vozoven, nedostatek dobrých zpráv... :roll:

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 2997
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od kruťák » 26.12.2017 22:00

No že se pokreje, co je potřeba, v ten čas, kdy je potřeba, aby vycházely přestávky atd. Neznám konkrétní situaci, uvidíme za týden :twisted:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od 9001 » 26.12.2017 21:52

A smysl těch přejezdů?

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 2997
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od kruťák » 26.12.2017 21:33

9001: Hádám, že to nebude zátah, ale přejezd na linku 17.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od 9001 » 26.12.2017 19:27

Jaký mají smysl zátahy v SO+NE v 9:41 do Kobylis?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5958
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od demon » 26.12.2017 19:08

Dva vozy se budou denně měnit, ráno vyjedou z HL a zatáhnou do KO a naopak.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3550
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od von Špilberk » 26.12.2017 17:29

Odsud bude lepší odhad.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1341
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Radek » 26.12.2017 17:24

Odhadnuto z LJŘ deponace bude. Ale část pořadí z HL

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 575
Registrován: 17.12.2005 14:54

Linka 30

Příspěvek od 8750 » 26.12.2017 16:59

Budou se kvůli výluce Palmovka - Bulovka přesouvat nějaké KTN z HL do KO pro snížení výjezdových a zátahových kilometrů na 30? Nebo aspoň odstavování mezi R/O částí šejdra nebo výměnný způsob typu jeden den deponace v KO, druhý den v HL?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3550
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od von Špilberk » 25.12.2017 10:51

Za vánoční dárek v podobě upraveného stavu vozů děkuji. Tak šťastné a veselé... :D

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3550
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od von Špilberk » 23.10.2017 14:31

http://www.blesk.cz/clanek/regiony-prah ... zovny.html
...Opravu vozovny v Hloubětíně má DPP naplánovánu na roky 2019 až 2021...
Na Žižkově se bude opravovat v příštím roce a ve Strašnicích v roce 2019...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 08.9.2017 19:00

Když se podíváme na str.225 na členitost střechy/lodí remízovací haly HL, tak zjistíme, že 1. a 2. loď stále po 5kolejích, 3. - prostřední loď nově 7kolejí, 4. loď jen se dvěmi kolejemi majícími za vraty po 1 stanovišti údržby pro KB vůz, 5. loď se 3 nově průjezdnými kolejemi - každá se 2 stanovišti údržby pro KB vůz.

Pokud by se více přebudovala tzv. harfa, tak nové 3 prostřední lodě 2 až 4 (koleje 6 až 19) by mohly mít čelo/vrata cca o 35m vysunuté vpřed, čímž by se kapacita navýšila o stání pro 14 KB vozů (2 z toho by navyšovaly kapacitu stanovišť údržby - každá kolej údržby by měla 2 stanoviště).

EDIT: Upraven oodkaz na přebudování harfy HL - koleje 18 a 19 se stanovišti údržby napojeny na "páteřní" kolej jako plánované další 3 (20 - 22) se stanovišti údržby, které mají však být (narozdíl od těch dvou) průjezdné.
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 08.9.2017 19:58, celkem upraveno 1 x.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3535
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od P_V » 08.9.2017 11:45

Na stranách 219 a 221 je to rozkresleno. Nynější kapacita je 142 sól nebo 71 kloubů pod střechou. Nově se do hal vejde 61 kloubů a venku dalších 9 + 2 sóla, což je šul nul. K tomu možnost zaskládat ty dílny a myčku, ale to se asi využívat moc nebude. Takže ano, kapacita naroste, ale trochu nepraktickým způsobem. Kdyby ta energetika byla kdekoli jinde, místa by tam bylo víc.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 08.9.2017 11:07

P_V píše:Kapacita poklesne díky slušně dimenzované hale údržby. ......
Jestli na str.175(z 227) vidím dobře tak:
1.) sice hala DO místo dosavadních 7mi kolejí 18-25
2.) ovšem koleje 1 - 11 prodlouženy každá o délku pro jednu soupravu/KB vůz cca 32m = nová kapacita pro 11 souprav/KB vozů
3.) dále navíc místo dosavadních přístaveb na západě haly (např. někdejší kantýna, výpravna, ordinace psycholožky atd.) 3 nové odstavné koleje (jen nechápu proč nad nimi alespoň nevidím plánován přístřešek navazující na halu), které pojmou 1x 3 soupravy/KB vozy a 2x 2soupravy/KB vozy a 1 sólo k nim = nová kapacita pro 7 souprav/KB vozů a 2 sóla k tomu
4.) 8 stanovišť pro soupravy/KB vozy v hale údržby - počítám, že při zatažení všech (denních i nočních) vlaků by nezůstala prázdná

Z:arrow: Zruší se sice odstav v cca 1a1/2 haly/lodi o 7mi kolejích pro 3 soupravy/KB vozy = celkem 14 takových vlaků, ale naopak vybuduje se nová možnost odstavu v jiných místech pro 18 souprav/KB vozů + 2 sóla k tomu
a navíc v původním místě se bude moct na pozicích pro opravy odstavit pod střechou ještě 8 souprav/KB vozů.

#-o JÁ TAM TEDY MÍSTO SNÍŽENÍ ODSTAVNÉ KAPACITY VIDÍM JEJÍ NAVÝŠENÍ O MÍSTO PRO 2 SÓLO a 2 KB TRAMVAJE :!:

PS: Ovšem netvrdím, že (zejména za "cenu" jiného uspořádání kolejového větvení - tzv. harfy) nešlo vymyslet možnost ještě větší odstavné kapacity - byť (jako se praktikuje v zimě na PA) celé(ho) 1 soupravy/KB vozu před vraty skoro každé koleje haly.

Odpovědět