Warning: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./''' in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 456

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 95
TRAM-FÓRUM • Zobrazit téma - Vozovny - všeobecná diskuze

Vozovny - všeobecná diskuze

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod trainzjohny v 04.1.2007 14:36

2217 napsal:E, proč se stahne 9111?? teď viděna v Lazarské...

Již se to tady psalo několikrát, má už toho "nalítáno" dost a půjde na zaslouženou prohlídku.

2217 napsal:Ííííáááá!!! Kolik máme vůbec tramvají? TAkovej mrak T6 bych nečekala...

Vozů máme něco málo přes 930 pak je něco na přetavbách, a přes padesát vozů je vpodstatě dvojitých.
Pak ještě několik destek historických, ale to tě asi nezajímalo :D
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Odeslatod demon v 04.1.2007 14:34

2217 napsal:E, proč se stahne 9111?? teď viděna v Lazarské...

Je třeba vyměnit totálně sjeté nákolky a upravit software podle aktuálně platné verze.
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Odeslatod 2217 v 04.1.2007 14:26

E, proč se stahne 9111?? teď viděna v Lazarské...
Uživatelský avatar
2217
Uživatel
 
Založen: 16.11.2006 23:16
Bydliště: kousíček od Národní Třídy

Odeslatod 2217 v 04.1.2007 14:24

Ííííáááá!!! Kolik máme vůbec tramvají? TAkovej mrak T6 bych nečekala...
Uživatelský avatar
2217
Uživatel
 
Založen: 16.11.2006 23:16
Bydliště: kousíček od Národní Třídy

Odeslatod Absolut v 04.1.2007 14:04

Cestující dostanou asi už během ledna na trojku 9113, ale stahne se 9111.

Káeme, na vině nejsou tramvaje, ale přístup k nim, náš trh s nimi a strach z nákupu. Busy také mohly jít cestou generálek, které se dělaly a už se jich dělá jen minimum na kloubácích. To, že máme v Praze skoro 300 renovovaných VYSOKOPODLAŽNÍCH T3 vyrobených v letech 2000-2006 o něčem svědčí... koukni se třeba na Olomouc... mnohem menší provoz a má už 9 NP tramvají a dostane letos další tři. Nehledej chybu v tramvaji jako dopravním prostředku, opravdu nebylo nutné dělat na T3 třetí GO a mohly jít do kopřiv po 20 letech...

To jen tak na okraj. Podívej se na Dresden. Tam také začínali v roce 1990 stejně jako my - s hromadou zrychlovačů a vysokopodlažních tramvají. Modernizovali částečně (méně než my) ihned v 90. letech a pořídili si v několika verzích mračno NP tramvají. My máme 150 T6, bude přes 300 T3R.P a modernizujeme kachny - konečně dobrý krok.

Sleduj to zpoždění.
1995: Praha kupuje mraky T6, i když se ví, že bude zapotřebí něco NP a že je to ve vývoji.
1996: Praha kupuje 4 RT6 - jeden z mála dobrých kroků, i když nevyšel.
2000: Praha modernizuje T3 způsobem, jakým to jinde již dávno začali dělat (Ostrava 1996 apod)
2005: Praha modernizuje KT8 - dobrý krok, ale opět pozdě (koncepce KT8D5N existuje od 1998!!!)
2006: Konečně NP tramvaj - a docela dobrá, ale 8 let od zjištění problému
s výrobcem RT6 je strašlivá propast.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod trainzjohny v 04.1.2007 14:00

Káem napsal:No nevim. Jezdil bys 40 let v tomtéž autě? Obměnou generací je u busů nízkopodlažnost naprostým standardem, zatímco u tramvají neobvyklým expertimentem srovnatelným s letem na měsíc.
KTxxxxxx můžeš zapomenout, to není žádná nová tramvaj, podobně wana. Netušil jsem, že se podařilo dopravit do Prahy další dvě 14T. Pro cestující je ale podstatná stále jen ta jedna jediná, že?


1)Ono to ani tak není tím, že by se chtělo měnit na nízkopodlažní, ale tím, že se měnit musí. Autobus jelikož jezdí na naftový motor, narozdíl od elektromotoru u tramvaje, má zcela pochopitelně menší životnost.
2)Pokud vím, tak wana je vpodstatě novou tramvají, nebo víš o nějaké podstatné části která z původní t3 zůstává ??? Karoserie nová, elektrovýzbroj komplet nová, podvozky z větší části také a interiér též. Zůstávají papíry a pár drobností.
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Odeslatod Káem v 04.1.2007 13:50

Absolut napsal:To není ke škodě tramvají, nýbrž to může být jejich výhoda, pokud se zadaří, aby to byla nadčasová a trvanlivá vozidla. Obměna generací autobusů není žádná super výhoda.

Kde jsi přišel na těch 7+1 tramvají?
Máme 4 x RT6, 5 x 14T, 10 x KT8D5.RN2P a 1x T3R.PVN.
Z čehož jezdí 8 kachen a jedna 14T.

Neumím se žádnou kombinací dostat k 7+1

No nevim. Jezdil bys 40 let v tomtéž autě? Obměnou generací je u busů nízkopodlažnost naprostým standardem, zatímco u tramvají neobvyklým expertimentem srovnatelným s letem na měsíc.
KTxxxxxx můžeš zapomenout, to není žádná nová tramvaj, podobně wana. Netušil jsem, že se podařilo dopravit do Prahy další dvě 14T. Pro cestující je ale podstatná stále jen ta jedna jediná, že?
Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
 
Založen: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE

Odeslatod Absolut v 04.1.2007 13:41

To není ke škodě tramvají, nýbrž to může být jejich výhoda, pokud se zadaří, aby to byla nadčasová a trvanlivá vozidla. Obměna generací autobusů není žádná super výhoda.

Kde jsi přišel na těch 7+1 tramvají?
Máme 4 x RT6, 5 x 14T, 10 x KT8D5.RN2P a 1x T3R.PVN.
Z čehož jezdí 8 kachen a jedna 14T.

Neumím se žádnou kombinací dostat k 7+1
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod Káem v 04.1.2007 13:05

Obecně kolejová vozidla mají delší životnost. jsou taky dražší. jaxe ukazuje, k jejich škodě. Tramvaje typu T vyjely společně s busy RO706. Od té doby tu máme 5 generací busů (RTO, ŠM,Karosa,Ikarus,Citybus) a žádnou novou generaci tramvaje (nepočítám-li 7 neprovozních a 1 provozní kousek).
Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
 
Založen: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE

Odeslatod 2217 v 04.1.2007 12:58

DJ LA DÉFENSE napsal:Opět někde chyba, třeba poválečný a předválečný busy a tramvaje, byly ze stejného materiálu ne??? :( Takže jaktože tramvaje se dochovaly? Já jinak otázku kolik kolejí zabíraly muzejní vozy ve Vokovicích kolejích??
NO, nevyznám se v tramce, ale myslim, že bus má jiný vybavení a tak může schnít, zatímco rtamka jak se zdá nikoli... Tu druhou otázku Ti bohužel nezodpovím...
Uživatelský avatar
2217
Uživatel
 
Založen: 16.11.2006 23:16
Bydliště: kousíček od Národní Třídy

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 04.1.2007 12:43

I.am.good napsal:Ono zase si vem autobus 60let stareja tramvaj 60 let starou. S trochou štěstí ti ta tramvaj ještě pojede, ale bus už bude dávno totálně shnilej. A těch busů tu moc tipů nejezdilo. Poválečný jsou dávno někde rozřezaný nebo shnilý a pak RO, RTO, ŠM, Ikarus a Karosa , to tam vlastně v muzeu je. :lol:
Opět někde chyba, třeba poválečný a předválečný busy a tramvaje, byly ze stejného materiálu ne??? :( Takže jaktože tramvaje se dochovaly? Já jinak otázku kolik kolejí zabíraly muzejní vozy ve Vokovicích kolejích??
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod I.am.good v 04.1.2007 12:41

Ono zase si vem autobus 60let stareja tramvaj 60 let starou. S trochou štěstí ti ta tramvaj ještě pojede, ale bus už bude dávno totálně shnilej. A těch busů tu moc tipů nejezdilo. Poválečný jsou dávno někde rozřezaný nebo shnilý a pak RO, RTO, ŠM, Ikarus a Karosa , to tam vlastně v muzeu je. :lol:
I.am.good
 

Odeslatod pan Vedoucí v 04.1.2007 12:04

Musím oponovat - Není lepší vybudovat z bývalých autobusových garáží v Podbabě, které jsou památkou a tuším i stále majetkem DP muzeum autobusů a trolejbusů, které zde dlouhá léta žily v symbióze, nežli posílat muzejní exponáty do šrotu? Místa by pak bylo ve Střešovicích daleko více..
Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
 
Založen: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Odeslatod Káem v 04.1.2007 12:03

No zrovna 9001,8205,9102 do muzea rozhodně nepatří.
Z busů tam podstatné věci jsou: RTO,ŠM,Ikarus a něco předválečnýho.
Možná by to mělo být jen muzeum kolejových vozidel MHD a gumokoly včetně těch podivných hybridů s tykadly na střeše, co do provozu zasáhly kdysi v padesátých letech :-)) vymístit třeba do bývalé garáže Dejvice.
Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
 
Založen: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE

Odeslatod 6432 v 04.1.2007 11:54

Mám otázku, proč je v muzeu MHD ve Střešovicích tak hrozivý nepoměr tramvají a autobusů????? Ty 3 trolejbusy jsou myslím akorát, to by stačilo. Ale autobusy jsou úplně ostudné! :!: :evil: :twisted: Jsou tam 4 kusy-pěkné a ty další 2 už dělaj asi 5 let....a stále jsou z nich kostry. Ale dobře-bude jich celkem 6. Ovšem není to trochu rozdíl oproti 51 kusům tramek (určených pro provoz lidí)? (počítám i ty pro komerční jízdy)??? :?: :?: Samozřejmě tramky mám rád, jsou tam fakt pěkné kusy, ale jak je možné, že se těch busů tak málo zachovalo? Vždyť jejich historie je 81 letá a tramek 115 letá...to neni až zas tak markantní rozdíl..!
Nic proti-ale není trošililililinku zbytečné tam mít kusy které jdou ev. č. pomalu po sobě??? (1200,1201,1202,1219), (349,351,357), (608,624,628,638)??? a.t.d. a.t.d.....pak se nedivme, že do tohoto muzea nepřicházejí žádné další "nové" kusy ať už je to čehokoli, když už tam vlastně není pomalu ani další místo....Já bych byl mnohem radši, kdyby tam stálo třeba 9001,8205,9102 a samozřejmě i plno autobusů, než aby tam trůnily úplné série historických tramek... Zkrátka zdá se mi, že jich je tam až moc a že zbytečně zabraňují místo pro jiné exempláře. Ovšem nemám na mysli je zlikvidovat, ale dát je do jiného muzea. Myslím že by se našly desítky muzeí v ČR (možná i v zahraničí), které by měly o tyto kusy zájem....
Zkrátka jsem zastánce toho, že muzeum MHD by mělo obsahovat od každého typu tram/trol/autob. minimálně 1 exemplář, a ne od 1 typu 5 až 10 kusů (vždyť ty historické tramvaje jsou si tak podobné-i když pocházejí z různých sérií!), a od jiného typu nic!!! (Laurin a Klement, Tatra 24, Praga NO, Walter PN, Praga TO,škoda 706 RTO, Neoplan n 4014/3....a další a další....)
Uživatelský avatar
6432
Uživatel
 
Založen: 08.4.2004 10:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron