Vozovny - všeobecná diskuze

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod Karosák v 31.1.2019 10:52

DPP vydal docela zajímavou tiskovou zprávu k dění okolo HL. Většina hysterie je beztak díky nepřesným, vytrženým, nebo polovičatým informacím. Ostatně jako vždy a škodí to všem.
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod XSC v 31.1.2019 10:42

9001 napsal:Ale hlavní problém zůstává na TSK a následně vedení města... Lávka byla za životností několik let a že je na spadnutí se vědělo, takže se na to prostě z vysoka vyxxxx a pak to hodili na nějakého no name úředníčka z TSK a firmu...
To jistě ano. Ale firma se zabývá posudky a monitoringem mostů a tady se ukázalo, že tu konstrukci hrubě podcenila nebo jí spíš moc nerozuměla.
XSC
Uživatel
 
Založen: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod von Špilberk v 31.1.2019 10:27

9001 napsal:von Špilberk: Zase nalijme si čistého vína... Město o lávce vědělo...

Však o střeše Hloubětína taky někdo musel vědět, jen to ještě neprasklo. A pokud to nikdo nevěděl, tak by to znamenalo, že na té střeše od jejího postavení až do roku 2013 nikdo nebyl. 8-[
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod 9001 v 31.1.2019 10:07

XSC napsal:O špatném stavu lávky se vědělo, ale firma podcenila konstrukci lávky - monitorovaly se změny, ale nikdo nepočítal s tím, že to může spadnout tak rychle bez výrazné déletrvající předchozí deformace.


Ale hlavní problém zůstává na TSK a následně vedení města... Lávka byla za životností několik let a že je na spadnutí se vědělo, takže se na to prostě z vysoka vyxxxx a pak to hodili na nějakého no name úředníčka z TSK a firmu...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod XSC v 31.1.2019 9:26

O špatném stavu lávky se vědělo, ale firma podcenila konstrukci lávky - monitorovaly se změny, ale nikdo nepočítal s tím, že to může spadnout tak rychle bez výrazné déletrvající předchozí deformace.
XSC
Uživatel
 
Založen: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod 9001 v 31.1.2019 9:07

von Špilberk: Zase nalijme si čistého vína... Město o lávce vědělo, každé 3 měsíce dostávalo info o tom, že lávka je v háji a Dolínek s Krndou to jenom podepisovali....
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod von Špilberk v 31.1.2019 8:37

demon napsal:ad A) Pontex je jedna z největších firem v oboru.

Velikost firmy je irelevantní. Důležité je, že lávka skončila bez varování ve vodě. Sice připouštím, že ve srovnání s Itálií, jsou "pouze" 4 zranění v podstatě PHOF, ale mně to jako projev šlendriánu stačí. 8-)

demon napsal:ad B) Od roku 2013 se na tom s různou intenzitou maká, třeba první studie na výstavbu nové haly je už z roku 2014, další studie byla dopracována 2015...
...Jestli si někdo myslí, že nový posudek může něco změnit je naiva....

Tak třeba v roce 2015 se psalo, že se začne stavět za 2 roky.
Loni, když se Hloubětín zavíral, tak se říkalo, že havarijní stav střechy urychlí demolici, protože bude v létě "havarijní bourání". Nebylo, střecha furt drží a holt stihl přijít Herr přehodnocovač. :smt102
Ovšem sebekriticky uznávám, že posuny vytrubovaných termínů jsou (ve srovnání s posuny vytrubovaných termínů na metru D nebo jakékoliv nové TT) minimální. :wink:
O novém posudku si nemyslím nic, jen čekám, co z toho vyleze. #-o

demon napsal:Proto nebudeme mít novou trojskou lávku, ale provizorium, proto nebude nový přemostění Vltavský, ale x studií, proto se zakonzervuje Libeňskej most, proto nebudou pokračovat postupný rekonstrukce eskalátorových tunelů, ale budeme zavírat najednou celý stanice nebo trasy...
Najelo se na systém po mě potopa...

Pokud si pamatuju, tak to provizorium má být na 30 let, což ve světle současného dění v Praze je úplně normální most. :lol:
Taky původní lávka byla provizorium, Libeňák je taky provizorium a teď jen čekám, kdy někdo objeví, že střecha Hloubětína je taky provizorium. :lol: (Navíc Libeňák jde prostě za Dolínkem - už navždy)
U eskalátorů je to jednoduché: když se něco podělá, tak přesně víme, kdo je viník. 8-)
A Vltavská: Když tam IPR maluje koncertní halu a úrovňovou křižovatku, tak nelze čekat nový most. Nějak teď nevím, jestli je to vyloženě pirátský nápad nebo se to řešilo už před tím (před volbami). :-k

edit: strejda gůgl pomohl: koncertní hala na Vltavské není úplně nový nápad.
Naposledy upravil von Špilberk dne 31.1.2019 15:48, celkově upraveno 3
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod P_V v 30.1.2019 21:58

demon napsal:Nejen to, už je téměř hotové, tedy bavíme-li se čistě o kolejišti. Hala bude později.

Kde je pan Kasme se svým foťákem a průzkumným psem, když ho člověk potřebuje? :)
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod 9001 v 30.1.2019 21:20

Demon: Tak jsem to myslel... Obávám se toho, že jiný posudek řekne, že možná to půjde opravit a jsme u Libenáku II. Všechno letí do koše a jede se znovu...

Že i v rámci funkčnosti bude lepší bourat a postavit novou se prostě upozadí... :-( Ale jestli to je jak píšeš, tak snad k tomu nedojde...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod demon v 30.1.2019 20:13

Nejen to, už je téměř hotové, tedy bavíme-li se čistě o kolejišti. Hala bude později.
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod Jenda1989 v 30.1.2019 20:07

P_V napsal:Už se aspoň začne stavět to odstavné kolejiště v ÚD?


Už se začalo.
Jenda1989
Uživatel
 
Založen: 22.6.2012 21:06

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod P_V v 30.1.2019 19:09

Už se aspoň začne stavět to odstavné kolejiště v ÚD?
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod demon v 30.1.2019 18:53

9001 napsal:Jediné čeho bych se obával, že Hloubětín dokážou stopnout i tak...
Zbytečně dlouho zdržet ano, stopnout ne.
Kdyby ta střecha nebyla podepřená, tak už je nejspíš dole. S podpěrama do dalších voleb vydrží...
O Libeňáku píšu taky. Fakt se těšim z pomyšlení, že po něm ještě dobrejch pět let budu jezdit 10 km rychlostí.
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod 9001 v 30.1.2019 12:44

demon: Asi slabá chvilka, ale mluvíš mi z duše!

Jediné čeho bych se obával, že Hloubětín dokážou stopnout i tak... Viz Libenák, kde MŠ psal, že prakticky všechno bylo připravené na nový mosty, stačilo vybrat firmu, která to udělá a stejně se to zastavilo... :prase
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod demon v 30.1.2019 12:20

ad A) Pontex je jedna z největších firem v oboru.
ad B) Od roku 2013 se na tom s různou intenzitou maká, třeba první studie na výstavbu nové haly je už z roku 2014, další studie byla dopracována 2015. Řešily se problémy kam s vozy i s technologií vrchní stavby a měnírnou, je tam řada inženýrských sítí, tubus metra, horkovod, teplovod, vedení 110 kV, středotlak plynu, vodovodní napaječ, takže přeložky a spousta razítek...
Takže rozhoupáno bylo na české poměry rychle.
Jestli si někdo myslí, že nový posudek může něco změnit je naiva.
Současný dění přesně zapadá do pirátský koncepce - co nejvíc škodit tak, aby se nic kloudnýho neudělalo.
Proto nebudeme mít novou trojskou lávku, ale provizorium, proto nebude nový přemostění Vltavský, ale x studií, proto se zakonzervuje Libeňskej most, proto nebudou pokračovat postupný rekonstrukce eskalátorových tunelů, ale budeme zavírat najednou celý stanice nebo trasy...
Najelo se na systém po mě potopa...
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron