Vozovny - všeobecná diskuze

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod MM-Mikulovsky v 07.3.2017 1:48

mart337 napsal:Dle mého názoru je budování kusých odstavných kolejí na konečných pěkná blbost. Nic moc se tím neušetří.
Vemte třeba slavný Braník. Nacpat by se tam dalo cca 5 kolejí s kapacitou cca 3 - možná 4 sola. A teď co tam deponovat. Končí tam 2-ka, šejdry z PA jsou 0 ks. Končí tam 3-ka, šejdry jsou 3 ks z PA. šedry 17 a 21 jezdící od Modřan by musely zatahovat přes Dvorce smč. Nyní jsou zatahovány z Výtoně. Tahat je do Braníka je blbost, protože rozdíl mezi touto trasou a trasou na PA je 2 min. (km nevim).
..........
#-o tak jezdí ty šejdry z 21 a 17, podle toho nesmyslného textu, na PA z Výtoně či Modřan :?:
Z:arrow: ty z Výtoně minou velmi poptávaný úsek právě přes Podolí po Braník, COŽ JE POUZE 12 MINUT JÍZDY - A NIKOLIV TVÉ NESMYSLY:
- CCA 22 DO MODŘAN + MINIMÁLNĚ 5 MINUT OBRATU TAM + CCA 15 DO OBRATIŠTĚ DVORCE + 5 Z NĚJ DO BRANÍKA :!:
- JEN 2 MINUTY ROZDÍLU OD CESTY NA PA, KDYŽ JEN DO VÝSTUPNÍ ZASTÁVKY TO DĚLÁ 2X TOLIK = 4 MINUTY, PROTOŽE JÍZDNÍ DOBA TAM JE 16 MIN. + 1 až 2 minuty z ní do vrat + 10 MIN. MANIPULACE S VOZEM V AREÁLU + 10 MIN. NA ODEVZDÁNÍ TZV. NOT)
Z:arrow: ty (potenciální, dnes tak šejdrově nejede asi nic na PA/SA - vše až do MO/KO) do Modřan z Braníka jsou vytíženy minimálně A PŘITOM JEN TENTO SMĚR JE 10 MINUT JÍZDY + ALESPOŇ 5 MINUT OBRATOVÝ ČAS + CCA 57 MINUT DO ODSTUPU ŘIDIČE NA PA OD MOMENTU VÝJEZDU Z LEVSKÉHO (JÍZDNÍ DOBA JE CCA 37 MIN.) + vždy zase 20min. ve vozovně

tebou uvedené 3 zátahy z Braníka na PA je 3x jízdní doba cca 26 min. + vždy zase 20min. ve vozovně :!:

na Braník by se mělo (jak jsem tu již cca před těmi, jednou mnou odkázanými, dvěma roky uváděl) 6 kolejí po dvou soupravách/KB TRAM (s tím, že 2. soupravy/KB TRAM na krajních kolejích by přijely poslední a odjely první, protože by blokovaly každá 2 z "vnitřních" kolejí) nebo 5 kolejí - každá pro dvě soupravy/KB TRAM (aniž by blokovaly sousední kolej)

PS: Nezapomeň uvedené skutečné časové úspory násobit dvěma - protože jsou obdobné odpoledne při výjezdu :!:

demon napsal:mart: Tak snad kromě jednoho kusu je to úplně jasný každýmu, takže se ničem takovym pochopitelně reálně neuvažuje.
#-o také ti (jako mart337) nějak nejdou počty (zdaleka) do čísla 20 = učiva 1. třídy ZŠ, protože výhody uvedených úspor v "nájezdech" km TRAM jsem tu opravdu již naznačil cca před dvěma lety já a teď ti 9001 argumentuje, že je to obdoba řešení šejdrů u BUS DPP a vs-metrak, že je to totožné s řešením šejdrů u =M= DPP Z:arrow: je nás minimálně trojnásobek tvého počtu :!:

Jinak při šejdrech tzv. mimo vůz (tzv. svačin/dělení odvozu) jsou PA řidiči zvyklí:
- se MHD (třeba od svého auta na PA) dopravit na IPP či Anděl (příp. jiné střídací body) a pak zase čsto zpět = mají ten tebou zavrhovaný přesun 2x za dopoledne (odpoledne) a neojediněle odpoledne (dopoledne) jej mají jinam, a nikoliv, že si jej udělají v případě potřeby jedním směrem před obědem a druhým po obědě!
- na Braníku není jen tebou zavrhovaná "nádražka", ale také např. tzv. samoobslužná restaurace (dle mne "lepší" kantýna, tím, že netřeba předchozího objednání minimálně den dopředu = služby totožné s kantýnou na PA) v areálu Hamr Braník a že většina kolegů o ní neví či ji případně záměrně ignoruje je jejich problém, že si nezjistí možnosti stravování v okolí míst častých BP.
- dále platí i již uvedené 9001 = mnoho PA řidičů nebydlí u vozovny, ale právě v dojedzu TRAM/BUS z Braníka a to neojediněle i bez přestupu - mám tucha/přesvědčení, že ti "rozumní" PA kolegové = nejezdící na tzv. domovskou vozovnu přes půl Prahy a žijící v ní (nikoli v mimo její hranice) žijí v této její části.
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod demon v 06.3.2017 22:02

mart: Tak snad kromě jednoho kusu je to úplně jasný každýmu, takže se ničem takovym pochopitelně reálně neuvažuje.
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod mart337 v 06.3.2017 21:45

Dle mého názoru je budování kusých odstavných kolejí na konečných pěkná blbost. Nic moc se tím neušetří.
Vemte třeba slavný Braník. Nacpat by se tam dalo cca 5 kolejí s kapacitou cca 3 - možná 4 sola. A teď co tam deponovat. Končí tam 2-ka, šejdry z PA jsou 0 ks. Končí tam 3-ka, šejdry jsou 3 ks z PA. šedry 17 a 21 jezdící od Modřan by musely zatahovat přes Dvorce smč. Nyní jsou zatahovány z Výtoně. Tahat je do Braníka je blbost, protože rozdíl mezi touto trasou a trasou na PA je 2 min. (km nevim).
A co se týká vybavení zázemí, kromě Braníka nikde žádné a i v Braníku (a jiné SB nejsou o moc jiné) to žádná sláva není. Na ty počty lidí, co se SB vyskytují (a ne všichni tam chodí), je zařízení velmi skromné a nedostačující. Aspoň co jsem slyšel ve srovnání se zázemím metra.
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod vs-metrak v 06.3.2017 16:44

V metru se vozy taky bezne odstavuji mimo depo a nepodivaji se do depa klidne cely vikend. Sejdry jakbysme. A strojvedouci maji ruzna mista zacatku i koncu...
vs-metrak
Uživatel
 
Založen: 02.5.2010 7:25

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod 9001 v 04.3.2017 23:08

demon napsal:
9001 napsal:demon: Dochází argumenty?

Ne, vůbec. Jsou pořád stejně silné, narozdíl o "tvých". Vlastně já zapomněl, ty přece žádné nemáš... :lol:


Když myslíš :lol: Nechám tě v tvých iluzích :devilsmokin
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod demon v 04.3.2017 23:00

9001 napsal:demon: Dochází argumenty?

Ne, vůbec. Jsou pořád stejně silné, narozdíl o "tvých". Vlastně já zapomněl, ty přece žádné nemáš... :lol:
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod 9001 v 04.3.2017 22:55

MARV: Když jsem před lety, napsal, že během šejdrového odstavení dala dělat např. KP a nebo jiná údržba tak jsem byl odpálkovaný, že to je moc krátká doba.
Spousta vozů nevidí vozovnu i 24 hodin a je to ok...

Navíc z dob svých praxí z vozovny si nepamatuji, že by se na šejdrové tramvaji cokoli dělalo...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod MARV v 04.3.2017 22:50

9001, poněkud to lobování za odstavování šejdrových vlaků na konečných kulhá. Nejde totiž, jestli se nemýlím pouze o odstav, ale i zároveň o denní ošetření vlaků, které není možné dělat jinde než v depu. Těžko lze provést toto v obratišti, na rozdíl od autobusů se musí jít skoro vždy pod vůz a mimo OT Dvorce nikde není tato možnost, a i tam to není nic moc.
MARV
Uživatel
 
Založen: 06.1.2014 18:58

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod 9001 v 04.3.2017 22:49

demon: Dochází argumenty?
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod demon v 04.3.2017 21:27

Hezky kličkuješ, ale nezájem, fakta neojebeš. Prostě NE. Ještě něco ?
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod 9001 v 04.3.2017 13:45

Demon: Pokud nebudeme lpět na Vozovně, ale dáme Pražského povstání tak 20 minut. Na Budějovickou je to 17 minut :devilsmokin . Navíc pochybuji, že řidiči bydlí přímo u vozovny :wink:

Ještě nějaké výmluvy :lol:
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod demon v 04.3.2017 11:48

To sis zase naběh, co ? #-o
Tak třeba zrovna tebou navrhovaná trasa Černý Most - Klíčov 20 minut, Braník - Pankrác 35 minut, takže bezmála dvojnásobek, nehledě na to, že na Čerňáku máš u ruky všechno co si můžeš prát, kdyby ses náhodou rozhod období mezi šejdry trávit v místě, zatimco v Braníku máš jednu nádražku a vietnamskou večerku.
Fakt srovnatelný.
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod 9001 v 03.3.2017 12:47

demon napsal:Je trochu rozdíl začínat na jednom konci Prahy a končit na druhym v pustině, nebo na metru odkud se vrátíš nazpátek razdva.
Ale OK, má-li MMM pocit, že je to super, může pro to horovat. Za mě říkám jasné NE.


Jasně. Pro pankrácké je Braník úplně na druhém konci Prahy, za to pro řidiče z Hostivaře/Klíčova je ČM blízko :lol:.Demone tohle se ti fakt nepovedlo... Jízdní doba ČM - civilizace je možná ještě delší než Braník - civilizace :wink:
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod demon v 03.3.2017 12:01

Je trochu rozdíl začínat na jednom konci Prahy a končit na druhym v pustině, nebo na metru odkud se vrátíš nazpátek razdva.
Ale OK, má-li MMM pocit, že je to super, může pro to horovat. Za mě říkám jasné NE.
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod MM-Mikulovsky v 03.3.2017 10:34

demon: musím se tentokrát i proti tobě připojit k 9001 Z:arrow: ani já v tom uvedeném rozdíl nevidím, ale je-li, tak jej velmi sím zde uveď.
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron