Stránka 1 z 81

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 04.6.2018 18:24
od XSC
7001 napsal:Bobik: jestli je to pravda, tak měli naši předci víc rozumu než my a zároveň velkou předvídavost, že v budoucnu bude snaha zpeněžit co jde a po nás potopa.
Ono to za nich bylo totiž +- stejné, viz třeba čachry kolem pozemků při rušení hradeb.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 03.6.2018 18:10
od P_V
Nyní snad už platí pravidlo, že existující hluková zátěž popř. její pronikání se odstraňuje na náklady toho, kdo chce stavět po jejím vzniku. Ale běda jak by ta zátěž měla při nějaké příležitosti vzrůst.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 03.6.2018 14:45
od Bobik
7001 napsal: Hnal bych je klackem.
Průšvih bohužel je, že nemůžeš, bo maj oporu v normách hlukovejch limitů. Spíš bych hnal klackem ty "ynteligenty", co ty normy spáchali.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 03.6.2018 11:38
od 7001
Jinak s tou objízdnou kolejí mě to taky už napadlo, aby to nedopadlo jak v Kobylisích, tzn. postavím si barák u vozovny co je tam 100 let a začnu pyskovat že tramvaje dělají kravál. Hnal bych je klackem.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 03.6.2018 11:28
od 7001
Bobik: jestli je to pravda, tak měli naši předci víc rozumu než my a zároveň velkou předvídavost, že v budoucnu bude snaha zpeněžit co jde a po nás potopa.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 03.6.2018 4:24
od Bobik
Jak přesně to tam je s pozemkama (odkud - kam a který) nevím, nicméně "prodat" strašnickou vozovnu už před pár lety snaha byla. Skončilo to prý na původní smlouvě, resp. podmínkách v ní, kterou byl pozemek darován Elektrickým podnikům. A podle ní prý "prodat" vozovnu zkrátka jednoduše nejde. Ať mě někdo znalejší doplní, ale co vím, tak je to tam nějak tak, že DP smí bezplatně užívat pozemek a nakládat s ním (co se týče staveb, přístaveb atd), pouze pokud bude sloužit pro MHD.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 02.6.2018 17:48
od 9001
Ač pan A, mě na FB psal, že o vozovnu Strašnice nemusíme být obavy, tak já upřímně začínám mít. Dnes jsem jel "zadem" a developer už si vyhádal stavbu na místě původního parkoviště v sousedství objízdné koleje vozovny...

https://www.yit.cz/praha/praha-10/koru- ... gJHuvD_BwE

A vzhledem k tomu, že ceny začínají na 4,3 mega na 42m2, tak tipuji, že se do pár let určitě ozve řev, že objízdná kolej ruší... :evil:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 29.5.2018 15:40
od P_V
2 kilometry BKV panelů na na malé ploše, to bude něco! :)

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 29.5.2018 13:42
od Bobek

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 25.5.2018 6:37
od von Špilberk

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 12.3.2018 21:50
od JANEK L.
demon napsal:Haly ? Technicky je to jedna hala. Asi koleje 1-3 (ne-li 1-5), jízdárna a myčák.

Ano, měl jsem na mysli koleje.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 11.3.2018 21:43
od demon
Haly ? Technicky je to jedna hala. Asi koleje 1-3 (ne-li 1-5), jízdárna a myčák.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 10.3.2018 16:59
od JANEK L.
Přátelé, které haly v ÚD jsou průjezdné? Díky

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 10.1.2018 18:55
od mart337
No podle mne-
kolejiště se bude předělávat tak jako tak - nové. Pokud bude v halách, tak na kozlíkách, pokud venku, tak na kozlíkách dejme tomu jen částečně. Pokud bude venkovní provoz, stejně se nějaká ta hala bude muset přistavět pro údržbu. V hale příjmu či na soustruhu se určitě opravovat nebude a v zimě venku na luftu asi taky ne. Z toho plyne že alespoň část bude muset být jako hala. Pokud se "ušetří" na výstavbě hal, podle mne to potom odnese vozový park, neb si nemyslím, že jeho deponace venku na mrazu dešti či vysokých teplotách mu bude dělat dobře. Ty haly ho přece jenom trochu chrání. Tram by měly vydržet přece jenom déle, než venku deponované autobusy, vzhledem k tomu co stojí.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 10.1.2018 14:30
od 9001
MKzB napsal:Mám pocit, že ti, kdo navrhují lacinou variantu, tak asi v životě nic nestavěli. I kdyby se jen rozebírala střecha, tak dojde tak jako tak k poškození kolejí na podstavcích a ve finále se všechno bude muset dělat znova. Takže byť projekt působí poněkud radikálně, vychází ve finále nejlépe jak po stránce finanční, tak po stránce výdrže.
Teoreticky by se daly zachránit kolejnice, pokud nejsou moc ojeté, ale jejich demontáž je v podstatě sebevražda.


Právě že tito lidé staví :lol: .

Stačí se podívat na rozmach dřevostaveb a celkově toho jak se dnes cokoli staví... Ono je to krásné 5 let, ale tím to končí... Doporučuji video Adama Gebriana poslední video z Českého Krumlova, kde hodnotní nový důchodák po 20 letech od stavby... Na to, jak ho moc nemusím, tak tohle pojal opravdu hezky.