Vozovny - všeobecná diskuze

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 04.7.2006 12:22

Yvona píše:T6 a T3
Vážně :?: :shock:
Já měl zato, že Žižkov má provozní pouze vozy typu T3SUCS, T6A5 a T6A5.3 :oops:

Yvona

Příspěvek od Yvona » 04.7.2006 0:28

Proxy píše:Nevíte někdo jaké žižkovské vozy byly přesunuty do Hloubětína, pls?
T6 a T3SUCS

MOp

Příspěvek od MOp » 03.7.2006 17:25

Proxy píše:Nevíte někdo jaké žižkovské vozy byly přesunuty do Hloubětína, pls?
to co jezdilo v sobotu a nedeli :-D

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 03.7.2006 16:03

Nevíte někdo jaké žižkovské vozy byly přesunuty do Hloubětína, pls?

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Příspěvek od Sirka » 29.6.2006 14:20

Díky. Když se to dá zjistit z kilometrických proběhů, tak to už se do budoucna těšim na nějaké žhavé info o dosluhujících vozech...

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 27.6.2006 23:55

6637 dnes převezena do ÚD, zítra ji bude následovat ještě 6708 a v pátek 6879

Jinak další vozy co už měli být dávno pryč jsou např. 8092 a 6687

MOp

Příspěvek od MOp » 27.6.2006 21:49

osobní odhad - 8052, 8024, 6637, 6963, 6865, 6795, 6873

Ano podle ev.č. to opravdu není. Vozy odcházejí do dílen na základě kilometrických proběhů, přednostně pak bouračky (6882) a neustálé chcíplotiny..

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 27.6.2006 21:34

MOp píše:Pepo, můžeš prosím zjistit, jak dlouho ještě bude brázdit ulice 6514 než najede ten prodloužený km proběh? Stačí odhadem..
Vzhledem k tomu, že se na ní nechala dát vysílačka a dělala se tam montáž tak se s ní počitá asi ještě dlouho. Protože je to dost drahá sranda. A tomu vozu se vydalo jakési id číslo které je pro tramvaje 270??? a tak to jen tak rušit nebudou.

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Příspěvek od Sirka » 27.6.2006 21:10

Odhadem to říci nelze, 6514 (stejně jako x dalších vozů) je již dávno za hranicí své životnosti a jezdí stále prodlouženě vesele dál.
Mohl bych vědět, kterých vozů se také v následujících měsících (jen to, co víte) bude týkat reko nebo vyřazení? Podle zvyšujících se ev. čísel to asi není...

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 27.6.2006 21:01

MOp píše:Pepo, můžeš prosím zjistit, jak dlouho ještě bude brázdit ulice 6514 než najede ten prodloužený km proběh? Stačí odhadem..
Odhadem to říci nelze, 6514 (stejně jako x dalších vozů) je již dávno za hranicí své životnosti a jezdí stále prodlouženě vesele dál. Jeden z důvodu je i to, že je vybaven jako přední vozy. Ale v průběhu tohoto týdne zkusim nakouknout mistovi do papírů kolik km zbývá.

Jen se divim, že stále jezdí...od posledního KP mu nepadali kolejovky, problémy s řadičem, vadné brzdiče atd...

Jinak dnes 6514 byl za vozem 7033 na 23.

MOp

Příspěvek od MOp » 27.6.2006 19:59

Pepo, můžeš prosím zjistit, jak dlouho ještě bude brázdit ulice 6514 než najede ten prodloužený km proběh? Stačí odhadem..

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 27.6.2006 19:11

Tak dnes se ve vozovně SA přendala cedulka o zákazu vjezdu ze dvora až k lávce do depa.

Uživatelský avatar
Bald
Uživatel
Příspěvky: 248
Registrován: 09.6.2005 13:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bald » 26.6.2006 12:46

K tomu Hloubětínu 2+3+4 - je to vcelku jednoduché. Pochopitelně není střední článek širší, plenty také nevystupují a kotvení lávky není u prken nijak rozšířené - je v jámě a prkny jen prochází. Průjezdní profil na trati je stejný, mezi všemi podvozky je 7500mm. Ale chyba věže je ta, že je stavěná až příliš těsně - klasická kačena čas od času ztratila mezi lávkami směrovku mezi okny (pár jsem jich také při pojíždění z KP/na KP utrhl). Stabilní dobře vyvážený vůz na rovných kolejích se tam vejde. Jenže časem se unavují pružiny, článek může být nakloněný, kolejnice prohnutá, rychlost hraje roli atp. REKO má sice směrovky menší, ale u střechy (tj místo, kde jsou výkyvy samozřejmě největší) jsou kamery - vcelku dost, možná jako starý kryt směrovky, vyčnívají z boku. Riskovat zničení tak drahého zařízení... Kontrolní prohlídky lze plnohodnotně provádět i na kolejích 7+8+9, ventilátor, topnice, odpory, čidla, motory orientací apod. ze střechy zmizely a k pantografu se dá vylézt kdekoliv bez práce, když má vozidlo už vlastní schůdky. Na větší opravy ptg je stále věž na 17. koleji, kam tramvaj vjede bez problémů.
Takže žádné články. Spíš je otázka, jak se vůz dostane na soustruh. Po 4. koleji je jediné kritické místo na začátku věže (schůdky), možná by se pomalu pod dohledem dalo prosoukat.

MOp

Příspěvek od MOp » 24.6.2006 15:03

9001 píše:Mě to přijde nějaké divné. Snad KT8D5 a Np kachna mají totožný průjezdní profil nebo ne??
rekl bych, ze plne plenty a jiny tvar stredniho clanku delaji sve..

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9563
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 24.6.2006 8:41

Mě to přijde nějaké divné. Snad KT8D5 a Np kachna mají totožný průjezdní profil nebo ne??

Odpovědět