Vozovny - všeobecná diskuze

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6423
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 11.11.2006 20:22

DavidD píše:No spíš jsem měl na místo slova "učit se" použít slovo "znovu si zvykat". No to možná s tim jezdí díl než jsem na světě, ale proboha proč s tím neumí???Já jsem nemyslel pouze řidiče z voz. MO, ale všechny řidiče, kteří s tim jezdí stylem 8x našlap za jednu křižovatku! Tak, že jsem myslel ty kteří jsou spíše již zvyklí na NEzrychlovače.
No a kolikrát by jsi chtěl s tim zrychlem do křižovatky našlápnout ? Na jeden nášlap ? To by jsi dopadl jak ten na Karláku. Takhle se prostě se zrychlem jezdí.

Uživatelský avatar
Sheep
Uživatel
Příspěvky: 325
Registrován: 06.1.2006 23:37
Bydliště: Slovensko, Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sheep » 11.11.2006 20:21

To je u Prazakov chyba ze vodici vo vozovnach vedia riadit elektricky iba tie ktore su v tej vozovni depovane. Potom necudo ze daktori vodici si musia vybavovat papiere na KT8 len preto ze patria do tej vozovne kde KT8 niesu depovane. :wink: A pri nejakej vyluke alebo tak podobne sa tiez mozu stat problemy.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 11.11.2006 20:10

No spíš jsem měl na místo slova "učit se" použít slovo "znovu si zvykat". No to možná s tim jezdí díl než jsem na světě, ale proboha proč s tím neumí???Já jsem nemyslel pouze řidiče z voz. MO, ale všechny řidiče, kteří s tim jezdí stylem 8x našlap za jednu křižovatku! Tak, že jsem myslel ty kteří jsou spíše již zvyklí na NEzrychlovače.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 11.11.2006 18:50

řidiči vozovny MO mají problém jezdit se zrychlovačem? to jsi slyšel kde? a co je na tom jako těžkého?
já už jako cestující s pár kolegama z MO jel na té 16 v klasice a nepoznáš rozdíl - možná s tím jedou opatrněji, protože to je trochu nezvyk, ale rozhodně ne hůř
pokud si sednou jednou za měsíc do zrychlovače, tak tím se nic nenaučí
a proč by se to jako měl učit, když už to dávno umí? to je jako říct, že by si Rossi měl jednou za čas zajezdit s babetou, aby to nezapomněl - proč by to dělal, když už 10 let jezdí na něčem technicky zcela jinde a zpátky se vracet nebude?

zrychlovač je mrtvá technologie, která posloužila, ale už je 30 let překonaná a u nás přežívá jen kvůli nedostatku peněz - bohatě stačí, že na klasikách se provádí téměř kompletní výcvik nových řidičů (1 den na 5519 a další na 5516 jsou fakt málo)

btw někteří z řidičů o kterých se tu bavíte (že potřebují lekci ze zrychlovače), jezdí za panelem déle, než vy jste na světě

100x potřebnější by bylo pořádné školení o APEXu a případně nadstandardní školení pro řidiče, kteří mají problém s rozjezdy s moderní tramvají (o koho jde by mělo být jasné z kontrol techniky jízdy)

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 11.11.2006 16:44

To je naprostý nesmysl, aby řidiči z vozoven, které mají T6 a T3R.P se zpátky učili na zrychlovače. Někteří mají problém jezdit s nima a rozhodně pokud si sednou jednou za měsíc do zrychlovače, tak tím se nic nenaučí. Spíše akorátně se postaraj o jednu odpornou jízdu. Taky pokud budu mít dvě auta a jedním budu jezdit denně a tím druhým jen jednou za měsíc, tak to nebude s ním hezká jízda. :smt118

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 11.11.2006 16:16

trainzjohny píše:Často ??? No moc často to asi nebude, vem si počet řidičů a počet střídaných přestávek. Není to moc často, pokud se nepletu.
je to víc než často :-)
každý pracovní den až 9 řidičů (v reálu tak 5 řidičů, protože většinou to tvoří obě části šejdru)
takže když odečtu výhodáře, nočňáky atd., tak v průměru 1x za měsíc a půl se za zrychlovač asi každý posadí
a to je jen jedna linka, až jich bude víc, tak to bude zase o něčem jiném

pokud jde o řidiče, tak opravdu není o co stát (člověk nad 180cm se tam v podstatě nevejde), jediné positivní je, že s klasikou je řidič mnohem rychlejší (proti T6A5 opravdu velmi výrazně)

ale osobně nevidím důvod učit se zrychlovače (to umí každý a hlavně už to jsou přežité tramvaje, které už za pár let stejně téměř nebudou v provozu), imho je větší problém s moderníma tramvajema (doteď se polovina řidičů neumí rozjet s T3R.P, to samé s nízkejma kačenama a T6, o neschopnosti využívat možnosti APEXu ani nemluvě)

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 11.11.2006 14:31

Teď jsem kouknul na nové tabulky vypravení a nevěřím svým bulwům:
13 z Kobylis ](*,) (2 pořadí)
Zároveň má 15 dvě pořadí z Motola - jaké je v tom tajemství, že si to nemůžou vyměnit? Nebo je to jenom příprava na 15 z Pankráce?

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3040
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 11.11.2006 14:28

radek31 píše:řidič z MO se dostane na zrychlovač poměrně často - díky střídaným přestávkám na l. 16
Často ??? No moc často to asi nebude, vem si počet řidičů a počet střídaných přestávek. Není to moc často, pokud se nepletu.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 11.11.2006 14:17

řidič z MO se dostane na zrychlovač poměrně často - díky střídaným přestávkám na l. 16

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1981
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 11.11.2006 12:48

Absolut píše:Petře a to by nešlo, zařídit si do MO natrvalo pár zrychlovačů? Třeba nějaký ten osmistováček z KO?

Je-li to s přesuny vozů tak, jak píšeš, pak mi vysvětli, proč máte z KO i VO progressky a ne nějaká osmikila, resp obuté SUčko? Moje úvaha vycházela z toho, jaké vozy kolují mezi KO a SA, bo s KO i SA jezdím denně
Nešlo, protože Motol již není na zrychlovače zásoben.... Děsím se toho, až se zruší zrychlovač ve voze 5404, ten náhradní co tam máme je totiž naprosto vybrakovaný :!: Stále však platí teorie o půjčení nejhorších vozů. Věř, že Pankrác i Kobylisy půjčily ty nejhorší možné šunky z typu, který je Motolu určen...

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 11.11.2006 12:45

Petře a to by nešlo, zařídit si do MO natrvalo pár zrychlovačů? Třeba nějaký ten osmistováček z KO?

Je-li to s přesuny vozů tak, jak píšeš, pak mi vysvětli, proč máte z KO i VO progressky a ne nějaká osmikila, resp obuté SUčko? Moje úvaha vycházela z toho, jaké vozy kolují mezi KO a SA, bo s KO i SA jezdím denně

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6423
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 10.11.2006 23:10

6432 píše:No přijatelné to je, ale myslel jsem, že vozovny jsou za jedno, že jsou prostě kámoši a spolupracují navzájem na provozu celé Prahy......
Ale vidim, že i mezi vozovnami je konkurence :lol: :lol:
Asi těžko se dá čekat, že by jedna vozovna půjčovala druhé to nejlepší co má, jestli je tohle ale konkurence, to nevim... A že by byly mezi sebou kámoši, tak na to zapomeň ! Tady jsou sviňárny na dennim pořádku.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1082
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 10.11.2006 20:23

Petr píše:Já osobně bych jednou za dva měsíce poslal každého řidiče na zrychlovač.
Jsem pro, občas by to někteří kolegové potřebovali jako sůl. Spousta z nich by si možná začla víc vážit toho co mají ve svých vozovnách. Já osobně, když už se dostanu na něco jiného než je zrychlovač tak si s tím vozem hraju a využívám toho co je v něm. Využívám nikoli zneužívám jako řidiči, kteří se rozjedou stylem páka dopředu a ona si s tím elektronika už nějak poradí, případně to samé do brzdy.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1981
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 10.11.2006 18:58

Absolut píše:Milý Káem, půjčuje se to, co zrovna je v hale a může se s tím hned do jiné vozovny odjet :-) Největší šunky a šroty bývají vzadu...
Jenže když se chystá něco na půjčení jinam, tak se to secsakramentsky rychle objeví vepředu. Leckdy vyjede i to, co už zarůstalo kopřivama. Věřme, že kdyby to šlo, Vokovice by Motolu zapůjčily 6780+6781, wau to by bylo šmakózní, i když spousta mých kolegů by to nerozdýchala.... Já osobně bych jednou za dva měsíce poslal každého řidiče na zrychlovač.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1082
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 10.11.2006 15:58

Absolut píše:Milý Káem, půjčuje se to, co zrovna je v hale a může se s tím hned do jiné vozovny odjet :-) Největší šunky a šroty bývají vzadu...
Zeptej se někdy kolegů co se půjčovalo z Pankráce, když tam zůstávalo pár posledních souprav a v jakém stavu byly? To rozhodně nebylo to co by mohlo hned odjet. Nebo aspoň v tak slušném stavu.

Odpovědět