Stránka 86 z 97

Napsal: 05.1.2007 22:05
od Proxy
Do pozadí nevidím, takže budu hodnotit z pohledu kaštana:

1. Kobylisy - nejmladší vozový park, ale i klasické t3ky jsou nejlépe udržované a vždy umyté, jen někteří řidiči mají někdy až příliš agresivní styl jízdy
2. Vokovice - čistota vozů srovnatelná s Kobylisy, ale řidičům se nějak nechce topit :( nebo mám vždy smůlu
3. - 5. - Motol, Pankrác, Hloubětín - vcelku kvalitní vozy - takže průměr
6. Žižkov - neuvěřitelně špinavé a počmárané téšestky
7. Strašnice - špína všude možně, občas dokonce nečitelné orientace

Napsal: 05.1.2007 19:50
od demon
arny píše:...která vozovna je asi nejlepší?
To se dá jenom hodně těžko objektivně zhodnotit...
Domluvim se s každym, ale když to zhodnotim podle vztahu ke svěřenýmu majetku, tak to podle mě vypadá asi takhle: 1.Žižkov, 2.Vokovice, 3.Motol, 4.Kobylisy, 5.Pankrác, 6.Strašnice, 7.Hloubětín.
A pokusim se i vysvětlit proč takhle. S Žižkovskýma šestkama neni tolik problémů jako s Motolskýma (zohlednil jsem i to, že jich maj podstatně míň), taky esúčka jsou na Žižkově v lepší kondici než ve Strašnicích a Vokovicích (pravda, jsou novější).
Na opačnym konci je u mě Pankrác, některý jejich erpéčka jsou v dost tragickym stavu, Strašnice který ovšem maj bezkonkurenčně nejhorší a nejstarší vozovej park, takže i motivace k lepšim výkonum asi nebude nejvyšší, a Hloubětín kterej má sice docela slušný Motry, ale údržba kačen rozhodně neprobíhá tak, jak by měla...
ÚD radši hodnotit nebudu, stejně očekávam bumerang... :wink:
Tak teď váham, mam kliknout na "Odeslat" nebo ne....

Napsal: 05.1.2007 18:42
od arny
Měl bych jen takouvou otázku, která vozovna je asi nejlepší? Beru spíše podle přístup lidí ne podle vozového parku. Moje hodnocení by bylo asi takovýhle 1. Vokovice, 2. Žižkov, 3. Kobylisy, 4. ÚDD, 5. Strašnice, 6 - 7. Pankrác+Motol. 7. Hloubětín. Berte to pouze jen jako můj subjektivní názor, já se vždy domluvil všude a snažili se mi vyjít vstříc. :)

Napsal: 04.1.2007 19:55
od DJ LA DÉFENSE
syverin píše:Hele DJ, předtím, než se ti podaří smíchat všechny fakta dohromady a vyvodit si z nich subjektivní dojmy, tak bys mohl dát jasně najevo, jestli se chceš na něco zeptat, nebo jenom tak prudit a chovat se podle toho.
Do nikoho tady prudit nepotřebuju :lol: Ptát se okolo nic nemusim, jen jsem konstatoval, že T3nízká podlaha je šmé.

Napsal: 04.1.2007 19:25
od syverin
DJ LA DÉFENSE píše:Beru zpět, mě by v životě nenapadlo dát si na starý auto novou kastli teda. Pro mě?? Mě to je jedno já tramvají jezdim, pokud to jde co nejméně, pakliže to je schváleno jako nový typ, jak je možné například, že na tom jsou rozlamovačky, okénka jsou jaké jsou, jak je možné, pakliže to je rekonstrukce změnit délku vozidla a jeho povahu? Nebo průvan a zimu ode dveří a oken normy povolují?? A jaktože to nemusí vykonávat zkoušky jako třeba když přišla 14T?? Prostě je to jen šmelení, bohužel těmahle šuntama z dílen se daleko nedostaneme, škoda... (demone, ne že zase budeš psát, jak jsou Vaše výrobky perfektní, teďka vyjimečně nemluvím o kvalitě provedené vaší práce, ale týhle kre*ténský myšlence rekonstrukce)
Hele DJ, předtím, než se ti podaří smíchat všechny fakta dohromady a vyvodit si z nich subjektivní dojmy, tak bys mohl dát jasně najevo, jestli se chceš na něco zeptat, nebo jenom tak prudit a chovat se podle toho.

Napsal: 04.1.2007 18:35
od 9001
Wany jsou schváleny asi v ostravské verzi. Takže tam takový problém nebude. U nás je to prostě reko jako T3R.PV.

Napsal: 04.1.2007 17:19
od DJ LA DÉFENSE
demon píše:Na starym autě, na starej techničák můžeš vyměnit i karoserii. Je to jen část vozu. Znam pár lidí co to takhle dělali, pravda už je to nějakej pátek nazpět. Dneska už se to nevyplatí, cena NOVÝ karoserie + montáž + lak je vyšší než cena NOVÝHO auta.
Jinak samozřejmě u starých aut se to dělá pořád, proč si myslíš že se prodávaj papíry z bouraných aut...

A nejenom pro mě je to dobrý, pro tebe taky...

VarioLF je schválený jako nový vozidlo, pražská wana je typ T3R.PLF a společnou má jen karoserii VarCB3LF, o jejim schválení v podobě nového vozidla pochybuju.
Beru zpět, mě by v životě nenapadlo dát si na starý auto novou kastli teda. Pro mě?? Mě to je jedno já tramvají jezdim, pokud to jde co nejméně, pakliže to je schváleno jako nový typ, jak je možné například, že na tom jsou rozlamovačky, okénka jsou jaké jsou, jak je možné, pakliže to je rekonstrukce změnit délku vozidla a jeho povahu? Nebo průvan a zimu ode dveří a oken normy povolují?? A jaktože to nemusí vykonávat zkoušky jako třeba když přišla 14T?? Prostě je to jen šmelení, bohužel těmahle šuntama z dílen se daleko nedostaneme, škoda... (demone, ne že zase budeš psát, jak jsou Vaše výrobky perfektní, teďka vyjimečně nemluvím o kvalitě provedené vaší práce, ale týhle kre*ténský myšlence rekonstrukce)

Napsal: 04.1.2007 16:37
od demon
DJ LA DÉFENSE píše:Na starým autě na starej techničák taky těžko můžeš dát novou kastli. Ale pro trebe dobrý, když z toho žiješ.
Na starym autě, na starej techničák můžeš vyměnit i karoserii. Je to jen část vozu. Znam pár lidí co to takhle dělali, pravda už je to nějakej pátek nazpět. Dneska už se to nevyplatí, cena NOVÝ karoserie + montáž + lak je vyšší než cena NOVÝHO auta.
Jinak samozřejmě u starých aut se to dělá pořád, proč si myslíš že se prodávaj papíry z bouraných aut...

A nejenom pro mě je to dobrý, pro tebe taky...

VarioLF je schválený jako nový vozidlo, pražská wana je typ T3R.PLF a společnou má jen karoserii VarCB3LF, o jejim schválení v podobě nového vozidla pochybuju.

Napsal: 04.1.2007 16:23
od Radek
Pokud vím, tak wana je schválena jako nové vozidlo.

Napsal: 04.1.2007 15:53
od DJ LA DÉFENSE
demon píše:Kdyby to byla černota tak se to nedělá.
Výrobci se bouřit nemůžou, neb nemají důvod. Asi jako by se bouřili výrobci aut proti servisu co ti vymění tvuj vylágrovanej motor.
Promin na starý papíry postavit nový vozidlo, který nemůsí plnit normy pro nový vozidlo je šmelinářství. Na starým autě na starej techničák taky těžko můžeš dát novou kastli. Nota bene moooooc by mě zajímalo jak to je s homologací. Prostě je to černota. Ale pro trebe dobrý, když z toho žiješ.

Napsal: 04.1.2007 15:19
od demon
DJ LA DÉFENSE píše:Ano a proto je to neuvěřitelný šmé, který nechápu, jak někdo mohl vůbec povolit. Skoro až se divím, že se Škoda a vůbec výrobci nějak nebouří, nad takovou černotou... :(
Kdyby to byla černota tak se to nedělá.
Výrobci se bouřit nemůžou, neb nemají důvod. Asi jako by se bouřili výrobci aut proti servisu co ti vymění tvuj vylágrovanej motor.

Napsal: 04.1.2007 15:17
od 2217
trainzjohny píše:To né, ale KTéčka i 14Téčka mají délku přes 30 metrů, to je dvojnásobek oproti T3/T6, jsou tedy vlastně jako dva vozy.
A jo takhléé! Díky za vysvětlení. :)

Napsal: 04.1.2007 15:03
od DJ LA DÉFENSE
trainzjohny píše: 2)Pokud vím, tak wana je vpodstatě novou tramvají, nebo víš o nějaké podstatné části která z původní t3 zůstává ??? Karoserie nová, elektrovýzbroj komplet nová, podvozky z větší části také a interiér též. Zůstávají papíry a pár drobností.
Ano a proto je to neuvěřitelný šmé, který nechápu, jak někdo mohl vůbec povolit. Skoro až se divím, že se Škoda a vůbec výrobci nějak nebouří, nad takovou černotou... :(

Napsal: 04.1.2007 14:49
od trainzjohny
2217 píše:to 9111: fajn. to tramky: co je dvojitý vůz? Přece se nemůže shodovat ev.č.dvou různých tram!
To né, ale KTéčka i 14Téčka mají délku přes 30 metrů, to je dvojnásobek oproti T3/T6, jsou tedy vlastně jako dva vozy.

Napsal: 04.1.2007 14:42
od 2217
trainzjohny píše:Vozů máme něco málo přes 930 pak je něco na přetavbách, a přes padesát vozů je vpodstatě dvojitých.
Pak ještě několik destek historických, ale to tě asi nezajímalo :D
to 9111: fajn. to tramky: co je dvojitý vůz? Přece se nemůže shodovat ev.č.dvou různých tram!