Stránka 88 z 97

Napsal: 04.1.2007 12:03
od Káem
No zrovna 9001,8205,9102 do muzea rozhodně nepatří.
Z busů tam podstatné věci jsou: RTO,ŠM,Ikarus a něco předválečnýho.
Možná by to mělo být jen muzeum kolejových vozidel MHD a gumokoly včetně těch podivných hybridů s tykadly na střeše, co do provozu zasáhly kdysi v padesátých letech :-)) vymístit třeba do bývalé garáže Dejvice.

Napsal: 04.1.2007 11:54
od 6432
Mám otázku, proč je v muzeu MHD ve Střešovicích tak hrozivý nepoměr tramvají a autobusů????? Ty 3 trolejbusy jsou myslím akorát, to by stačilo. Ale autobusy jsou úplně ostudné! :!: :evil: :twisted: Jsou tam 4 kusy-pěkné a ty další 2 už dělaj asi 5 let....a stále jsou z nich kostry. Ale dobře-bude jich celkem 6. Ovšem není to trochu rozdíl oproti 51 kusům tramek (určených pro provoz lidí)? (počítám i ty pro komerční jízdy)??? :?: :?: Samozřejmě tramky mám rád, jsou tam fakt pěkné kusy, ale jak je možné, že se těch busů tak málo zachovalo? Vždyť jejich historie je 81 letá a tramek 115 letá...to neni až zas tak markantní rozdíl..!
Nic proti-ale není trošililililinku zbytečné tam mít kusy které jdou ev. č. pomalu po sobě??? (1200,1201,1202,1219), (349,351,357), (608,624,628,638)??? a.t.d. a.t.d.....pak se nedivme, že do tohoto muzea nepřicházejí žádné další "nové" kusy ať už je to čehokoli, když už tam vlastně není pomalu ani další místo....Já bych byl mnohem radši, kdyby tam stálo třeba 9001,8205,9102 a samozřejmě i plno autobusů, než aby tam trůnily úplné série historických tramek... Zkrátka zdá se mi, že jich je tam až moc a že zbytečně zabraňují místo pro jiné exempláře. Ovšem nemám na mysli je zlikvidovat, ale dát je do jiného muzea. Myslím že by se našly desítky muzeí v ČR (možná i v zahraničí), které by měly o tyto kusy zájem....
Zkrátka jsem zastánce toho, že muzeum MHD by mělo obsahovat od každého typu tram/trol/autob. minimálně 1 exemplář, a ne od 1 typu 5 až 10 kusů (vždyť ty historické tramvaje jsou si tak podobné-i když pocházejí z různých sérií!), a od jiného typu nic!!! (Laurin a Klement, Tatra 24, Praga NO, Walter PN, Praga TO,škoda 706 RTO, Neoplan n 4014/3....a další a další....)

Napsal: 28.12.2006 21:43
od Petr
fibou píše:No to se ptáš na špatným místě, já jen vím to, na co se ptal kámoš, jelikož jezdil v Motole brigádně, bo nedávno utek k metru na dozorčího, aby se moh v klidu učit :) A tohle mu bylo sděleno - po podpisu kol. smlouvy atd. Ovšem třeba se někdo najde na ježdění, on například řikal, že pokud by to neobnovili, šel by zpátky na trvalo. Tak uvidíme :wink:

Ovšem když mi to řikal, co mu z vedení řekli, oběma se nám nějak z toho motala hlava s pocitem, že až někam pojedu jako cestující, tak si možná počkam z důvodů nevypravení X pořadí - no snad ne, budeme věřit že to toho druhýho opravdu podepíšou a že se začne hned podepisovat s brigošema.
Zdravím Dominika :lol: Smlouvy urychleně putují na vozovny, prý tam dnes dorazily...

Napsal: 28.12.2006 21:22
od fibou
demon píše:No nevim, nevim, do tý doby bude jezdit kdo ?
No to se ptáš na špatným místě, já jen vím to, na co se ptal kámoš, jelikož jezdil v Motole brigádně, bo nedávno utek k metru na dozorčího, aby se moh v klidu učit :) A tohle mu bylo sděleno - po podpisu kol. smlouvy atd. Ovšem třeba se někdo najde na ježdění, on například řikal, že pokud by to neobnovili, šel by zpátky na trvalo. Tak uvidíme :wink:

Ovšem když mi to řikal, co mu z vedení řekli, oběma se nám nějak z toho motala hlava s pocitem, že až někam pojedu jako cestující, tak si možná počkam z důvodů nevypravení X pořadí - no snad ne, budeme věřit že to toho druhýho opravdu podepíšou a že se začne hned podepisovat s brigošema.

Napsal: 28.12.2006 18:40
od demon
fibou píše:K obsazení směn - vedlejšáky se snad všem zrušili kvůli změně zákoníku práce. Nové smlouvy "brigošům" se začnou podepisovat po změně zákoníku a podpisu kolektivní smlouvy.
No nevim, nevim, do tý doby bude jezdit kdo ?

Napsal: 28.12.2006 16:18
od Akribius
Snad mimo Žižkova a Pankráce jsou na tom takhle všechny vozovny.

Napsal: 28.12.2006 15:15
od fibou
K obsazení směn - vedlejšáky se snad všem zrušili kvůli změně zákoníku práce. Nové smlouvy "brigošům" se začnou podepisovat po změně zákoníku a podpisu kolektivní smlouvy.

Napsal: 28.12.2006 13:14
od DJ LA DÉFENSE
martyn píše:Dovolím si přidat příklad z praxe, i když k tomu nejsem moc kompetentní. Dnes se v jisté vozovně stavěla služba na 2. ledna, první povánoční pracovní den. A bez brigádníků jen na odpoledních vyšlo 10 neobsazených čísel. Nové pracovní smlouvy pro ně však dosud nikdo do vozovny nedoručil. (Podotýkám, že jde o vozovnu, která problémy ala Hloubětín obvykle netrpí.)
Troufám si říct, že kterákoliv vozovna momentálně pouze z vlastních zdrojů celou službu nepostaví. Takže očekávám velké haló po Novém roce, kdy se na ředitelství zase budou chytat za hlavy :lol:
Motol je na tom takhle bídně jo?

Napsal: 28.12.2006 12:47
od Káem
No a právě se kolektivní smlouva projednává, ideální čas demokraticky dát vybrat a říct: Dostanete 7% mzdy navrch, a sebereme přestávky. Nebo 3% a necháme pauzy tak jak jsou. :roll: Jsem rozený vyjednavač. :twisted:

Napsal: 28.12.2006 11:56
od Isidor
Nevím jak ZP, ale v Kolektivní smlouvě jsou přestávky ustanoveny jinak (BP vždy 30 minut po nejdéle 4 hodinách řízení plus PO 15 minut za každé 4 hodiny směny, s možností sloučení obou)...

Napsal: 28.12.2006 9:07
od Káem
Nepomohlo by dodržet při tvorbě grafikonů ustanovení ZP o tom, že pracovník má nárok na 30 minut přestávky po 6 hodinách práce (a řidič 15 minut po 4 hodinách, tedy už jen dalších 15 po 2 hod.)? Je to tak? Možná bychom i nějaké vozíky ušetřili... :twisted:

Napsal: 28.12.2006 0:01
od martyn
Dovolím si přidat příklad z praxe, i když k tomu nejsem moc kompetentní. Dnes se v jisté vozovně stavěla služba na 2. ledna, první povánoční pracovní den. A bez brigádníků jen na odpoledních vyšlo 10 neobsazených čísel. Nové pracovní smlouvy pro ně však dosud nikdo do vozovny nedoručil. (Podotýkám, že jde o vozovnu, která problémy ala Hloubětín obvykle netrpí.)
Troufám si říct, že kterákoliv vozovna momentálně pouze z vlastních zdrojů celou službu nepostaví. Takže očekávám velké haló po Novém roce, kdy se na ředitelství zase budou chytat za hlavy :lol:

Napsal: 27.12.2006 12:25
od demon
V souvislosti s Dušanovým postesknutím v NK mě napadá, že prý ke konci roku končí smlouvy s řidiči-brigádníky a o uzavření nových, případně prodloužení stávajících prý ze strany vedení nepadlo ani slovo. Nevíte někdo jak to je, případně kdo bude od nového roku jezdit, když se jako obvykle objevují silná slova o podstatném omezování přesčasové práce ?

Napsal: 14.11.2006 18:40
od 7080
XSC píše:V tomhle případě samozřejmě na kole ploška nevzniká, ale zase vzniká na koleji.
Šikovný kolega tímhle způsobem "vyfrézoval" kus koleje před vokovickou vozovnou.

Napsal: 14.11.2006 10:26
od XSC
Jabberwocky píše:Tramvajak: Díky za vyčerpávající odpověď. Jen bych se ještě zeptal, zda plošky vznikají i při prokluzování při rozjezdu - nějak z logiky věci bych tipoval, že rychle roztočené hranaté kolo si plošky bude naopak obrušovat a zakulacovat se.
V tomhle případě samozřejmě na kole ploška nevzniká, ale zase vzniká na koleji.