Warning: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./''' in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 456

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 95
TRAM-FÓRUM • Zobrazit téma - Vozovny - všeobecná diskuze
Stránka 2 z 86

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 03.2.2019 20:38
od mart337
Teda chlapi vy jste hrozný! Ale [-o<

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 03.2.2019 19:30
od Karosák
Prosiiiim [-o<

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 03.2.2019 18:43
od kruťák
To by bylo žůžo. Mohlo by to v noci ještě namoknout a ztěžknout =D>

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 03.2.2019 17:42
od P_V
Sněží, co kdyby se střecha HL uráčila nyní spadnout? :)
Jako nedávno v Jablonci.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 02.2.2019 12:25
od parrot
demon napsal:
parrot napsal:Já si nemůžu pomoct, ale furt v tom vidím jen prsty a iniciativu s velkým vlivem z funkce předsedy a zachránce všeho nezachránitelného Adama Scheinherra :D
(...Nové vedení Prahy totiž zatím zastavilo podepsání smlouvy na chystanou demolici. V rozhovoru pro deník Zdopravy.cz to uvedl náměstek primátora pro dopravu a šéf dozorčí rady DPP Adam Scheinherr.

Jakože se Scheinherr utrhl vedení Prahy ze řetězu a mluví jeho jménem ? Notabene když nic zastaveno nebylo ?


No bude to tak, když se ke všemu hlásí a prohlašuje že je to jeho vlastní angažovanost. Asi před týdnem běžela na ČT24 nějaká tiskovka k pražské dopravě, kde mluvili i ostatní radní. Ti mluvili celkem věcně a srozumitelně. Když začal mluvit Adam... Když jsem zavřel oči, bylo to jako když mluví kluk, kterému je 6 let. Vůbec se nedokázal vyjádřit věcně, mluvil nesrozumitelně a vůbec to byl projev snílka, který má hlavu v oblacích a ještě nedospěl v rozumného muže.

Jen jsem tím chtěl říct, že tohle děcko, co dostalo do ruky hračku a říká že je to on co si sní hraje, není ze strany Pirátů :D

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 02.2.2019 11:20
od demon
parrot napsal:Já si nemůžu pomoct, ale furt v tom vidím jen prsty a iniciativu s velkým vlivem z funkce předsedy a zachránce všeho nezachránitelného Adama Scheinherra :D
(...Nové vedení Prahy totiž zatím zastavilo podepsání smlouvy na chystanou demolici. V rozhovoru pro deník Zdopravy.cz to uvedl náměstek primátora pro dopravu a šéf dozorčí rady DPP Adam Scheinherr.

Jakože se Scheinherr utrhl vedení Prahy ze řetězu a mluví jeho jménem ? Notabene když nic zastaveno nebylo ?

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 02.2.2019 10:48
od 9001
Piráti jsou stejný odpad... Bohužel podporou Kliniky zabili šanci, že by mohli dostat hlasy od lidí co si cení svobody a ochrany majetku...

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 02.2.2019 9:55
od parrot
demon napsal:
parrot napsal:Demone jen Tě s dovolením opravím a pokusím se uvést věci na pravou míru. Radním pro doravu je Adam Scheinherr, zástupce "konzervativní" strany Praha sobě. Ta má s piráty společné to, že je s nimi na magistrátu v koalici. A teď to hlavní a je to z webu strany Praha sobě:

To není oprava, ale doplnění, navíc je to každému známo. Velký rozdíl je něco říkat a pak něco jiného konat, což vidíme momentálně v praxi... :wink:


Já si nemůžu pomoct, ale furt v tom vidím jen prsty a iniciativu s velkým vlivem z funkce předsedy a zachránce všeho nezachránitelného Adama Scheinherra :D

(...Nové vedení Prahy totiž zatím zastavilo podepsání smlouvy na chystanou demolici. V rozhovoru pro deník Zdopravy.cz to uvedl náměstek primátora pro dopravu a šéf dozorčí rady DPP Adam Scheinherr.

Podle něj je vozovna cenná i z architektonického hlediska. „Pozval jsem do vozovny jiné statiky a jejich závěry nejsou tak jednoznačné jako od Pontexu (firma, která dělala posudek na stav střechy, pozn. redakce) a nedomnívají se, že je potřeba ji bourat a za miliardu stavět novou. I samotná demolice by byla hodně nákladná. Zastavil jsem proto připravenou smlouvu na demolici,“ řekl Scheinherr...)


Zdroj: https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 90113.html

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 02.2.2019 6:30
od demon
parrot napsal:Demone jen Tě s dovolením opravím a pokusím se uvést věci na pravou míru. Radním pro doravu je Adam Scheinherr, zástupce "konzervativní" strany Praha sobě. Ta má s piráty společné to, že je s nimi na magistrátu v koalici. A teď to hlavní a je to z webu strany Praha sobě:

To není oprava, ale doplnění, navíc je to každému známo. Velký rozdíl je něco říkat a pak něco jiného konat, což vidíme momentálně v praxi... :wink:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 01.2.2019 23:45
od parrot
demon napsal:ad A) Pontex je jedna z největších firem v oboru.
ad B) Od roku 2013 se na tom s různou intenzitou maká, třeba první studie na výstavbu nové haly je už z roku 2014, další studie byla dopracována 2015. Řešily se problémy kam s vozy i s technologií vrchní stavby a měnírnou, je tam řada inženýrských sítí, tubus metra, horkovod, teplovod, vedení 110 kV, středotlak plynu, vodovodní napaječ, takže přeložky a spousta razítek...
Takže rozhoupáno bylo na české poměry rychle.
Jestli si někdo myslí, že nový posudek může něco změnit je naiva.
Současný dění přesně zapadá do pirátský koncepce - co nejvíc škodit tak, aby se nic kloudnýho neudělalo.
Proto nebudeme mít novou trojskou lávku, ale provizorium, proto nebude nový přemostění Vltavský, ale x studií, proto se zakonzervuje Libeňskej most, proto nebudou pokračovat postupný rekonstrukce eskalátorových tunelů, ale budeme zavírat najednou celý stanice nebo trasy...
Najelo se na systém po mě potopa...


Demone jen Tě s dovolením opravím a pokusím se uvést věci na pravou míru. Radním pro doravu je Adam Scheinherr, zástupce "konzervativní" strany Praha sobě. Ta má s piráty společné to, že je s nimi na magistrátu v koalici. A teď to hlavní a je to z webu strany Praha sobě:

Adam Scheinherr
strojní inženýr a manažer projektu OSN
zakladatel iniciativy Libeňský most Nebourat, Nerozšiřovat
dobrovolný hasič a včelař
31 let
(Zpopularizoval jsem jediný most s kubistickými prvky na světě - Libeňský most. Několik let se detailně zabývám jeho technickým stavem a dopravní analýzou celého okolí. Díky tomu se mi jako zakladateli iniciativy Libeňský most Nebourat, Nerozšiřovat povedlo představit věcné kroky k jeho rekonstrukci a záchraně tak, aby byl naplno obnoven provoz tramvají a zároveň uchovány architektonické hodnoty mostu i pro naše děti.)

Nejsou to tedy piráti, kdo brzdí rozvoj v Praze. Piráti naopak mají v předvolebním programu výstavbu tramvajových tratí, dostavbu městského okruhu, pokračování výstavby metra a jiné další novostavby.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 01.2.2019 7:46
od P_V
mart337 napsal:Ano, to se vrtali - dělali mostovku a vnější plášť. Povrchy. Vevnitř v mostě se nic nedělalo, tam furt jezdí metro, jestli se nepletu. Plánuje se v budoucnu reko - výměna? vnitřního roštu metra, na němž vedou koleje. Ale jak dlouho vydrží předpínaný most? Toť otázka. Plánovaná životnost byla myslím 100 let. Ale skutečnost?

Rošt už se měnil v roce 1999, byly na to letní výluky. Dále viz poslední dva odstavce.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 01.2.2019 6:31
od demon
von Špilberk napsal:Velikost firmy je irelevantní. Důležité je, že lávka skončila bez varování ve vodě. Sice připouštím, že ve srovnání s Itálií, jsou "pouze" 4 zranění v podstatě PHOF, ale mně to jako projev šlendriánu stačí. 8-) .
Viz třeba tohle - Hráz u Brumadinha byla kontrolována několikrát, naposled loni v září, ale ve zprávě stálo, že riziko protržení je nízké.
"Najatá německá firma TÜV SÜD kontrovala hráz u v červnu 2018 a v září 2018. Dala najevo lítost nad tragédií, ale další vyjádření odmítla s tím, že „probíhá vyšetřování“.
Žádné problémy na hrázi nezjistili ani inženýři těžařské společnosti Vale, kteří hráz kontrolovali v prosinci."
Žádná nedestruktivní kontrola ti nedá 100% obrázek o tom, co se uvnitř takové stavby děje.
von Špilberk napsal:Pokud si pamatuju, tak to provizorium má být na 30 let, což ve světle současného dění v Praze je úplně normální most. :lol:
Taky původní lávka byla provizorium, Libeňák je taky provizorium a teď jen čekám, kdy někdo objeví, že střecha Hloubětína je taky provizorium. :lol: (Navíc Libeňák jde prostě za Dolínkem - už navždy)
Dřevěný provizorium s horšími parametry než původní stavba. A na 30 let, což je ještě mnohem horší představa než jsem původně měl...
Libeňák jde za Čižinským ! Už navždy. Ten most byl v současnym stavu od povodní, kde byl v tý době Dolínek ? Čižinský zapříčinil zakonzervování stavu.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 01.2.2019 0:54
od mart337
9001 napsal:Nuselák by snad měl být v klidu. Dyt se ted v něm několik let vrtali ;-)


Ano, to se vrtali - dělali mostovku a vnější plášť. Povrchy. Vevnitř v mostě se nic nedělalo, tam furt jezdí metro, jestli se nepletu. Plánuje se v budoucnu reko - výměna? vnitřního roštu metra, na němž vedou koleje. Ale jak dlouho vydrží předpínaný most? Toť otázka. Plánovaná životnost byla myslím 100 let. Ale skutečnost?

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 01.2.2019 0:49
od mart337
P_V napsal:Magistrála nad Těšnovem je ocelový most.

Jo, to jo. Ale jen jsem citoval tenhle článek.

https://echo24.cz/a/Snfa2/prazske-magis ... -architekt

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 31.1.2019 23:04
od 9001
Nuselák by snad měl být v klidu. Dyt se ted v něm několik let vrtali ;-)