Stránka 15 z 97

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 30.1.2019 20:07
od Jenda1989
P_V píše:Už se aspoň začne stavět to odstavné kolejiště v ÚD?
Už se začalo.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 30.1.2019 19:09
od P_V
Už se aspoň začne stavět to odstavné kolejiště v ÚD?

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 30.1.2019 18:53
od demon
9001 píše:Jediné čeho bych se obával, že Hloubětín dokážou stopnout i tak...
Zbytečně dlouho zdržet ano, stopnout ne.
Kdyby ta střecha nebyla podepřená, tak už je nejspíš dole. S podpěrama do dalších voleb vydrží...
O Libeňáku píšu taky. Fakt se těšim z pomyšlení, že po něm ještě dobrejch pět let budu jezdit 10 km rychlostí.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 30.1.2019 12:44
od 9001
demon: Asi slabá chvilka, ale mluvíš mi z duše!

Jediné čeho bych se obával, že Hloubětín dokážou stopnout i tak... Viz Libenák, kde MŠ psal, že prakticky všechno bylo připravené na nový mosty, stačilo vybrat firmu, která to udělá a stejně se to zastavilo... :prase

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 30.1.2019 12:20
od demon
ad A) Pontex je jedna z největších firem v oboru.
ad B) Od roku 2013 se na tom s různou intenzitou maká, třeba první studie na výstavbu nové haly je už z roku 2014, další studie byla dopracována 2015. Řešily se problémy kam s vozy i s technologií vrchní stavby a měnírnou, je tam řada inženýrských sítí, tubus metra, horkovod, teplovod, vedení 110 kV, středotlak plynu, vodovodní napaječ, takže přeložky a spousta razítek...
Takže rozhoupáno bylo na české poměry rychle.
Jestli si někdo myslí, že nový posudek může něco změnit je naiva.
Současný dění přesně zapadá do pirátský koncepce - co nejvíc škodit tak, aby se nic kloudnýho neudělalo.
Proto nebudeme mít novou trojskou lávku, ale provizorium, proto nebude nový přemostění Vltavský, ale x studií, proto se zakonzervuje Libeňskej most, proto nebudou pokračovat postupný rekonstrukce eskalátorových tunelů, ale budeme zavírat najednou celý stanice nebo trasy...
Najelo se na systém po mě potopa...

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 30.1.2019 10:40
od von Špilberk
9001: Uvidíme, co nám řekne Ústav. :wink: :D
Na druhou stranu dvě poznámky:
1. ta firma, co řekla, že se musí bourat, je tatáž, co hlídala Trojskou lávku. A víme, jak to dopadlo... teda spadlo. Takže této firmě bych já osobně nesvěřil statický posudek ani na psí boudu. :prase
2. špatný stav střechy byl objeven v roce 2013 :!: :!: (a to radši nebudeme řešit, že špatný stav střechy musel někdo u DP znát od dokončení stavby). A když se DP za víc než 5 let nedokázal rozhoupat k řešení, tak to má. 8-)

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 29.1.2019 21:23
od 9001
Pan radní pro dopravu je škodná neskutečného rozměru... Pokud zastaví i "nový" Hloubětín, tak po Libenském mostě bude Prahy platit další desítky milionů za nové projekty a úplně zbytečné...

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 29.1.2019 17:44
od von Špilberk
https://www.blesk.cz/clanek/regiony-pra ... rniku.html
Osud tramvajové vozovny v pražském Hloubětíně by měl být znám v řádu několika týdnů. Dopravní podnik (DPP) si v současné době nechává od Kloknerova ústavu ČVUT vypracovat analýzu stavu budovy. Na základě výsledku měření se podnik rozhodne, co bude s vozovnou dál.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 15.1.2019 21:01
od 9001
Petr píše:kecy - prdy - beďary :lol:
Já bych si z toho takovou srandu nedělal... Dokázali "sundat" i Libenák, kde chybělo jenom VŘ na zhotovitele, jinak vše vlastně hotovo...

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 15.1.2019 12:25
od Petr
kecy - prdy - beďary :lol:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 13.1.2019 21:35
od 9001
Radní pro dopravu je prostě dexbil... To už se nedá jinak nazvat...

No nic, takže další Libenák... Budeme opravovat něco co je prostě lepší zbourat, takže problém posuneme místo 100 let jenom o 20 samozřemě se stejnou cenovkou...

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 13.1.2019 18:48
od P_V
Sakrapráce, ať už ty narušené konstrukce a mosty spadnou! :evil: Takhle se nikam nehneme, bude se konzervovat památeční beton kvůli pošukovi, co si na tom vybudoval politickou kariéru. By mě zajímalo, co by říkal, kdyby Trojská lávka vydržela ještě o rok déle, takže by v tom jel on a ne Krnda/Dolínek.
Panu Scheinherrovi bych zřídil kancelář v nějakém domě postaveném z hlinitanového betonu. :)

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 13.1.2019 17:00
od von Špilberk
Hloubětínská vozovna možná zůstane, Praha přehodnocuje její demolici
https://zdopravy.cz/hloubetinska-vozovn ... ici-22022/
„Pozval jsem do vozovny jiné statiky a jejich závěry nejsou tak jednoznačné jako od Pontexu (firma, která dělala posudek na stav střechy, pozn. redakce) a nedomnívají se, že je potřeba ji bourat a za miliardu stavět novou. I samotná demolice by byla hodně nákladná. Zastavil jsem proto připravenou smlouvu na demolici,“ řekl Scheinherr. Podle něj se nezastavily přípravy na stavbu nové vozovny, ale souběžně běží i nový statický posudek, zda je demolice opravdu nutná.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 20.7.2018 10:24
od Karosák
Ale ten článek je napsaný děsně, kšandy, pivo, špek.... Jako vůbec jsem z toho nepochopil kdo, co...? Takže tramvaje se zatím stěhovat nebudou, zatím se jen vyrábí prefabrikáty "kozlíky" jo? A až se pískne, tak se to vystěhuje, ale zatím není proč pískat, protože IM-stav se toho lekl jo? To sou m_dky mediální, to se fakt jeden dozví :evil:
Jinak poptávkové řízení mi přijde OK, nic proti, ale ta "urgentní potřeba opravy" už trvá nějaký ten rok, takže by se za ten promarněný čas možná (!) stihlo i klasické výběrko. Chjo :(

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 20.7.2018 9:13
od von Špilberk
A hele...
Tendr vyhrála společnost IM-stav, která přitom na svých stránkách neuvádí žádné zkušenosti s prací s kolejištěm. „V rámci poptávkového řízení byly osloveny společnosti, s kterými má DPP dobré zkušenosti,“ vysvětlila mluvčí dopravního podniku. Podle ní mohla firma prokázat kvalifikaci i přes jinou firmu, která se na zakázce bude podílet (podle aktuální legislativy je taková firma označena poddavatel). Podle registru smluv bude téměř polovinu zakázek provádět firma, která nebyla vůbec oslovena: Edikt.
To fakt vypadá, že vítěz zvítězil "omylem". A když vítěz přišel na to, že to prasklo a že to bude dneska v novinách, tak se radši zdejchnul. :lol: #-o

Jestli se podobným stylem "pracuje" na přípravě toho odstavného kolejiště v ÚD, reko SA a na přípravě nové vozovny HL, tak to fakt potěš koště. To nebude ani za 10 let. :zadnice