Stránka 18 z 97

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 10.1.2018 6:08
od Bobik
9001 píše:Pohybují že koleje a zbytek vydrží odstřel resp pad stovek tun betonu takže další výdaje....
Který by byly tak jako tak, bo tam jsou ještě starý kozlíky, takže by se to stejně muselo předělat. Jinak buď v klidu, promýšlely se všechny varianty, včetně té shodit jenom střechu a nechat obvodový zdi. Opravdu vychází nejlépe (a do budoucna i nejlevněji) to zbořit a postavit celý znova.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 09.1.2018 21:46
od 9001
Budu hádat :-D.

Osobně tipují že si myslí že by se vyměnila pouze střecha bez té omáčky okolo... Ale i to by byl stejně ranec... Pohybují že koleje a zbytek vydrží odstřel resp pad stovek tun betonu takže další výdaje.

Nová vozovna od základu nevyjde ó tolik dráž a ještě bude bonus že se udělá i zázemí pro vrchní stavbu...

Spíš mám strach aby se toho zase nechytil nějaký ekoterorista...

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 09.1.2018 16:16
od Radek
Mimochodem, plán na stavbu provizorního kolejiště v dílnách touto změnou postupu padá?

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 09.1.2018 13:13
od MM-Mikulovsky
P_V píše:To by mě zajímalo, kde tito dva citovaní chytrolíni přišli na to, že by to šlo opravit za desetinu ceny.
Tak ono jen "zhodit" stávající sřechu remízní haly a POSTAVIT PŘESNĚ NA JEJÍM MÍSTĚ JAKOUKOLIV LEHKOU (A ONA V NÁVRHU PŘESTAVBY/VÝSTAVBY CELÉ VOZOVNY JE PRÁVĚ TATO) KONSTRUKCI by rozhodně stálo zlomek z 1 - 1,5 miliardy Kč, v kterých jsou náklady na přesun (= výstavbu nové a zbourání staré) trafostanice i dílen + "překopání" (oddálení od sebe sousedních) kolejí v prostoru cca 1,5 současné lodě haly!

Jen je otázka, co je tzv. výhodnější pro budoucnost, pokud na přestavbu/výstavbu celé vozovny lze z cca 75% použít finance z fondů EU a mít "to sakumprásk nové" (zejména s údajně provozně lepším uspořádáním) nebo víceméně jen nahradit jednu špatnou věc novou, což někteří považují za pouhou opravu = asi na ní nejde použít ani koruna z fondů EU = DPP sám zaplatí cca 1/2 toho co za celou/velkou REKO s přispěním EU.

PS: 200milonů je více jak 1/10 z 1,5milardy.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 09.1.2018 12:37
od P_V
To by mě zajímalo, kde tito dva citovaní chytrolíni přišli na to, že by to šlo opravit za desetinu ceny.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 09.1.2018 10:46
od Bobik
...a protože se nedostává dobrý zpráv, je třeba těm špatným dávat úsměvná hesla... :lol:
(s tebou mě baví svět)

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 09.1.2018 8:00
od von Špilberk
Vozovna Hloubětín... Co bude dál?
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2018010701
Bohužel zcela aktuální výsledky kontinuálně prováděného monitorování stavu konstrukce střechy haly již neumožňují garantovat bezpečný provoz haly. Z tohoto důvodu pražský Dopravní podnik od poloviny ledna 2018 přistupuje k úplnému uzavření haly pro provoz tramvají.
#-o #-o Nedostatek řidičů, nedostatek vozů, nedostatek vozoven, nedostatek dobrých zpráv... :roll:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 26.12.2017 22:00
od kruťák
No že se pokreje, co je potřeba, v ten čas, kdy je potřeba, aby vycházely přestávky atd. Neznám konkrétní situaci, uvidíme za týden :twisted:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 26.12.2017 21:52
od 9001
A smysl těch přejezdů?

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 26.12.2017 21:33
od kruťák
9001: Hádám, že to nebude zátah, ale přejezd na linku 17.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 26.12.2017 19:27
od 9001
Jaký mají smysl zátahy v SO+NE v 9:41 do Kobylis?

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 26.12.2017 19:08
od demon
Dva vozy se budou denně měnit, ráno vyjedou z HL a zatáhnou do KO a naopak.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 26.12.2017 17:29
od von Špilberk
Odsud bude lepší odhad.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Napsal: 26.12.2017 17:24
od Radek
Odhadnuto z LJŘ deponace bude. Ale část pořadí z HL

Linka 30

Napsal: 26.12.2017 16:59
od 8750
Budou se kvůli výluce Palmovka - Bulovka přesouvat nějaké KTN z HL do KO pro snížení výjezdových a zátahových kilometrů na 30? Nebo aspoň odstavování mezi R/O částí šejdra nebo výměnný způsob typu jeden den deponace v KO, druhý den v HL?