pawel píše: ↑16.4.2023 16:16
Karosák:
Provizorní výstupní by to moc nezachránila, spíš trvalé rozdělení výstupní a nástupní s tím, že alespoň jedna z nich by musela být mimo odstavnou kolej, tj. na hlavní trati. Pak by obraty nemusely být 6`, ale šlo by udělat i dvojnásobně dlouhé.
Asi úplně nejsme ve
, ale provizorní občasná výstupní by i teď pomohla v případě, že přijedou 2 sjeté vlaky - ten druhý může zaprvé umožnit výstup cestujícím, kteří chtějí vystoupit a zadruhé, než předchozí vlak opustí šturc, mohu provést změnu stanoviště (přehození PTG) a poté, co se úvrať uvolní, tak už jen přetáhnout řízení. Kdo by chtěl, mohl by samozřejmě dojet až do stálé výstupní. Ale pár vyřazených panelů a jeden přenosný sloupek. Rychlé, levné, účinné. Takhle tam prostě tvrdneme v kopci, zcela jalově zdržujeme lidi a ani si nelze následnou manipulaci jakkoliv připravit
Pokud by ta předsunutá výstupní byla stálá, tak bych jako kaštan oprávněně pyskoval, proč mně to vysype 100 metrů v kopci před konečnou.
Toto řešení bylo zvoleno ještě za staré řepské smyčky - byla tam z vyřazených panelů (mezi Galandovou a smyčkou) občasná výstupní buď pro případ, že bylo ve smyčce plno, nebo snad pro vlaky, které končily na vnitřní koleji bez nástupní hrany (pamětníci jistě upřesní, děkuji). Asi to není nejdesignovější top řešení, ale je cítit snaha. Tady je před konečnou cítit akorát TOIka a snaha nikde