Stránka 4 z 82

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 26.12.2017 17:24
od Radek
Odhadnuto z LJŘ deponace bude. Ale část pořadí z HL

Linka 30

OdeslatNapsal: 26.12.2017 16:59
od 8750
Budou se kvůli výluce Palmovka - Bulovka přesouvat nějaké KTN z HL do KO pro snížení výjezdových a zátahových kilometrů na 30? Nebo aspoň odstavování mezi R/O částí šejdra nebo výměnný způsob typu jeden den deponace v KO, druhý den v HL?

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 25.12.2017 10:51
od von Špilberk
Za vánoční dárek v podobě upraveného stavu vozů děkuji. Tak šťastné a veselé... :D

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 23.10.2017 13:31
od von Špilberk
http://www.blesk.cz/clanek/regiony-praha-praha-servis/501619/vozovna-hloubetin-bude-mit-novou-strechu-oprav-se-dockaji-i-dalsi-vozovny.html
...Opravu vozovny v Hloubětíně má DPP naplánovánu na roky 2019 až 2021...
Na Žižkově se bude opravovat v příštím roce a ve Strašnicích v roce 2019...

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 08.9.2017 18:00
od MM-Mikulovsky
Když se podíváme na str.225 na členitost střechy/lodí remízovací haly HL, tak zjistíme, že 1. a 2. loď stále po 5kolejích, 3. - prostřední loď nově 7kolejí, 4. loď jen se dvěmi kolejemi majícími za vraty po 1 stanovišti údržby pro KB vůz, 5. loď se 3 nově průjezdnými kolejemi - každá se 2 stanovišti údržby pro KB vůz.

Pokud by se více přebudovala tzv. harfa, tak nové 3 prostřední lodě 2 až 4 (koleje 6 až 19) by mohly mít čelo/vrata cca o 35m vysunuté vpřed, čímž by se kapacita navýšila o stání pro 14 KB vozů (2 z toho by navyšovaly kapacitu stanovišť údržby - každá kolej údržby by měla 2 stanoviště).

EDIT: Upraven oodkaz na přebudování harfy HL - koleje 18 a 19 se stanovišti údržby napojeny na "páteřní" kolej jako plánované další 3 (20 - 22) se stanovišti údržby, které mají však být (narozdíl od těch dvou) průjezdné.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 08.9.2017 10:45
od P_V
Na stranách 219 a 221 je to rozkresleno. Nynější kapacita je 142 sól nebo 71 kloubů pod střechou. Nově se do hal vejde 61 kloubů a venku dalších 9 + 2 sóla, což je šul nul. K tomu možnost zaskládat ty dílny a myčku, ale to se asi využívat moc nebude. Takže ano, kapacita naroste, ale trochu nepraktickým způsobem. Kdyby ta energetika byla kdekoli jinde, místa by tam bylo víc.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 08.9.2017 10:07
od MM-Mikulovsky
P_V napsal:Kapacita poklesne díky slušně dimenzované hale údržby. ......
Jestli na str.175(z 227) vidím dobře tak:
1.) sice hala DO místo dosavadních 7mi kolejí 18-25
2.) ovšem koleje 1 - 11 prodlouženy každá o délku pro jednu soupravu/KB vůz cca 32m = nová kapacita pro 11 souprav/KB vozů
3.) dále navíc místo dosavadních přístaveb na západě haly (např. někdejší kantýna, výpravna, ordinace psycholožky atd.) 3 nové odstavné koleje (jen nechápu proč nad nimi alespoň nevidím plánován přístřešek navazující na halu), které pojmou 1x 3 soupravy/KB vozy a 2x 2soupravy/KB vozy a 1 sólo k nim = nová kapacita pro 7 souprav/KB vozů a 2 sóla k tomu
4.) 8 stanovišť pro soupravy/KB vozy v hale údržby - počítám, že při zatažení všech (denních i nočních) vlaků by nezůstala prázdná

Z:arrow: Zruší se sice odstav v cca 1a1/2 haly/lodi o 7mi kolejích pro 3 soupravy/KB vozy = celkem 14 takových vlaků, ale naopak vybuduje se nová možnost odstavu v jiných místech pro 18 souprav/KB vozů + 2 sóla k tomu
a navíc v původním místě se bude moct na pozicích pro opravy odstavit pod střechou ještě 8 souprav/KB vozů.

#-o JÁ TAM TEDY MÍSTO SNÍŽENÍ ODSTAVNÉ KAPACITY VIDÍM JEJÍ NAVÝŠENÍ O MÍSTO PRO 2 SÓLO a 2 KB TRAMVAJE :!:

PS: Ovšem netvrdím, že (zejména za "cenu" jiného uspořádání kolejového větvení - tzv. harfy) nešlo vymyslet možnost ještě větší odstavné kapacity - byť (jako se praktikuje v zimě na PA) celé(ho) 1 soupravy/KB vozu před vraty skoro každé koleje haly.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 08.9.2017 8:21
od P_V
Kapacita poklesne díky slušně dimenzované hale údržby. Čekal jsem nějaké lepší využití prostoru na západ od hal, ale oni tam do místa, kde by se koleje mohly (třeba až ve vzdálenější budoucnosti) dál větvit, dali trafostanici.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 08.9.2017 7:11
od Bobek
V oznámení EIA nová podoba vozovny Hloubětín.
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_PHA1057

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 15.4.2017 21:15
od Karosák
Navíc výkony určuje objednatel a ten, pokud určil nějaký počet spojů v nějakých časech ze zastávky XY, nemůže spoj dopravce napojit "třeba na Olšanském", protože by to bylo neodjetí spoje za mastný příplatek.
Přeprava osob a přeprava nákladu je úplně jiný level :!: (-X

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 15.4.2017 20:12
od demon
Třeba protože se oběhy píšou z konečné na konečnou ?
Zrovna při výjezdu na Olšanský náměstí by se vynechala Flora, což je centrum dění. To by nebyl dobrej nápad...

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 15.4.2017 9:04
od slonik
Vždyť se přece nemusí najíždět na konečné, centrální úseky jsou stejně zatíženější. Nechápu, proč nájezd z HL není na Olšanské náměstí, hned by to bylo blíž...

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 14.4.2017 19:13
od demon
slonik napsal:No právě HL je z Olšan 8 km, Pankrác z Anděla 6, Vokovice z Malostranský 7, Kobylisy od tunelu taky 7. Ale uznávám, že to bude kvůli těm np vozům, těch pár km za to stojí, než paskvilní soupravy s wanou.

Jenže Anděl, Malostranská ani tunel jaksi nejsou Olšany ani Kotlářka, to tam budeš muset dopočítat a pak ten Hloubětín nevychází vůbec špatně. :wink:
Ta údajná "paskvilní souprava s wanou" by problém nepředstavovala, ale prostě není k dispozici...

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 14.4.2017 6:47
od von Špilberk
Hlavní problém je skutečně kapacita vozoven. Mluvilo se o tom i na školení 2. Jediný důvod, proč l.23 jezdí až z HL, je kapacita. Takže i na jiných linkách se objevují "nesmyslně" dlouhé výjezdy a zátahy.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

OdeslatNapsal: 13.4.2017 20:48
od parrot
mart337 napsal:Já si spíš myslím, že Hloubětín na lince 15 nahrazuje vozovnu Žižkov, když odtud je nyní vypravována linka 23. Žižkov i Strašnice jsou sice blízko, ale nejsou nafukovací aby zvládli vše a Pankrác taky není nafukovací, už nyní se přes noc parkuje před halami, mezník nemezník. A co se týká Hloubětína, tak ten jezdí či jezdil i na krátkou 17 (Výstaviště Holešovice) a to je dle mne dál. Holt je podle mne problém v tom, že většina vozoven je od centra daleko a prostě z PA, SA a ŽI se nedá vypravit všechno, něco se musí vypravit i odjinud.


Jen doplním že 23 už je vypravována z HL. Spíš to jsou ty chybějící garance na nájezdu přes Olšany, tak proto 15 najíždí z HL.