Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Napsal: 02.2.2019 10:48
Piráti jsou stejný odpad... Bohužel podporou Kliniky zabili šanci, že by mohli dostat hlasy od lidí co si cení svobody a ochrany majetku...
Před dotazem použijte tlačítko hledat.
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=13&t=591
Já si nemůžu pomoct, ale furt v tom vidím jen prsty a iniciativu s velkým vlivem z funkce předsedy a zachránce všeho nezachránitelného Adama Scheinherrademon píše:To není oprava, ale doplnění, navíc je to každému známo. Velký rozdíl je něco říkat a pak něco jiného konat, což vidíme momentálně v praxi...parrot píše:Demone jen Tě s dovolením opravím a pokusím se uvést věci na pravou míru. Radním pro doravu je Adam Scheinherr, zástupce "konzervativní" strany Praha sobě. Ta má s piráty společné to, že je s nimi na magistrátu v koalici. A teď to hlavní a je to z webu strany Praha sobě:
To není oprava, ale doplnění, navíc je to každému známo. Velký rozdíl je něco říkat a pak něco jiného konat, což vidíme momentálně v praxi...parrot píše:Demone jen Tě s dovolením opravím a pokusím se uvést věci na pravou míru. Radním pro doravu je Adam Scheinherr, zástupce "konzervativní" strany Praha sobě. Ta má s piráty společné to, že je s nimi na magistrátu v koalici. A teď to hlavní a je to z webu strany Praha sobě:
Demone jen Tě s dovolením opravím a pokusím se uvést věci na pravou míru. Radním pro doravu je Adam Scheinherr, zástupce "konzervativní" strany Praha sobě. Ta má s piráty společné to, že je s nimi na magistrátu v koalici. A teď to hlavní a je to z webu strany Praha sobě:demon píše:ad A) Pontex je jedna z největších firem v oboru.
ad B) Od roku 2013 se na tom s různou intenzitou maká, třeba první studie na výstavbu nové haly je už z roku 2014, další studie byla dopracována 2015. Řešily se problémy kam s vozy i s technologií vrchní stavby a měnírnou, je tam řada inženýrských sítí, tubus metra, horkovod, teplovod, vedení 110 kV, středotlak plynu, vodovodní napaječ, takže přeložky a spousta razítek...
Takže rozhoupáno bylo na české poměry rychle.
Jestli si někdo myslí, že nový posudek může něco změnit je naiva.
Současný dění přesně zapadá do pirátský koncepce - co nejvíc škodit tak, aby se nic kloudnýho neudělalo.
Proto nebudeme mít novou trojskou lávku, ale provizorium, proto nebude nový přemostění Vltavský, ale x studií, proto se zakonzervuje Libeňskej most, proto nebudou pokračovat postupný rekonstrukce eskalátorových tunelů, ale budeme zavírat najednou celý stanice nebo trasy...
Najelo se na systém po mě potopa...
Rošt už se měnil v roce 1999, byly na to letní výluky. Dále viz poslední dva odstavce.mart337 píše:Ano, to se vrtali - dělali mostovku a vnější plášť. Povrchy. Vevnitř v mostě se nic nedělalo, tam furt jezdí metro, jestli se nepletu. Plánuje se v budoucnu reko - výměna? vnitřního roštu metra, na němž vedou koleje. Ale jak dlouho vydrží předpínaný most? Toť otázka. Plánovaná životnost byla myslím 100 let. Ale skutečnost?
Viz třeba tohle - Hráz u Brumadinha byla kontrolována několikrát, naposled loni v září, ale ve zprávě stálo, že riziko protržení je nízké.von Špilberk píše:Velikost firmy je irelevantní. Důležité je, že lávka skončila bez varování ve vodě. Sice připouštím, že ve srovnání s Itálií, jsou "pouze" 4 zranění v podstatě PHOF, ale mně to jako projev šlendriánu stačí..
Dřevěný provizorium s horšími parametry než původní stavba. A na 30 let, což je ještě mnohem horší představa než jsem původně měl...von Špilberk píše:Pokud si pamatuju, tak to provizorium má být na 30 let, což ve světle současného dění v Praze je úplně normální most.![]()
Taky původní lávka byla provizorium, Libeňák je taky provizorium a teď jen čekám, kdy někdo objeví, že střecha Hloubětína je taky provizorium.(Navíc Libeňák jde prostě za Dolínkem - už navždy)
Ano, to se vrtali - dělali mostovku a vnější plášť. Povrchy. Vevnitř v mostě se nic nedělalo, tam furt jezdí metro, jestli se nepletu. Plánuje se v budoucnu reko - výměna? vnitřního roštu metra, na němž vedou koleje. Ale jak dlouho vydrží předpínaný most? Toť otázka. Plánovaná životnost byla myslím 100 let. Ale skutečnost?9001 píše:Nuselák by snad měl být v klidu. Dyt se ted v něm několik let vrtali
Jo, to jo. Ale jen jsem citoval tenhle článek.P_V píše:Magistrála nad Těšnovem je ocelový most.
Nejsem odborník na mostní konstrukce. Podle mne ale Pontex v zásadě asi dělal maximum z toho, co mohl, vzhledem k typu konstrukce.XSC píše:To jistě ano. Ale firma se zabývá posudky a monitoringem mostů a tady se ukázalo, že tu konstrukci hrubě podcenila nebo jí spíš moc nerozuměla.9001 píše:Ale hlavní problém zůstává na TSK a následně vedení města... Lávka byla za životností několik let a že je na spadnutí se vědělo, takže se na to prostě z vysoka vyxxxx a pak to hodili na nějakého no name úředníčka z TSK a firmu...
To jistě ano. Ale firma se zabývá posudky a monitoringem mostů a tady se ukázalo, že tu konstrukci hrubě podcenila nebo jí spíš moc nerozuměla.9001 píše:Ale hlavní problém zůstává na TSK a následně vedení města... Lávka byla za životností několik let a že je na spadnutí se vědělo, takže se na to prostě z vysoka vyxxxx a pak to hodili na nějakého no name úředníčka z TSK a firmu...
Však o střeše Hloubětína taky někdo musel vědět, jen to ještě neprasklo. A pokud to nikdo nevěděl, tak by to znamenalo, že na té střeše od jejího postavení až do roku 2013 nikdo nebyl.9001 píše:von Špilberk: Zase nalijme si čistého vína... Město o lávce vědělo...