Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 06.5.2010 17:26

děkuji, zajímavé.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 06.5.2010 16:57

varianta 1

varianta 2

zda plati i nadale nevim. poloha predelavanych zastavek by mela vyhovovat navrhu.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 06.5.2010 15:25

Mohl by mi někdo znalý situace vysvětlit jak to tam bude v té budoucnosti? Právě budovaná trať se má za cca 10 let zrušit? a přeložit do vrbenského, aby se napojila přes otočku autobusů u mekáče na stávající trať kolem metra? Trať od Výstaviště směrem na Zátory a k metru, kde tedy bude jen prostý oblouk překážet nebude? Já tedy nevím, ale kam chtějí tu magistrálu vést mi není jasný? K Výstavišti? Nebo jen do Vrbenského?

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 06.5.2010 14:57

dnes jsem byl v holešovicích a troji a okolí NH je doopravdy chuťovka. vždycky byla, teď je to ještě lepší, a k tomu to počasí. nejlépe všechno odstřelit (krom pár pěkných domů) a postavit odznova a jinak. i ty obludné BKV u výstaviště musí pryč. krom toho je neskutečné, že na refýži tram u metra není přístřešek, a to tam nastupuje tolik lidí.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Marek B. » 06.5.2010 14:39

Tramvajka: Musím říci, že vás upřímně lituji, protože po dokončení Trojského mostu a návazné magistrály vám před barákem několikanásobně stoupnou intenzity dopravy. Pak se vytrhají bumlíky, TT se ohne k vestibulu metra a po zrušených kolejích budou bez problémů jezdit další 2 pruhy gumokolů. :auto

Uživatelský avatar
tramvajka
Uživatel
Příspěvky: 769
Registrován: 11.8.2009 16:43
Bydliště: Bohužel už u "S7"
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od tramvajka » 05.5.2010 11:48

Tak Vám pánové trošku přeruším Vaší diskuzi :lol: , a dám sem opět nějaké to foto z Holešovic. Už se začlo něco dít i u nás před barákem :( :?
Před barákem.jpg
Staveniště.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 05.5.2010 9:12

To není dost starý plán, ale dost stará fáma.

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Jakub » 04.5.2010 21:56

A já měl za to, že původně mělo být posledních 50 kusů z dodávky obousměrných, ale nakonec DPP kvůli špatné finanční situaci zastavil vývoj a objednávku upravil na jednosměrné vozy. Ale je to už dost starý plán a nejspíš doznal dost změn. Já se kauzou 15T moc nezabývám, takže ke mně aktuálnější zprávy ani nedoputovaly.

P.S. Jsme nějak mimo téma. :oops:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 04.5.2010 21:51

9001 píše:Smyčku by tam byla potřeba jako sůl. Ideální pro ukončení krátké 17 u metra a ne toho zvěrstva na Výstavišti.
a jo, další pozitivní efekt, tohle mě ani nenapadlo.

Petr: teď nevím, jestli to znamená, že objednávka je napsaná tak špatně, že na ní nelze nic měnit, nebo jestli se přecijen ledy pohnou a DP si objedná něco obousměrného. podle textu bych tipoval druhou možnost, podle smajlíků spíš tu první.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Petr » 04.5.2010 11:48

pawel píše:(...)a objednávka 15T se upraví tak, aby byla část vozů obousměrných.(...)
neměl bych raději nic naznačovat, ale... :roll: No vlastně nic nenaznačuju, že (-X

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 9001 » 04.5.2010 10:56

Smyčku by tam byla potřeba jako sůl. Ideální pro ukončení krátké 17 u metra a ne toho zvěrstva na Výstavišti.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 04.5.2010 0:11

kdyby se myslelo v praze invenčně, tak se udělá odbočka ke kolejím z trojské, kam by mohla závlekem jedna z místních tram. linek, případně by se tu prostě ukončila (ve směru od NH). a objednávka 15T se upraví tak, aby byla část vozů obousměrných.

ještě lepší by samozřejmě byla jednostopá smyčka, ale nevím, jaké jsou/budou prostorové poměry.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 03.5.2010 22:33

Tomasslavicek: No já jsem měl jeden čas na kolejích na Pelc Tyrolce holku. Takže jsem tam celkem často jezdil. A poměrně běžně na autobus chodilo na Kuchyňku. O víkendu dokonce radši, než na 112, protože linka 112 sice byla blíž, ale poměrně těžce se dala předvídat její obsazenost a šance se do ní vejít. I když na to tehdy doktorandky Matfyzu měly celkem funkční teorii zakládající se na předpovědi počasí na daný den. Ťapat na Trojskou nenapadlo skoro nikoho, dělalo se to jen když byl finální cíl cesty na trase tramvají č. 14 a 17.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Marek B. » 03.5.2010 18:21

Já bych byl ohledně nutnosti to za 10-15 let podbít v klidu. Když si vezmete, že na takové Mariánské Hradby se už 15 let od rekonstrukce nesáhlo a GPK pořád relativně drží - a že tam jsou oblouky. Tady budou jezdit vždy maximálně 2 linky a tak nevidím způsob, jakým by se mohlo podařit ty kolejnice za 10 let odpravit (ojezdit). Nebo si vemte Škrétovu - podbití drží(je sjízdná :) ) již od r. 1967

Uživatelský avatar
tomasslavicek
Uživatel
Příspěvky: 3
Registrován: 13.4.2009 13:25
Bydliště: Pelc Tyrolka / HK
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od tomasslavicek » 03.5.2010 18:16

Absolut: Ano, bude tomu nejspíš tak. Co jsem se nedávno ptal v informačním centru tunelu Blanka na Letné, 112ka bude po zprovoznění nového Trojského mostu jezdit touto kratší trasou, bude mít s tramvajemi společnou zastávku jak u holešovické teplárny, tak těsně za Trojským mostem. Bylo to tam vidět i v plánech. Co mě ale spíš víc trápí, jak to nakonec bude se zastávkou Pelc Tyrolka. Přeci jenom tam máme vysokoškolské koleje a bydlí tam 1600 studentů. Jestli budeme muset chodit až na tramvaje (cca 600 metrů), tak to nebude moc dobře vymyšlené.

Sám budu zvědavý, jak to nakonec udělají. Jestli zastávka u teplárny (na holešovické straně) se bude stále jmenovat Nádraží Holešovice (a 112ka bude mít dvě zastávky stejného názvu), nebo jak budou řešené autobusy okolo Trojské. Podle mě by tím pádem úplně mohli vypustit Povltavskou na znamení, protože ta byla doteď využívána prakticky jen studenty pro přibližování se 112kou k tramvajím. Jestli tedy bude i nová zastávka na konci Trojského mostu, už by tam mohlo být docela přezastávkováno (na to, že tam skoro není zástavba). Nebo je tam snad něco velkého v plánu?

Díky za odpovědi, pokud něco víte. Zatím mi připadají všechny snahy kolem našich VŠ kolejí jen jako co největší se podřízení autům a přestavba celého okolí na dálnici se vším všudy. Mimochodem, je uvažováno, že by tunelem Blanka jezdila i nějaká pravidelná autobusová linka? Například z Kobylis, právě přes Pelc Tyrolku a třeba až na Hradčanskou? Mohlo by to být docela zajímavé a rychlé spojení s centrem města, aniž by to konkurovalo metru C.

Odpovědět